Strefa Klienta
Znajdujesz się w Strefie Klienta – miejscu, które stworzyliśmy z myślą o precyzyjnym dostosowaniu się do Twoich potrzeb. Dzięki niemu szybko skontaktujesz się z pracownikami RESO, uzyskasz odpowiedź na każde pytanie dotyczące ubezpieczeń oraz znajdziesz rozwiązania idealne dla całej Twojej Rodziny lub Firmy.
Zgłoszenie nowej szkody:
Adres:
RESO Europa Service Sp. z o.o.
ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki
Telefon:
+48 87 565 4444, +48 57 595 4444
Infolinia czynna:
Pon.-Pt.: 8:00 - 20:00
Skorzystaj z naszych elektronicznych formularzy, aby:
- Zmienić dane pojazdu lub osobowo-adresowe >
- Złożyć dyspozycję zwrotu składki >
- Wypowiedzieć umowę ubezpieczenia >
- Zgłosić nabycie pojazdu lub wykonać rekalkulację składki >
- Zgłosić zbycie pojazdu >
- Wykreślić/dopisać użytkownika/posiadacza pojazdu >
- Złożyć wniosek o wydanie duplikatu polisy >
- Złożyć wniosek o zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia >
- Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące:
- zakupu lub sprzedaży pojazdu
- wypowiedzenia polisy
- zwrotu składki
- innych ważnych informacji
Informacje na temat przetwarzania danych osobowych:
Kontakt z administratorem: