Sprawdzony partner - w ubezpieczeniach

Sprawdzony partner

w ubezpieczeniach

Aktualności

  • Nowy Biznes Pakiet 01 marca 2016

    W ramach wdrażanej strategii produktowej i rozwoju obszarów biznesowych, RESO Europa Service wprowadziła do swojej oferty nowy produkt „BTA Insurance Company” SE – Biznes Pakiet. Produkt jest skierowany do klientów instytucjonalnych – przede wszystkim do segmentu małych i średnich przedsiębiorstw, jednak dzięki szerokiemu zakresowi i elastyczności może objąć ochroną ubezpieczeniową również Klientów wykraczających poza zwyczajowo przyjęte kryteria.

    Przygotowania związane z wprowadzeniem nowego ubezpieczenia na rynek trwały dość długo, jednak efektem prac jest produkt, który zawiera wszystkie najlepsze rozwiązania dostępne dotychczas na polskim rynku dla podmiotów instytucjonalnych: osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, przedsiębiorstw, wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych, jednostek samorządowych czy stowarzyszeń.

    Prace nad nowym produktem poprzedzone były wnikliwą analizą – z jednej strony potrzeb klienta docelowego i funkcjonujących na rynku rozwiązań produktowych, taryfowych, z drugiej zaś strony rozwiązań proponowanych przez pośredników ubezpieczeniowych, a zwłaszcza brokerów. Mam na myśli programy ubezpieczeniowe czy klauzule dedykowane ściśle określonemu klientowi czy branży, w której działa – mówi Artur Stępień, Zastępca Dyrektora Oddziału BTA w Polsce. Dzięki kompilacji wspomnianych elementów, doświadczeniu osób pracujących nad produktem oraz współpracy z obszarem sprzedaży powstał produkt, który oprócz standardowych, rynkowych rozwiązań, zawiera także liczne „wyróżniki”, wobec czego – jestem o tym głęboko przekonany – może z powodzeniem konkurować na rynku ubezpieczeń MSP – dodał Dyrektor Stępień.

    Produkt Biznes Pakiet zawiera wszystkie podstawowe ubezpieczenia oferowane przedsiębiorcom, z możliwością elastycznego ich modyfikowania poprzez wprowadzanie rozwiązań ponadstandardowych w postaci klauzul czy postanowień dodatkowych, adekwatnych do określonego rodzaju działalności. W zakresie ubezpieczenia znajduje się między innymi ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń, od kradzieży z włamaniem i rozboju, ubezpieczenie mienia w transporcie, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej czy ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, w tym specjalistycznego sprzętu medycznego. Produkt zawiera również cieszące się coraz większą popularnością ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, a także rozbudowaną ofertę w zakresie następstw nieszczęśliwych wypadków dla przedsiębiorcy i jego pracowników. Umowa ubezpieczenia może zostać dodatkowo rozszerzona o bogaty pakiet usług assistance, które w ostatnim czasie stały się jednym z głównych tematów pytań Klientów.

    Obecnie koncentrujemy się na promocji naszego nowego produktu, organizując liczne spotkania z agentami i brokerami – mówi Ireneusz Drzewiecki, Manager Ubezpieczeń Majątkowych RESO Europa Service Sp. z o. o., Partnera Generalnego “BTA Insurance Company” SE Spółka Europejska w Polsce. Już po pierwszych prezentacjach widać, że nasz produkt znajduje uznanie wśród pośredników ubezpieczeniowych, co mnie bardzo cieszy, bo to świetnie wróży naszej współpracy w zakresie jego sprzedaży – dodał Drzewiecki.

    Więcej na temat Biznes Pakiet tutaj.

  • RESO Suwałki 10,5 – Miejskie Święto Biegania 18 lutego 2016

    Na 100 dni przed zawodami „RESO Suwałki 10,5 – Miejskie Święto Biegania”, przy obecności Prezydenta Suwałk, nastąpiło podpisanie porozumienia pomiędzy Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w Suwałkach oraz RESO Europa Service Sp. z o. o. Suwalska spółka została Sponsorem Generalnym zawodów biegowych, które będą się odbywać co roku w pierwszą sobotę po święcie Bożego Ciała. RESO będzie wspierać trzy edycje zawodów – do 2018 roku włącznie.

    Podpisanie porozumienia nastąpiło podczas konferencji prasowej, która miała miejsce dziś przed południem w suwalskim Aquaparku. Dokument dotyczący organizacji zawodów biegowych „RESO Suwałki 10,5” przy kontrasygnacie Czesława Renkiewicza, Prezydenta Miasta Suwałk, parafowali Waldemar Borysewicz, Dyrektor OSiR-u i Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO. Suwalska Spółka zapewniła finansowanie trzech najbliższych edycji Miejskiego Święta Biegania. Zadowolenia z podpisania porozumienia nie krył Prezydent Suwałk:

    Cieszę się, że firma RESO wspiera inicjatywy Ośrodka Sportu i Rekreacji – powiedział Czesław Renkiewicz, Prezydent Miasta Suwałk.

    RESO na każdym kroku zaznacza swoje przywiązanie do Suwałk i chętnie angażuje się w tego typu inicjatywy. Sponsoring wydarzeń sportowych jest jednym z głównych elementów strategii Społecznej odpowiedzialności biznesu RESO.

    Bieg „RESO Suwałki 10,5” to ciekawa inicjatywa, której celem jest promocja sportu oraz zdrowego trybu życia. Wierzymy, że dzięki transgranicznemu położeniu naszego miasta, profesjonalizmowi Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach oraz wsparciu Urzędu Miasta i sponsorów, „RESO Suwałki 10,5” ma szansę stać się topową imprezą biegową w tej części Polski – powiedział Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO Europa Service.

    Idea zawodów opiera się na organizacji biegu nocą, co pozwoli stworzyć unikalną atmosferę tego wydarzenia. Co roku zawody odbywać się będą w sobotę podczas długiego weekendu, tuż po święcie Bożego Ciała. Tegoroczna edycja nastąpi 28 maja, w 2017 roku będzie to 17 czerwca, natomiast w 2018 zawody „RESO Suwałki 10,5” odbędą się 2 czerwca.

    Cała trasa biegu zostanie atestowana zgodnie z procedurami Polskiego Związku Lekkiej Atletyki. Podczas zawodów odbędzie się kilka biegów:

    • Od Krasnoludka do Gimludka – biegi dla przedszkolaków oraz dzieci i młodzieży szkolnej (na dystansie: 60 m – 1500 m)
    • Suwalskie Debiuty – bieg indywidualny na dystansie 3.516 km
    • Pogodne Suwałki Team – sztafetowy bieg uliczny na dystansie 10.549 km (3 x 3.516 km)
    • Suwalska Ćwiartka – bieg indywidualny na dystansie 10.549 km

    Gościem Honorowym zawodów będzie Jan Huruk, utytułowany maratończyk, zdobywca 7. miejsca na Igrzyskach Olimpijskich w Barcelonie, 4. miejsca Mistrzostw Świata w Tokio czy 3. Miejsca w ADT London Maraton oraz wielokrotny mistrz Polski w biegach długodystansowych.

    RESO Europa Service wyrasta na lidera finansowania suwalskiego sportu. W grudniu 2015 roku RESO została Sponsorem Generalnym amatorskiej ligi piłkarskiej – RESO Suwałki Football League, zaś w zeszłym miesiącu podpisała dwie umowy sponsoringowe ze Stowarzyszeniami „Akademia 2012” oraz „SALOS Suwałki”. Teraz przyszła kolej na „RESO Suwałki 10,5” – największą imprezę biegową w tej części Polski.

  • RESO wspiera SALOS 18 stycznia 2016

    18 stycznia 2016 roku Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO Europa Service Sp. z o. o. oraz Dariusz Ułanowicz, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Lokalnego Salezjańskiej Organizacji Sportowej „SL SALOS” w Suwałkach podpisali umowę, na mocy której suwalska spółka będzie darczyńcą Stowarzyszenia przez najbliższy rok. Jest to druga umowa sponsoringowa, którą RESO podpisała w ciągu ostatnich kilku dni.

    Porozumienie z SALOS-em jest efektem długotrwałego dialogu RESO ze Stowarzyszeniem oraz dotychczasowej satysfakcjonującej współpracy. W przeszłości RESO wielokrotnie wspierała działalność Stowarzyszenia prowadzonego przez Dariusza Ułanowicza. Dzięki podpisanej umowie „SALOS” może liczyć na stałą pomoc finansową, co z pewnością ułatwi planowanie zawodów sportowych, obozów czy treningów.

    „SALOS” to stowarzyszenie, które od 23 lat skutecznie realizuje swój główny cel, czyli wychowanie dzieci i młodzieży poprzez sport. Taka forma wychowywania oraz pomocy dzieciom jest nam bliska i dlatego zawsze z przyjemnością wspieraliśmy tę organizację – powiedział Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO Europa Service. Dodatkowym bodźcem do podpisania umowy z SALOS-em byli sami pracownicy RESO, którzy co roku chętnie przekazują 1% podatku dla Stowarzyszenia. To pokazuje, że całe środowisko naszej firmy wspiera młodych sportowców „SALOS-u” – dodał.

    Na początek pragnę w imieniu swoim jak również całego Stowarzyszenia podziękować Prezesowi i wszystkim pracownikom RESO Europa Service za okazane wsparcie i zaufanie – skomentował podpisanie umowy Dariusz Ułanowicz, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Lokalnego Salezjańskiej Organizacji Sportowej „SL SALOS” w Suwałkach. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, zadowoleni i wyróżnieni zaistniałą sytuacją. Od wielu lat Firma RESO współpracuje z nami w różnych przedsięwzięciach. Podpisana umowa pozwoli nam i młodzieży przynależącej do Stowarzyszenia jeszcze lepiej przygotowywać się do wszelkiego rodzaju wydarzeń, w których bierzemy udział reprezentując Suwałki na arenie ogólnopolskiej i światowej. Dzięki wsparciu nasza młodzież, często pochodząca z trudnych środowisk, dostanie szanse na uzyskanie wyższych umiejętności sportowych oraz wychowawczych, bo „SALOS” to więcej niż sport – powiedział Dariusz Ułanowicz.

    Stowarzyszenie Lokalne Salezjańskiej Organizacji Sportowej SL SALOS w Suwałkach zostało zarejestrowane 13 stycznia 1993 roku. Głównym propagatorem założenia stowarzyszenia był ks. Andrzej Kurto SDB oraz Andrzej Turowski, którzy zafascynowani włoskim modelem wychowawczym dzieci i młodzieży wykorzystywanym w PGS, postanowili wykorzystać doświadczenia i założyć SALOS w Suwałkach. Na początku w Stowarzyszeniu działały trzy sekcje: piłka nożna, koszykówka oraz tenis stołowy. Już w pierwszym roku działalności SALOS Suwałki niespodziewanie zdobył pierwsze miejsce w piłce nożnej na Ogólnopolskich Igrzyskach Młodzieży Salezjańskiej w Lubinie, a następnie przyszła wygrana na Europejskich Igrzyskach Młodzieży Salezjańskiej w Ljubljanie (Słowenia). Obecnie w ramach suwalskiego SALOS-u funkcjonuje kilka drużyn młodzieżowych w takich dyscyplinach sportowych jak: piłka nożna, koszykówka, piłka siatkowa dziewcząt, lekkoatletyka, tenis stołowy oraz SALOS Kids. Kolejną sekcję, którą SALOS planuje otworzyć w tym roku jest piłka ręczna.

  • Nowy zakres ubezpieczenia Assistance 18 stycznia 2016

    Od stycznia RESO Europa Service Sp. z o.o. oferuje swoim klientom rozszerzone ubezpieczenie Assistance, które jest dostępne w trzech wariantach: podstawowym, rozszerzonym i maksymalnym. Nowy zakres ubezpieczenia ma na celu przede wszystkim zapewnić kompleksową ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych „BTA Insurance Company” SE oraz umożliwić dopasowanie ochrony ubezpieczeniowej do wymagań i oczekiwań Klienta.

    Dzięki rozszerzonemu zakresowi Assistance, BTA zapewnia nowe nieszablonowe rozwiązania, jak na przykład holowanie pojazdu z miejsca zdarzenia do dowolnego miejsca wskazanego przez Ubezpieczonego, holowanie przyczepy lekkiej lub kempingowej, jeżeli była ona ciągnięta przez uszkodzony pojazd, a także czynności przygotowujące pojazd do holowania w momencie, gdy ubezpieczony samochód wskutek zaistnienia kolizji drogowej znalazł się w rowie. W takiej sytuacji BTA organizuje i pokrywa koszty usług polegających na wyciągnięciu auta z rowu, umieszczeniu go na drodze, podniesieniu oraz odholowaniu na drogę. Jest to rzadko spotykana na polskim rynku ubezpieczeniowym usługa. Jej obecność w pakiecie usług oferowanych w ramach Assistance sprawia, że produkt jest bardziej atrakcyjny i wyróżnia się na tle rynku. Wszystkie powyższe opcje znajdują się w standardowym zakresie, dostępnym w każdym wariancie.

    Ubezpieczenie Assistance jest przeznaczone dla samochodów osobowych i ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, zarejestrowanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Przedmiotem ubezpieczenia jest organizacja i pokrycie kosztów świadczenia usługi Assistance. Ochroną ubezpieczeniową, w zależności od wariantu ubezpieczenia, objęte są zdarzenia wynikające z wypadku, awarii czy unieruchomienia.

    Odpowiednikiem dotychczasowego ubezpieczenia Pomocy Podczas Podróży jest obecny wariant podstawowy Assistance. Został on znacznie ulepszony poprzez zwiększenie sumy ubezpieczenia do 6000 zł oraz rozszerzenie opcji holowania do 100 km do dowolnego miejsca wskazanego przez Ubezpieczonego. W momencie wystąpienia wypadku w zakresie ubezpieczenia znajduje się również transport Kierowcy i Pasażerów, parking ubezpieczonego pojazdu do 3 dni oraz ponowne holowanie do warsztatu samochodowego w przypadku braku możliwości dokończenia holowania w dniu zdarzenia czy też usprawnienie pojazdu na miejscu zdarzenia.

    Klientom nieco bardziej wymagającym oferujemy wariant rozszerzony Assistance, gdzie ochroną objęte są takie zdarzenia jak awaria, wypadek czy unieruchomienie wskutek niewłaściwego działania akumulatora, urządzeń przeciwkradzieżowych, pęknięcia lub stłuczenia szyby czołowej, zatrzaśnięcia kluczyków wewnątrz pojazdu bądź też ich uszkodzenia, zagubienia lub kradzieży. Suma ubezpieczenia wynosi 12000 zł, a w ramach ubezpieczenia Klienci mogą skorzystać z holowania pojazdu do 500 km, holowania przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej do 750 kg oraz przyczepy kempingowej, transportu Kierowcy i Pasażerów, parkingu do 3 dni czy ponownego holowania do warsztatu samochodowego. Ponadto w przypadku wystąpienia wypadku i braku możliwości zakończenia naprawy w dniu zdarzenia, Klienci mogą skorzystać z pojazdu zastępczego do 5 dni.

    Zakres terytorialny dwóch pierwszych wariantów obejmuje całą Polskę.

    Dla najbardziej wymagających został przygotowany wariant maksymalny, w którym BTA obejmuje ochroną zdarzenia powstałe na terytorium Europy, z wyłączeniem Rosji, Ukrainy, Białorusi, Albanii, Mołdawii oraz azjatyckiej części Turcji. Suma ubezpieczenia wynosi 40000 zł, a oprócz zakresu z wariantu rozszerzonego Klienci mogą również liczyć na pomoc w przypadku unieruchomienia pojazdu wskutek uszkodzenia stacyjki lub zamka drzwi, braku możliwości zamknięcia pojazdu, utraty powietrza w oponach lub uszkodzeń ogumienia, braku lub zamarznięcia paliwa, nalania zanieczyszczonego lub niewłaściwego paliwa czy awarii świateł pojazdu lub przednich wycieraczek. Granica holowania w wariancie maksymalnym to 800 km. Zapewnia to komfort i poczucie bezpieczeństwa nawet podczas podróży za granicę, gdy w razie potrzeby samochód zostanie dostarczony do Polski lub do innego wskazanego miejsca. Klienci posiadający ubezpieczenie Assistance w wariancie maksymalnym mają możliwość skorzystania z pojazdu zastępczego do 10 dni, zakwaterowania do 3 dób w hotelu trzygwiazdkowym, opcji podróży powrotnej oraz kontynuacji podróży.

    Nowy Assistance to zupełnie inna jakość w porównaniu z naszą dotychczasową ofertą. Od początku 2016 roku nasi Klienci mogą dokonać wyboru zakresu ubezpieczenia Assistance zgodnie ze swoimi oczekiwaniami. Każdy, nawet najbardziej wymagający Klient, znajdzie w naszej ofercie odpowiedni dla siebie Assistance – powiedział Andrzej Ruszewski, Manager produktu Auto Pakiet w RESO Europa Service.

    Ubezpieczenie Assistance w nowym wydaniu jest dostępne od początku stycznia 2016 roku. Szczegółowy zakres ubezpieczenia określają Ogólne Warunki Ubezpieczenia (OWU) Assistance z dnia 22.12.2015 roku.

  • RESO sponsorem Akademii 2012 14 stycznia 2016

    RESO Europa Service Sp. z o. o. została sponsorem Stowarzyszenia „Akademia 2012” w Suwałkach. 14 stycznia 2016 roku w siedzibie suwalskiej spółki umowę parafowali Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO oraz Wojciech Kowalewski, Prezes Stowarzyszenia Na Rzecz Promocji Sportu i Rekreacji „Akademia 2012”. Na mocy porozumienia RESO będzie wspierać szkółkę piłkarską przez najbliższy rok.

    Zaangażowanie RESO we wsparcie Akademii jest efektem satysfakcjonującej współpracy w dotychczasowym wymiarze. W przeszłości suwalska spółka wspierała już „Akademię 2012” przy organizacji konkretnych projektów, takich jak „Moje Małe Mistrzostwa 2015”, w których wzięło udział niemal 600 dzieci, czy „Mikołajkowy Turniej o Puchar Wojciecha Kowalewskiego”, który na początku grudnia przyciągnął do Suwałk wiele drużyn z Polski i Litwy. Z początkiem 2016 roku RESO została stałym Partnerem „Akademii”, formalizując współpracę oraz zapewniając Stowarzyszeniu regularne wsparcie finansowe przez najbliższy rok.

    Jesteśmy dumni, że możemy zostać sponsorem „Akademii 2012” w Suwałkach. W swojej działalności RESO zawsze funkcjonowała wykorzystując niestandardowe i innowacyjne rozwiązania. Takie podejście jest również widoczne w działalności Stowarzyszenia Wojciecha Kowalewskiego, które skutecznie promuje sport wśród dzieci nie tylko w Suwałkach, ale w całym regionie północno-wschodniej Polski. „Akademia 2012” zawsze prezentowała wysoki poziom szkoleniowy oraz wychowawczy, zapewniając przy tym wiele atrakcji i dobrą zabawę swoim adeptom. Taki model nam odpowiada, dlatego wspieramy „Akademię” – powiedział Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO Europa Service.

    Zadowolenia z podpisania umowy nie krył Wojciech Kowalewski, Prezes Stowarzyszenia „Akademia 2012”:

    Cieszymy się niezmiernie, że poprzez pracę i pasję zaangażowaną w realizację projektów Stowarzyszenia „Akademia 2012” zdobyliśmy zaufanie tak rozpoznawalnej i prężnej firmy, jaką jest RESO Europa Service. Dotychczasowa nasza współpraca zaowocowała już wieloma udanymi projektami, które przede wszystkim mają na celu stwarzanie warunków do rozwoju dzieci i młodzieży w kierunku piłki nożnej, jak również szeroko pojętą edukację i wychowanie. Firma RESO Europa Service dołączając do grona sponsorów i partnerów Stowarzyszenia Na Rzecz Promocji Sportu i Rekreacji „Akademia 2012” umacnia podstawy naszego działania zarówno w sferze organizacyjnej, jak i finansowej, co pozwala nam odważnie spoglądać w przyszłość i wkładać jeszcze więcej wysiłku i pracy w rozwój i realizację projektów naszego stowarzyszenia. Nie ukrywam, że z dużą satysfakcją wypowiadam słowa: RESO Europa Service gra z Akademią 2012!

    Stowarzyszenie Na Rzecz Promocji Sportu i Rekreacji „Akademia 2012” to organizacja, której celem jest m. in. działanie na rzecz rozwoju sportu i rekreacji, wychowanie i edukacja dzieci i młodzieży poprzez sport, a także propagowanie zdrowego trybu życia. Oprócz regularnych treningów, Stowarzyszenie realizuje swoje cele poprzez organizację krajowych i międzynarodowych imprez sportowych i rekreacyjnych. Obecnie na treningi do szkółki piłkarskiej uczęszcza niemal 260 dzieci w różnych kategoriach wiekowych.

    RESO Europa Service Sp. z o. o. to suwalska spółka, która zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, a także likwidacją szkód dla łotewskiego zakładu ubezpieczeniowego BTA Insurance Company SE, z którym współpracuje od 2009 roku pełniąc rolę Partnera Generalnego na terenie Polski.

  • Podsumowanie 2015 roku w RESO 08 stycznia 2016

    Rok 2015 przejdzie do historii jako kolejny okres zawirowań na polskim rynku ubezpieczeniowym, ale będzie się także kojarzyć z Jubileuszem 10-lecia RESO oraz kolejnymi nowymi wyzwaniami podjętymi przez suwalską spółkę. Rozbudowa sieci sprzedaży, nowe produkty, wprowadzenie i rozwój innowacyjnej formy pozyskiwania ubezpieczeń na raty, nienaganna likwidacja szkód, poprawa kanałów komunikacji czy zaangażowanie w akcje społeczne – z tym wszystkim mieliśmy do czynienia w ciągu minionych 12 miesięcy.

    W 2015 roku przedstawiciele RESO, na czele z Bronisławem Woźnialisem, zadbali o pozytywne relacje z Agentami, organizując kilka spotkań w Regionach oraz bezpośrednio odwiedzając swoich Partnerów. W ciągu ostatnich 12 miesięcy sieć sprzedaży RESO rozrosła się do 3458 osób, co oznacza 25-procentowy wzrost w porównaniu z 2014 rokiem. Powołano również nową komórkę wewnątrz struktur Departamentu Sprzedaży RESO – VIP Serwis, która odpowiada za obsługę Agentów VIP.

    W minionym roku RESO wzbogaciła swoją ofertę. Nowe produkty to przede wszystkim wyczekiwane Auto Casco oraz ubezpieczenia skierowane do podmiotów z branży medycznej. Wprowadzenie AC uzupełniło naszą ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych, czyniąc ją kompletną. Ubezpieczenie szpitali to OC Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą oraz Biznes Pakiet, który stanowi kompleksową ochronę posiadanego majątku. Pomimo wojny cenowej trwającej na rynku ubezpieczeń, RESO dobrze poradziło sobie z przeciwnościami. Dotychczasowe analizy Departamentu Sprzedaży wskazują na wzrost w zebranym przypisie. Przy sprzedaży ubezpieczeń w systemie ratalnym RESO zanotowała 7-krotny wzrost na przestrzeni 12 miesięcy.

    W 2015 roku RESO Europa Service rozpoczęła budowę sieci wypożyczalni samochodów oraz warsztatów naprawczych, w celu zapewnienia klientom możliwości skorzystania z usług najmu pojazdu zastępczego w przypadku likwidacji szkód zgłoszonych z OC sprawcy. Opublikowany w listopadzie raport Rzecznika Finansowego potwierdził, że BTA oraz RESO mają bardzo wysoką jakość obsługi likwidowanych szkód. Posiadając ok. 0,9% udziału w rynku ubezpieczeń komunikacyjnych, na działalność BTA wpłynęło jedynie 8 skarg, co stanowi 0,095% ogólnej liczby skarg z zakresu działu II.

    Podczas ostatnich 12 miesięcy RESO ulepszyła kanały komunikacji. Przeprowadzono gruntowną modernizację centrali telefonicznej, uruchamiając przy tym dodatkowy numer telefonu komórkowego. W celu ułatwienia kontaktu Klientom z konsultantami RESO, na stronie internetowej pojawiły się również elektroniczne formularze zgłoszenia szkody oraz reklamacji.

    RESO uczestniczyła również w wielu akcjach społecznych. Byliśmy zaangażowani w zorganizowany przez Stowarzyszenie „Akademia2012”projekt „Moje Małe Mistrzostwa 2015”, który odbywał się w sześciu miastach: Sejnach, Augustowie, Gołdapi, Olecku, Ełku oraz w Suwałkach. Podczas 6 dni meczowych w turnieju wzięło udział łącznie niemal 600 dzieci. Wspieraliśmy również ogólnopolskie zawody w wakeboardingu – RESO WAKE CUP, które odbyły się w lipcu w Szczecinie, oraz V Mikołajkowy Turniej o Puchar Wojciecha Kowalewskiego. W 2015 roku RESO została Sponsorem Generalnym suwalskich amatorskich rozgrywek w piłce nożnej halowej, które od sezonu 2015/2016 przyjęły nazwę RESO Suwałki Football League.

    Rok 2015 zostanie również zapamiętany w związku z wyróżnieniami, które otrzymała RESO oraz Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu.

    Na początku października Bronisław Woźnialis został wyróżniony przez Janusza Piechocińskiego, Wicepremiera RP oraz Ministra Gospodarki, odznaczeniem Srebrnego Krzyża Zasługi dla rozwoju gospodarki Rzeczypospolitej Polskiej. Wśród uhonorowanych osób znalazło się 10 osób prowadzących działalność gospodarczą na terenie Suwałk i okolic. Zaś pod koniec listopada RESO została nagrodzona podczas Wielkiej Gali „Polska Przedsiębiorczość 2015” dwoma wyróżnieniami: I Nagrodą w plebiscycie Orły Polskiej Przedsiębiorczości w kategorii Usługi Ubezpieczeniowe oraz Nagrodą Specjalną w plebiscycie Orły Polskiej Przedsiębiorczości w kategorii Firma. Nominację w tej kategorii otrzymały firmy, które działają na polskim rynku przynajmniej od 10 lat.

  • Wesołych Świąt oraz szczęśliwego nowego roku! 23 grudnia 2015

    Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia chcemy życzyć Państwu, aby wszystkie chwile spędzone w rodzinnym gronie były radosne i spokojne, a każdy dzień nowego roku był pełen szczęścia i nadziei.

    Zarząd oraz Pracownicy RESO Europa Service

  • Uwaga na drodze w okresie świątecznym 21 grudnia 2015

    Jak wynika ze statystyk Komendy Głównej Policji, podczas okresu świątecznego jesteśmy bardziej narażeni na nieprzewidziane sytuacje drogowe. W tym czasie mamy do czynienia z dużym natężeniem ruchu, a także często ze słabszymi warunkami pogodowymi i pijanymi kierowcami, co w konsekwencji powoduje większe prawdopodobieństwo wystąpienia kolizji. Podpowiadamy, jak można zabezpieczyć się przed ewentualnym niebezpieczeństwem lub zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia ryzyka.

    W 2014 roku podczas trzech świątecznych dni doszło do 229 wypadków, w których zginęło 30 osób, a 301 zostało rannych. Wypadków było o połowę więcej niż w 2013 roku – wynika z policyjnych statystyk.


    Policyjne statystyki drogowe w święta Bożego Narodzenia (24-26 grudnia)
    Rok Wypadki Zabici Ranni Nietrzeźwi kierowcy
    2010 125 10 176 589
    2011 204 31 194 671
    2012 153 17 191 455
    2013 154 17 174 567
    2014 229 30 301 584

    Dane: Policja

    Jak zwiększyć swoje bezpieczeństwo?

    Przestrzeganie przepisów ruchu drogowego, rozsądek za kierownicą, odpowiedzialna i uważna jazda czy zimowe opony mogą nie wystarczyć, by spokojnie pokonać trasę w okresie świątecznym. Aby zabezpieczyć siebie oraz swoich pasażerów warto zadbać o dodatkowy pakiet ubezpieczeń.

    W pierwszej kolejności należy zadbać o obowiązkowe OC komunikacyjne. Jak niedawno informowaliśmy, od 1 stycznia 2016 roku wzrosną kary za brak OC. Właściciel samochodu osobowego nieposiadający tego ubezpieczenia powyżej 14 dni zapłaci 3700 zł kary. To jednak może okazać się mniejszym wydatkiem, niż ewentualny zwrot odszkodowania, który będzie konieczny, jeśli spowodujemy wypadek nie posiadając OC.

    Ubezpieczenie OC chroni tylko osoby poszkodowane z naszej winy. Chcąc zapewnić również sobie odpowiednie ubezpieczenie możemy skorzystać z takich produktów jak Auto Casco, Assistance czy NNW.

    Ubezpieczeniem Auto Casco objęte są szkody polegające na uszkodzeniu, zniszczeniu lub kradzieży pojazdu, jego części lub wyposażenia. Odszkodowanie z tego produktu przysługuje właścicielowi pojazdu, który doznał szkody. W przypadku wypadku z naszej winy to właśnie dzięki Auto Casco naprawimy nasz pojazd nie ponosząc przy tym kosztów.

    Assistance to pomoc podczas podróży. W jego zakres wchodzi organizacja i pokrycie kosztów holowania i parkowania ubezpieczonego pojazdu na terytorium Polski, koniecznych z powodu jego uszkodzenia. Produkt ten zapewnia całodobową pomoc w przypadku kolizji lub awarii naszego samochodu na terenie całego kraju.

    Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów zapewnia wypłatę odszkodowania za uszczerbek na zdrowiu. Produkt ten obejmuje świadczenie w razie powstania całkowitego lub częściowego trwałego uszczerbku na zdrowiu albo w razie śmierci ubezpieczonego. Dzięki NNW możemy liczyć między innymi na zwrot kosztów leczenia, jeśli będzie ono konieczne.

    Kolejnym produktem ubezpieczeniowym, o którym warto pamiętać nabywając polisę, jest Auto Szyby, dzięki któremu możemy liczyć na zwrot kosztów naprawy lub wymiany szyb w naszym pojeździe, gdy zostaną one uszkodzone.

    Poszczególne produkty możemy kupić osobno, jednak najbardziej opłacalne będzie wykupienie kompleksowego pakietu ubezpieczeń komunikacyjnych. Posiadając szeroki zakres ubezpieczenia z pewnością nasze święta będą spokojniejsze i bezpieczniejsze.

  • Dobry wynik BTA w Raporcie Rzecznika Finansowego 04 grudnia 2015

    Kilka dni temu Rzecznik Finansowy opublikował raport pt. „Skargi kierowane do Rzecznika Ubezpieczonych dotyczące problematyki ubezpieczeń gospodarczych oraz zabezpieczenia emerytalnego w okresie 01.01.2015 r. – 10.10.2015 r.”. Na tle innych zakładów ubezpieczeniowych „BTA Insurance Company” SE Oddział w Polsce prezentuje się okazale. Za nieprawidłowości w działalności naszego Partnera wpłynęło jedynie 8 skarg, co stanowi 0,095% ogólnej liczby skarg.

    W okresie od 01.01.2015 r. do 10.10.2015 r. Rzecznik Ubezpieczonych otrzymał 11612 pisemnych skarg zgłaszanych w indywidualnych sprawach z zakresu problematyki ubezpieczeń gospodarczych. Tradycyjnie najliczniejsza grupa skarg odnosiła się do ubezpieczeń komunikacyjnych – 5370 skarg, co stanowiło 46,2% ogółu spraw. Wśród nich najwięcej spraw odnotowano na obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych – 4419 skarg (38,1%). 688 spraw (5,9%) dotyczyło skarg w zakresie autocasco, 89 skarg (0,8%) wiązało się z roszczeniami regresowymi zakładów ubezpieczeniowych. Część skarg dotyczyła Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego: odmowy uznania w całości lub w części zasadności zgłaszanych roszczeń odszkodowawczych – 29 skarg (0,2%) oraz nakładania opłat tytułem niedopełnienia obowiązku zawarcia umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych (47 skarg, tj. 0,4% ogółu).

    Ogółem w dziale II odnotowano 8387 skarg odnoszących się do nieprawidłowości, co stanowiło 72,2% wszystkich spraw. Na działalność poszczególnych zakładów ubezpieczeń działu II z siedzibą w Polsce wpłynęło 7245 skarg, a 885 spraw odnosiło się do działalności Oddziałów zagranicznych zakładów ubezpieczeń w Polsce.

    Jak w Raporcie Rzecznika Finansowego prezentuje się BTA?

    BTA prezentuje się okazale – posiada ok. 0,9% udziału w rynku ubezpieczeń komunikacyjnych, a na jej działalność wpłynęło jedynie 8 skarg, co stanowi 0,095% ogólnej liczby skarg z zakresu działu II.

    Raport potwierdza bardzo wysoką jakość obsługi likwidowanych szkód przez RESO Europa Service Sp. z o. o. Cieszę się, że włożona praca nad doskonaleniem jakości naszych działań jest widoczna na rynku. Jednak na tym nie poprzestajemy. Dążymy do tego, aby jeszcze bardziej poprawić jakość naszych usług. Dlatego jednym z wytyczonych celów na przyszły 2016 rok, jest dążenie do sukcesywnego zmniejszania ilości skarg zgłaszanych przez naszych Klientów – powiedziała Anna Szukiłowicz, Dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód RESO Europa Service Sp. z o. o.

    11 października 2015 roku urząd Rzecznika Ubezpieczonych został przekształcony w urząd Rzecznika Finansowego. Niezakończone dotychczas postępowania Rzecznika Ubezpieczonych będą kontynuowane przez Rzecznika Finansowego.

  • V Mikołajkowy Turniej o Puchar Wojciecha Kowalewskiego 04 grudnia 2015

    Najbliższy weekend będzie prawdziwą frajdą dla sympatyków piłki nożnej w Suwałkach. 4 grudnia startuje RESO Suwałki Football League, natomiast 5 i 6 grudnia odbędzie się V Mikołajkowy Turniej Piłki Nożnej o Puchar Wojciecha Kowalewskiego. RESO Europa Service jest sponsorem obu sportowych wydarzeń.

    Turniej organizowany przez Stowarzyszenie „Akademia2012” w Suwałkach, którego Prezesem jest wielokrotny reprezentant Polski w piłce nożnej Wojciech Kowalewski. W zawodach wezmą udział drużyny piłkarskie rocznika 2007 takich klubów jak: Lechia Gdańsk, Varsovia Warszawa, Jagiellonia Białystok, Tauras Kowno, BAP Wilno, AP Czereś Sport Olsztyn, Akademia 2012 oraz AP Wigry Suwałki.

    Patronat honorowy zawodom udzielili między innymi Minister Sportu i Turystyki, Prezydent Miasta Suwałk oraz Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej Zbigniew Boniek.

    Gościem specjalnym na Turnieju będzie Marcin Dorna – trener Reprezentacji Polski U-21.

    RESO Europa Service została sponsorem Turnieju.

    Serdecznie zapraszamy na rozgrywki, które odbędą się w Hali Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach przy ul. Wojska Polskiego 2 oraz w hali I Liceum Ogólnokształcącego w Suwałkach przy ul. Pl. Mickiewicza 3. Zawody rozpoczną się w sobotę, 5 grudnia br., o godz. 9:00.

  • Wyższe kary za brak OC 03 grudnia 2015

    Od 1 stycznia 2016 roku wzrosną kary za brak obowiązkowego ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych. Wiąże się to z podniesienie płacy minimalnej w kraju.

    Kary za brak ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych są ustalane na podstawie minimalnej pensji w kraju. Podstawowa kara dla właściciela auta osobowego to dwukrotność minimalnego wynagrodzenia, a dla ciężarówek – trzykrotność.

    Od początku 2016 roku minimalne wynagrodzenie wzrośnie do 1850 zł brutto, zatem w przypadku, gdy właściciel pojazdu spóźni się do 3 dni z opłaceniem składki za OC – wówczas Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny ukarze go w wysokości 740 zł (obecnie jest to 700 zł). Gdy spóźnienie wyniesie 3-14 dni – kara będzie opiewać na 1850 zł (obecnie 1750 zł), zaś w sytuacji, gdy właściciel spóźni się więcej niż dwa tygodnie – kara zwiększy się do 3700 zł (obecnie 3500 zł).

    W przypadku właścicieli ciężarówek kary za brak ubezpieczenia OC wynosić będą odpowiednio: 1100 zł (obecnie 1050 zł), 2780 zł (obecnie 2630 zł) oraz 5550 zł (obecnie 5250 zł).

    W przypadku pozostałych pojazdów (np. motorów) od przyszłego roku za brak ubezpieczenia OC do trzech dni kara wyniesie 120 zł (bez zmian), od 3 do 14 dni 310 zł (obecnie 290 zł), powyżej dwóch tygodni 620 zł (obecnie 580 zł).

    Jak zatem widać, warto zadbać o terminowy zakup polisy ubezpieczenia OC. Z ofertą RESO, dotyczącą ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, można zapoznać się tutaj.

  • Startuje RESO Suwałki Football League 02 grudnia 2015

    W najbliższy piątek, 4 grudnia 2015 roku, odbędzie się inauguracja Suwałki Football League – amatorskich rozgrywek w piłce nożnej halowej, w których weźmie udział 14 drużyn. Wszystkie mecze zostaną rozegrane w hali Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach. RESO Europa Service została Sponsorem Generalnym zawodów, które od sezonu 2015/2016 będą się nazywać RESO Suwałki Football League.

    Nadchodząca trzecia edycja rozgrywek niesie ze sobą kilka ważnych zmian. Najistotniejszą jest zaangażowanie się RESO, która została Sponsorem Generalnym zawodów. Stąd też liga przyjęła nazwę RESO Suwałki Football League. Kolejną zmianą jest miejsce rozgrywania spotkań. Od teraz wszystkie meczę odbędą się w największej sali sportowej w Suwałkach – hali Ośrodka Sportu i Rekreacji.

    Mecze rozgrywane będą w piątkowe wieczory – z wyjątkiem dwóch kolejek, które toczyć się będą w sobotę. Rozgrywki będą prowadzone w systemie ligowym, tj. „każdy z każdym” bez rundy rewanżowej. Drużyna, która zdobędzie największą liczbę punktów, otrzyma nagrodę główną o wartości 2000 zł, okazały puchar oraz tytuł Mistrza RESO Suwałki Football League.

    – Przed nami 13 ekscytujących kolejek piłkarskich. Poprzednie edycje pokazały, że pomimo, iż są to rozgrywki amatorskie, drużyny prezentują bardzo wysoki poziom. Wspieramy to przedsięwzięcie suwalskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, ponieważ doceniamy jego wkład w sport amatorski w Suwałkach – powiedział Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO Europa Service.

    27 listopada br. odbyło się spotkanie organizacyjne w Sali konferencyjnej suwalskiego Aquaparku, gdzie dokonano losowania par w poszczególnych kolejkach.

    Poniżej zestawienie par 1 kolejki RESO Suwałki Football League:

    1. 19:30 ALP MATRIX – UKS RUTKA-TARTAK SUWALKING
    2. 20:00 AUTOLAND – BIO-PROFIL SPA
    3. 20:30 PEC SP. Z O.O. – EURO OKNO
    4. 21:00 AUTO-WIGRY – EUROMASTER
    5. 21:30 COMMERCE – AGRODEALER
    6. 22:00 AZS PWSZ SUWAŁKI – SALAG
    7. 22:30 AR-TIR – RODZICE AP WIGRY SUWAŁKI

  • Zmiana godzin pracy Departamentu Rozliczeń RESO 01 grudnia 2015

    Od 1 grudnia 2015 roku nastąpi zmiana godzin pracy Departamentu Rozliczeń RESO Europa Service Sp. z o. o. Od wtorku Departament będzie pracować w godzinach 8:00-16:00.

    Dotychczas pracownicy Departamentu Rozliczeń RESO wykonywali swoje obowiązki w trybie zmianowym: od 6:00 do 14:00 oraz od 14:00 do 22:00. Od 1 grudnia cały Departament będzie pracował w stałych godzinach od 8:00 do 16:00.

    Zmiana wynika z chęci zapewnienia bardziej komfortowych warunków pracy dla Pracowników Departamentu Rozliczeń RESO i była możliwa dzięki polepszeniu warunków infrastrukturalnych w siedzibie RESO.

  • RESO nagrodzona podczas Gali „Polska Przedsiębiorczość” 30 listopada 2015

    RESO Europa Service została nagrodzona podczas Wielkiej Gali „Polska Przedsiębiorczość 2015”, która odbyła się 28 listopada 2015 roku w Warszawie. Suwalska spółka otrzymała dwie nagrody. Wyróżnienia odebrał Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO.

    Podczas ostatniej soboty, w jednym z warszawskich hoteli, odbyła się uroczysta Gala „Polska Przedsiębiorczość 2015”, podczas której wyróżniono najlepsze firmy z poszczególnych branż. Wśród laureatów znalazła się również RESO Europa Service, która otrzymała nagrody w dwóch kategoriach.

    Pierwszym wyróżnieniem była I Nagroda w plebiscycie Orły Polskiej Przedsiębiorczości w kategorii Usługi Ubezpieczeniowe. Tytuł „Firmy Roku 2015” przyznano decyzją Rady Programowej i Kapituły Plebiscytu.

    Drugim wyróżnieniem okazała się Nagroda Specjalna w plebiscycie Orły Polskiej Przedsiębiorczości w kategorii Firma. Nominację w tej kategorii otrzymały firmy, które działają na polskim rynku przynajmniej od 10 lat.

    Jesteśmy bardzo zadowoleni z obu wyróżnień. Każdego dnia ciężko pracujemy, aby rozwijać spółkę i odnosić sukcesy. Takie nagrody to potwierdzenie tego, że efekty naszej pracy są dostrzegane i doceniane – powiedział Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO Europa Service.

    Organizatorami plebiscytów byli Ogólnopolska Federacja Przedsiębiorców i Pracodawców – Przedsiębiorcy.pl oraz Mazowieckie Zrzeszenie Handlu, Przemysłu i Usług. Konkursy zostały zrealizowane w ramach Narodowego Programu Promocji Polska Przedsiębiorczość. Nad wydarzeniem Patronat Honorowy objęły m. in. Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.

  • Sprzedaż ubezpieczeń na raty coraz popularniejsza 23 listopada 2015

    Podczas Jubileuszu 10-lecia RESO Cezary Świerszcz, Prezes Zarządu BACCA przypomniał, że urodziny naszej firmy nie były jedyną rocznicą, którą obchodziliśmy w październiku 2015 roku. Rok temu RESO, BTA oraz BACCA rozpoczęły współpracę, której efektem jest innowacyjny sposób zakupu ubezpieczeń. Po dwunastu miesiącach nadszedł czas, aby dokonać podsumowania dotychczasowej kooperacji trzech partnerów.

    Wspólna oferta RESO, BTA i BACCA dotyczy płatności ratalnych przy nabyciu ubezpieczeń komunikacyjnych BTA. Wszystkie płatności obsługuje BACCA – lider rynku finansowania ubezpieczeń w Polsce. Uruchomienie ratalnej sprzedaży jest możliwe po jednym kliknięciu w kalkulatorze sprzedaży online w Panelu Agenta. System automatycznie przygotowuje polisę oraz odpowiednią dokumentację. Korzystając z oferty ubezpieczeń na raty Klienci nie muszą wpłacać składki przy zawieraniu polisy. Harmonogram spłat określa termin płatności pierwszej raty dopiero po 20 dniach od dnia zawarcia polisy, natomiast polecenie przelewu powoduje, że Klienci nie muszą martwić się o dokonywanie wpłat – te są uiszczane automatycznie z konta bankowego. W dowolnym czasie można również przerwać polecenie zapłaty i bezpośrednio wpłacać kolejne raty na rachunek bankowy BACCA.

    Możliwość zakupu produktów ubezpieczeniowych na raty jest świetną opcją zwłaszcza dla osób, dla których jednorazowa zapłata wysokiej składki za polisę mogłaby nadszarpnąć domowy budżet.

    W ciągu roku przypis polis sprzedanych w systemie ratalnym BACCA powiększył się ponad siedmiokrotnie. W październiku 2014 roku wyniósł on 31.267,96 zł, zaś rok później 221.457,93 zł. W szczytowym momencie osiągnął wartość ponad ćwierć miliona złotych (lipiec 2015 roku). Liczba sprzedanych polis wzrosła z 48 w październiku 2014 roku do 331 polis w październiku 2015 roku. Przybyło również Agentów, którzy proponują tę dogodną formę płatności swoim Klientom.

    Cieszymy się, że pomimo trudnych początków, udało nam się wzbudzić zainteresowanie sprzedażą ratalną BACCA sporą liczbę naszych Klientów i Sprzedawców. Agenci, których przekonaliśmy do projektu „ubezpieczeń na 11 rat”, coraz aktywniej oferują produkty ubezpieczeniowe BTA w płatności ratalnej. Jednocześnie swoim optymizmem „zarażają” kolejnych Sprzedawców. Między innymi dlatego cały czas wdrażamy nowe produkty do oferty – ostatnio dołączyliśmy Auto Casco. Korzystanie z opcji płatności w systemie ratalnym BACCA umożliwiamy wszystkim, którzy chcą efektywnie planować swoje wydatki i nie nadwyrężać rodzinnego portfela. Mamy nadzieję, że w dalszym ciągu będziemy rozwijać tę formę sprzedaży produktów ubezpieczeniowych tak dynamicznie, jak miało to miejsce przez ostatnich 12 miesięcy – powiedziała Inga Powichrowska, p. o. Dyrektora Departamentu Sprzedaży RESO Europa Service.

    RESO rozpoczęła kampanię informacyjną dotyczącą współpracy z BACCA w zakresie sprzedaży produktów ubezpieczeniowych BTA. Na początku października br. do Kierowników Sprzedaży Regionów trafiły nowe plakaty informujące o partnerstwie RESO, BTA oraz BACCA, które docelowo mają pojawić się u naszych Agentów na terenie całej Polski. Ponadto do każdego agenta trafi również instrukcja sprzedaży polisy Auto Pakiet w systemie ratalnym BACCA, której prace są na ukończeniu.

  • RESO uruchamia nowy numer telefonu 19 listopada 2015

    RESO Europa Service Sp. z o. o. uruchomiła nowy numer telefonu. Wszystko po to, aby ułatwić kontakt z Departamentem Obsługi Klienta oraz zminimalizować koszty Klientów związane z połączeniami.

    +48 57 595 4444 to numer telefonu komórkowego, po wybraniu którego można zgłosić szkodę, uzyskać informacje na temat przebiegu procesu likwidacji szkody, poznać ofertę sprzedażową, jak również wyjaśnić wszelkie wątpliwości związane z produktami czy usługami w zakresie ubezpieczeń.

    Uruchomienie numeru komórkowego wiąże się z tym, że niektórzy abonenci sieci komórkowych mają bezpłatne połączenia jedynie na numery komórkowe, a zatem telefonując na stacjonarny numer RESO ponosili zbędne koszty – powiedziała Ewa Ulikowska, p. o. Dyrektora Departamentu Obsługi Klienta RESO Europa Service. Od teraz mamy pewność, że ze swojej strony zrobiliśmy wszystko, aby zminimalizować koszty u telefonujących do centrali RESO Klientów – dodała.

    Dotychczasowy numer infolinii 87 565 44 44 będzie obowiązywał jednocześnie z nowym numerem. Oznacza to, że osoby dzwoniące zarówno pod numer + 48 87 565 4444, jak i +48 57 595 4444, uzyskają połączenie.

    Aktywacja nowego numeru telefonicznego to kolejny krok ku ulepszeniu kanałów komunikacji w RESO Europa Service. Na przełomie lipca oraz sierpnia nastąpiła modernizacja całego systemu obsługi klienta. Dzięki zmianom w znaczący sposób została poprawiona jakość i szybkość obsługi oraz łatwość w kontakcie telefonicznym z firmą. Został również skrócony czas oczekiwania na połączenie – obecnie 74% Klientów telefonujących na infolinię RESO, dodzwania się w czasie poniżej 25 sekund.

  • Zgłaszanie reklamacji do BTA 15 października 2015

    Wraz z wejściem w życie ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym, „BTA Insurance Company” SE Oddział w Polsce oraz jej partner generalny – RESO Europa Service Sp. z o. o. dostosowały swoje kanały komunikacji, w celu ułatwienia zgłoszenia reklamacji.

    Poniżej publikujemy procedurę zgłaszania oraz rozpatrywania reklamacji kierowanych do „BTA Insurance Company” SE Oddział w Polsce.

    Możliwe formy zgłaszania reklamacji:

    • pisemnie – drogą pocztową na adres: „BTA Insurance Company” SE Oddział w Polsce, Al. Jerozolimskie 136, 02-305 Warszawa lub RESO Europa Service Sp. z o. o., ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki,
    • osobiście – w siedzibie „BTA Insurance Company” SE Oddział w Polsce lub RESO Europa Service Sp. z o.o. w formie pisemnej lub ustnej,
    • wypełniając formularz internetowy, który jest dostępny na stronie internetowej bta.pl oraz reso.com.pl,
    • mailowo na adres: reklamacje@bta.pl lub reklamacje@reso.com.pl,
    • telefonicznie pod numerem 87 565 44 44 lub 57 595 44 44.

    Możliwe jest także zgłoszenie sprawy (po wyczerpaniu drogi reklamacji) do Rzecznika Finansowego albo zwrócenie się o pomoc do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.

    Terminy rozpatrzenia reklamacji:

    Reklamacja jest rozpatrywana w terminie do 30 dni kalendarzowych licząc od daty jej otrzymania. W uzasadnionych przypadkach, gdy rozpatrzenie reklamacji nie będzie możliwe we wskazanym powyżej terminie, Towarzystwo poinformuje osobę składającą reklamację o przyczynach opóźnienia oraz o przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi. Ostateczny termin udzielenia odpowiedzi nie może przekroczyć 60 dni kalendarzowych.

    Informacje ogólne:

    Przysługuje Państwu także prawo do złożenia reklamacji do Komisji Nadzoru Finansowego, a także do Miejskich i Powiatowych Rzeczników Konsumenta lub Rzecznika Finansowego. Sposób i tryb rozpatrywania reklamacji złożonych do przywołanych instytucji regulują odpowiednie przepisy.

    Aby złożyć reklamację należy podać dane, które umożliwią nam identyfikację klienta oraz zgłaszanego problemu:

    • imię i nazwisko/nazwę firmy zgłaszającego/cą reklamację,
    • adres zameldowania/siedziby firmy,
    • nr polisy/nr szkody,
    • nr telefonu/adres e-mail,
    • opis przedmiotu reklamacji,
    • uzasadnienie reklamacji – z podaniem ewentualnych dowodów.

    Reklamacje składane anonimowo, bez możliwości identyfikacji autora, nie będą rozpatrywane.

  • Jubileusz 10-lecia RESO 14 października 2015

    W minioną sobotę, 10.10.2015 roku, RESO Europa Service świętowała 10-lecie swojej działalności. Jubileusz był doskonałą okazją do zaprezentowania historii firmy, podsumowania dotychczasowych wyników oraz podziękowań. Gościom suwalskiej spółki czas umilił występ zespołu Brathanki.

    Oficjalna część Jubileuszu 10-lecia RESO rozpoczęła się w Auli Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Suwałkach od zaprezentowania filmu, który został nagrany specjalnie na tę okazję. Dzięki jego obejrzeniu Goście zostali zapoznani z kulisami założenia RESO, a także imponującymi wynikami rozwoju firmy, która w 2005 roku zatrudniała 4 osoby, a obecnie jest jednym z największych pracodawców z sektora prywatnego na Suwalszczyźnie. W ciągu 10 lat RESO zaufało ponad 1,9 mln Klientów, a zebrany przypis wyniósł ponad 0,5 mld złotych. W tym czasie spółka powiększyła również swoją sieć sprzedaży, współpracując obecnie z niemal 3,3 tys. pośrednikami ubezpieczeniowymi. Po emisji filmu głos zabrali członkowie zarządu RESO Europa Service: Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu oraz Lauris Boss, Członek Zarządu. W swoich przemówieniach skupili się głównie na podziękowaniach kierowanych do partnerów, klientów oraz pracowników, których wkład w rozwój firmy docenili szczególnie. Jak zauważył Prezes Zarządu RESO: Najważniejszą rzeczą w ciągu 10-letniej działalności RESO było i jest trzymanie się przyjętych w 2005 roku zasad. Aby biznes był stabilny – patrząc ze strony RESO – to muszą być zadowoleni wszyscy uczestnicy procesu: Klient – bo kupił dobry produkt w konkurencyjnej cenie, BTA – bo osiągnęło oczekiwany zysk z działalności w Polsce, i RESO, które dzięki temu mogło się rozwijać i odnosić sukcesy.

    Po wystąpieniach Zarządu swój najlepszy repertuar zaprezentowała muzyczna gwiazda sobotniego wieczoru – zespół Brathanki. Po koncercie Jubileusz RESO był kontynuowany w jednym z suwalskich hoteli, w którym oddano głos dla Gości. Podziękowań, gratulacji oraz życzeń nie było końca.

  • Bronisław Woźnialis ze Srebrnym Krzyżem Zasługi dla rozwoju gospodarki RP 09 października 2015

    Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO Europa Service, został wczoraj wyróżniony przez Janusza Piechocińskiego, Wicepremiera RP oraz Ministra Gospodarki, odznaczeniem Srebrnego Krzyża Zasługi dla rozwoju gospodarki Rzeczypospolitej Polskiej.

    Okazją do wręczenia ministerialnych odznaczeń oraz dyplomu uznania było spotkanie suwalskich przedsiębiorców zrzeszonych w ramach Izby Przemysłowo-Gospodarczej w Suwałkach. Wśród uhonorowanych osób znalazło się 10 osób prowadzących działalność gospodarczą na terenie Suwałk i okolic.

    To miłe wyróżnienie – mówił tuż po spotkaniu Bronisław Woźnialis. Jest to kolejny dowód na to, że RESO zmierza w dobrym kierunku, a efekty naszej pracy są zauważalne nawet dla takich osób, jak Minister Gospodarki RP.

    Jest to kolejne wyróżnienie Bronisława Woźnialisa. Przypomnijmy, że w październiku 2014 roku Prezes RESO został uhonorowany dyplomem Wicepremiera i Ministra Gospodarki oraz Prezydenta Suwałk za aktywne propagowanie idei i ducha przedsiębiorczości w środowisku lokalnym oraz zaangażowanie i wkład w rozwój polskiej gospodarki.

  • 10-lecie RESO Europa Service 15 września 2015

    W tym roku RESO Europa Service obchodzi 10-lecie działalności. Na uroczystości jubileuszowej wystąpi m. in. zespół Brathanki. W związku ze swoimi urodzinami suwalska firma przewidziała liczne niespodzianki oraz nagrody.

    Uroczysty jubileusz odbędzie się 10 października 2015 roku w Suwałkach. Podczas oficjalnego spotkania nie zabraknie również części rozrywkowej, o którą zadba zespół Brathanki. I to właśnie z występem tej popularnej i lubianej grupy wiążą się nagrody przygotowane przez RESO.

    Z okazji swoim dziesiątych urodzin RESO postanowiło zorganizować konkurs dla swoich Klientów. Wystarczy, że w dniach od 9 września do 7 października 2015 roku zakupią Państwo polisę na ubezpieczenie domu lub mieszkania („Dom Pakiet”) lub ubezpieczenie Auto Casco dla swego samochodu, aby móc wygrać podwójne zaproszenie na koncert zespołu Brathanki, który odbędzie się w sobotę 10.10.2015 w Suwałkach.

    W puli nagród jest 20 podwójnych zaproszeń na koncert. 10 zaproszeń trafi dla pierwszych 10 osób, które wykupią polisę Dom Pakiet. 10 pozostałych zaproszeń otrzyma 10 osób, które jako pierwsze wykupią polisę Auto Casco. Wszyscy pozostali Klienci, którzy pozyskają którąś z polis, otrzymają upominki – urodzinowe niespodzianki RESO.

    Ogłoszenie cząstkowych wyników konkursu nastąpi w każdy piątek na profilu RESO w serwisie społecznościowym Facebook pod adresem: https://www.facebook.com/ResoEuropaService. Nagrody w postaci podwójnych zaproszeń na Koncert urodzinowy RESO zwycięzcy będą mogli odebrać w Siedzibie RESO najpóźniej do dnia 09.10.2015.

Ustawienia plików cookies

Drodzy Użytkownicy,

Wykorzystujemy pliki cookie niezbędne, analityczne i marketingowe do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, spersonalizowania treści i reklam, analizowania ruchu w naszej witrynie oraz w celach statystycznych. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Jeśli zgadzasz się abyśmy wykorzystywali wszystkie wskazane powyżej pliki cookie do celów powyżej wymienionych prosimy o kliknięcie „Zgadzam się”. Jeżeli chciałbyś/chciałabyś zdecydować, które z plików cookie będą mogły być wykorzystywane prosimy o wejście w Ustawienia szczegółowe i dokonanie wyboru. Szczegółowe informacje możesz znaleźć w naszej polityce. Pamiętaj, że w  każdej chwili możesz zmienić zdanie odnośnie ustawień plików cookie.

Zgadzam się Ustawienia

Niezbędne

Zarówno te pliki cookie, jak i podobne rozwiązania są nam potrzebne, aby zapewnić działanie podstawowych funkcji naszej strony internetowej. Powyższe obejmuje na przykład zapisywanie tych ustawień.

(zawsze aktywne)

Analityczne

Ponadto chcielibyśmy lepiej poznać, w jaki sposób korzystasz z naszej strony internetowej, aby zoptymalizować ją dla Ciebie i innych użytkowników. W tym celu
wykorzystujemy pliki cookie i podobne rozwiązania, które umożliwiają mapowanie zachowań użytkowników, a tym samym pozwolą nam udoskonalić przedstawianą Tobie ofertę.

Marketingowe, remarketingowe, udostępnianie danych stronom trzecim

Aby zapewnić nam możliwość dostosowania naszych kampanii marketingowych do Twoich potrzeb, zbieramy informacje o tym, w jaki sposób trafiasz na naszą witrynę internetową i w jaki sposób korzystasz reagujesz na nasze reklamy. Dzięki temu możemy jeszcze bardziej ulepszyć nie tylko nasze reklamy, ale także treści na naszej stronie. Nasi partnerzy marketingowi także wykorzystują te informacje do własnych celów, np. do personalizacji kont użytkowników lub profili na swojej platformie.

Zamknij ustawienia