Aktualności
-
RESO Personal Scanner – nowa jakość sprzedaży w Panelu Agenta 07 czerwca 2016 RESO Europa Service Sp. z o. o. oraz IP Cars Sp. z o. o. podpisały dziś umowę o współpracy, dzięki której agenci RESO będą mogli korzystać z najbardziej zaawansowanej technologii na polskim rynku ubezpieczeniowym. Panel Agenta wzbogaci aplikacja RESO Personal Scanner, czyli innowacyjny i unikalny system mobilny, za pomocą którego sprzedaż polisy komunikacyjnej zajmie niespełna jedną minutę. Proces wdrożenia systemu rozpocznie się 15 czerwca u najlepszych agentów RESO.
IP Cars Sp. z o. o. to suwalska firma, która rozpoczęła działalność jako start-up w Parku Naukowo-Technologicznym przy ulicy Innowacyjnej 1 w Suwałkach. Spółka istnieje od grudnia 2015 r., a RESO Personal Scanner to jeden z jej nowatorskich projektów, który realizuje we współpracy z RESO Europa Service.
RESO Personal Scanner to innowacja Panelu Agenta – systemu sprzedaży RESO Europa Service, która czyni go obecnie najbardziej rozwiniętym technologicznie narzędziem sprzedaży na polskim rynku ubezpieczeniowym. Nowatorska aplikacja na smartfony i tablety umożliwia zeskanowanie kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu, a następnie przetwarza i eksportuje dane do Panelu Agenta. Agenci po jednym kliknięciu mają dostęp do danych i nie muszą ich każdorazowo ręcznie wprowadzać. Czas niezbędny do przeprowadzenia tej operacji to około 30 sekund. Aplikacja daje pewność, że dane będą wygenerowane prawidłowo, bez pomyłek czy literówek, co może się zdarzyć, gdy są one wprowadzane ręcznie. Szybkość pracy nowej aplikacji niewątpliwie uszczęśliwi zarówno klientów, którzy nabywają polisę ubezpieczeniową, jak również agentów RESO.
Nowy system mobilny RESO jest wielofunkcyjny – oprócz skanowania kodu Aztec i generowania danych z dowodu rejestracyjnego, aplikacja umożliwia również wykonanie wszystkich wymaganych dla ubezpieczenia Auto Casco i Auto Szyby zdjęć, automatycznie przesyła je do Panelu Agenta i przyporządkowuje do danego pojazdu. Aplikacja jest intuicyjna i prosta w obsłudze, na każdym kroku podpowiada agentowi, co powinien w danej chwili zrobić.
RESO Personal Scanner jest oparta na trzech głównych systemach operacyjnych: Android, Windows Phone oraz iOS. 90% smartfonów i tabletów użytkowanych w Polsce pracuje na tych systemach. Dzięki temu mamy możliwość dotarcia do jak najszerszej grupy agentów.
Do największych zalet RESO Personal Scanner należą szybkość pracy, oszczędność czasu i mobilność – praca na telefonie komórkowym lub tablecie o każdej porze i w każdym możliwym miejscu, gdzie znajduje się dostęp do internetu, a także prosta obsługa i funkcjonalność, co powinno przyczynić się do wzrostu sprzedaży produktów ubezpieczeń komunikacyjnych BTA.
Proces wdrożenia nowoczesnego mobilnego asystenta sprzedaży RESO Personal Scanner rozpocznie się 15 czerwca. Od tego dnia możliwość korzystania z aplikacji będą mieli najlepsi agenci RESO Europa Service.
-
Nowa świetlica dla dzieci w suwalskim szpitalu 01 czerwca 2016 1 czerwca odbyło się uroczyste otwarcie świetlicy na Oddziale Pediatrycznym w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach. Świetlica została odremontowana i unowocześniona dzięki zaangażowaniu Kamila i Małgorzaty Laurynów, którzy zainicjowali zbiórkę funduszy na ten cel. Swoją cegiełkę w wyposażenie ulubionego miejsca dzieci w suwalskim szpitalu dołożyła RESO Europa Service.
W ostatnich kilku latach Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach przeszedł dużą metamorfozę. Budynek został odremontowany na zewnątrz, jak również wewnątrz. Zdecydowana większość oddziałów została zmodernizowana, w estetycznych pomieszczeniach pojawił się nowy sprzęt. Duże zmiany zaszły również na oddziale pediatrycznym, który w zeszłym roku przeszedł gruntowny, warty 6 mln złotych remont. Szpital uzyskał pełne finansowanie inwestycji z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, jednak prace nie obejmowały wówczas remontu i wyposażenia świetlicy dla dzieci, na którą trzeba było czekać do 1 czerwca 2016 roku.
Właśnie dziś udało się oddać do użytku ulubione miejsce dzieci na oddziale pediatrycznym w suwalskim szpitalu. Dzięki inicjatywie Kamila i Małgorzaty Laurynów udało się zebrać finansowanie na przeprowadzenie remontu. Na apel odpowiedziało wiele firm, w tym RESO Europa Service, które dołożyły swoją cegiełkę i finansowo wsparły inwestycję. Dziś mogliśmy zobaczyć efekty prac.
– Remont i wyposażenie szpitalnej świetlicy dla dzieci to szczytny cel, który udało się zrealizować. Pomieszczenie prezentuje się rewelacyjnie, bije z niego pozytywna energia. Na twarzach dzieci, które już dziś bawiły się w tym miejscu, widać było ogromną radość. I właśnie to jest w tym wszystkim najważniejsze – powiedział Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO Europa Service, który odwiedził nowe pomieszczenie na oddziale pediatrycznym w suwalskim szpitalu.
-
Wywiad z Arturem Stępniem, Dyrektorem Oddziału Balcia w Polsce 31 maja 2016 1 maja został Pan szefem polskiego Oddziału Balcia Insurance SE. Czy zadomowił się już Pan na nowym stanowisku?
Myślę, że tak. Było to o tyle łatwiejsze, że w praktyce kierowałem pracami operacyjnymi Oddziału od momentu rozpoczęcia pracy w spółce, tj. od września 2014.
Jakie było Pana pierwsze odczucie, gdy dowiedział się Pan o swojej nominacji na stanowisko Dyrektora Oddziału Balcia? Naturalny obrót spraw czy może zaskoczenie?
Było to poczucie wewnętrznej satysfakcji. Tuż po wyborze na stanowisko Zastępcy Dyrektora dowiedziałem się, że moja ścieżka kariery w strukturach Balcia może właśnie tak wyglądać, więc nie mogę mówić o zaskoczeniu. Ta nominacja jest dla mnie potwierdzeniem pozytywnej oceny mojej pracy i zaufania, którym obdarzyli mnie moi przełożeni, co jest dla mnie bardzo ważne i budujące.
Czy Pana obraz firmy zmienił się, gdy patrzy Pan na nią z perspektywy głównodowodzącego?
Ze względu na pewną kontynuację, o której mówiłem, nie ma tu istotnej zmiany. Zależy mi również na tym, aby po zmianie stanowiska nie zmieniła się ocena mojej osoby przez Zarząd i Akcjonariuszy Spółki oraz zespół, którym kieruję – to również jest dla mnie bardzo istotne.
Czym się różni praca na stanowisku Dyrektora Oddziału od pełnienia funkcji Zastępcy Dyrektora? Jakie nowe zadania stoją teraz przed Panem?
Na pewno większa odpowiedzialność, prestiż, ale również dodatkowe obowiązki i wyzwania. Poza underwritingiem, produktami, taryfikacją i organizacją pracy biura w Warszawie doszły mi tak istotne i ważne departamenty, jak Likwidacja Szkód, Dział Prawny, Finanse, Aktuariat – o Marketingu nie wspomnę. Nie sposób znać się w szczegółach na wszystkich tych obszarach, jednak pracując z tak dobrym zespołem jestem przekonany, że wspólnie „Damy radę”.
Jaki jest Pana pomysł na Balcia?
W związku ze zmianami organizacyjnymi i personalnymi na stanowiskach kierowniczych – raz jeszcze gratulacje dla Laurisa – Balcia wypracowuje aktualnie nową strategie na lata 2017-19 i nasza strategia, jako największego Oddziału Zagranicznego, musi być spójna z założeniami dla całej Spółki. Jednak jeśli miałbym podzielić się moimi przemyśleniami na temat działalności w Polsce, to myślę, że powinniśmy koncentrować się na organicznym wzroście portfela oraz zmianie jego struktury, w kierunku zwiększania udziału ubezpieczeń dobrowolnych. To powinno być kluczem do poprawy rentowności. Na szczęście po trzech latach wojny cenowej, rynek wreszcie sprzyja wzrostom cen w ubezpieczeniach OC komunikacyjnej, jednak udział tego ubezpieczenia w naszym portfelu powinien sukcesywnie maleć. Moim celem jest również, aby nasza spółka było w większym stopniu rozpoznawalne na rynku zarówno w segmencie klienta detalicznego, jak i nowym dla nas segmencie ubezpieczeń dla biznesu – liczę w tym zakresie na wiele pomysłów i dobrą współpracę z działem Marketingu RESO. Chciałbym również, aby Balcia była postrzegane na rynku jako atrakcyjny pracodawca i deklaruję, że w miarę możliwości będę dokładał wszelkich starań, aby tak było.
Czy przewiduje Pan duże zmiany w działalności spółki?
Na tym etapie nie przewiduję istotnych zmian w działalności Oddziału. O pewnych zmianach nieco już mówiłem. Mogę dodać, że na pewno będę starał się na bieżąco reagować na zmieniające się otoczenie i uzasadnione zmiany będą wprowadzane w miarę potrzeb i możliwości.
W poprzednich wypowiedziach mówił Pan, że „Balcia nadal będzie chciała podążać drogą rozwoju poprzez wdrażanie nowych, innowacyjnych produktów oraz budowanie odpowiednich relacji z partnerami”. Na początku zapytam o pośredników ubezpieczeniowych. Jaki ma Pan plan na zachęcenie najskuteczniejszych agentów i brokerów w Polsce do aktywnej sprzedaży produktów Balcia?
W ostatnim czasie przygotowaliśmy wiele nowych produktów w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i finansowych. Teraz nadszedł czas na ich wdrażanie, promocję i sprzedaż. Realizacji tych celów służy cykl spotkań z pośrednikami (agentami i brokerami), które organizujemy od kwietnia. Spotkań jest naprawdę dużo. Myślę, że do wakacji uda nam się przedstawić naszą nową ofertę ok. 500 pośrednikom. Dotychczas wykazywali oni duże zainteresowanie, przejawiające się ogromną ilością zapytań, które dzielnie i terminowo obsługują nasi underwriterzy i pracownicy departamentu obsługi brokerskiej RESO – z tego miejsca składam duże podziękowania.
Jakie nowe produkty zamierzacie wprowadzić w najbliższym czasie?
Tak jak mówiłem, aktualnie pracujemy nad zwiększeniem sprzedaży produktów wdrożonych w okresie ostatniego roku. Jednocześnie planujemy stałe udoskonalanie obecnej oferty. Mamy również w planach poszerzenie palety produktów o nowe ubezpieczenia turystyczne oraz rolne, jednak na tym etapie wolałbym nie mówić o szczegółach.
Obecnie spółka posiada w swojej ofercie kompleksowe ubezpieczenie komunikacyjne, które – jak pokazują dane rynkowe – nie zawsze jest rentowne. Oprócz tego w ostatnim czasie firma zintensyfikowała swoją obecność na rynku ubezpieczeń biznesowych. Jest oczywiście również „DOM PAKIET” dla klientów indywidualnych i kilka mniejszych produktów. Na której gałęzi rynku ubezpieczeniowego Balcia chciałaby się najbardziej skupić? Co jest w tej chwili priorytetem firmy?
Działalność Balcia w Polsce była, jest i w najbliższej przyszłości będzie oparta na ubezpieczeniach detalicznych (głównie komunikacyjnych), jednak naszym celem jest istotne wzmocnienie naszej obecności w sektorze biznesowym oraz instytucjonalnym, co określiłbym jako priorytet biznesowy.
Co Pan sądzi o wprowadzeniu „podatku Religi”? Jego powrót wydaje się wielce prawdopodobny. Chciał tego prof. Zembala, minister zdrowia w rządzie Ewy Kopacz. Chce tego również obecny minister, Konstanty Radziwiłł. Czy nowe świadczenie będzie miało istotny wpływ na składkę OC komunikacyjnej?
Ewentualne wprowadzenie tego podatku na pewno przełoży się na dalszy wzrost cen za polisy OC. Ja osobiście nie jestem zwolennikiem ryczałtowych rozwiązań w tym zakresie, ale ponieważ na jakiekolwiek decyzje polityczne nie mamy żadnego wpływu, więc będziemy się musieli do tego dostosować.
W ostatnich miesiącach widzimy permanentny wzrost za składki OC komunikacyjnej. Zakładając, że trend się utrzyma, kiedy Pana zdaniem ten produkt stanie się dochodowy?
Wzrost jest rzeczywiście zauważalny, choć nastąpił przynajmniej o rok za późno. Liczę, że do poziomu rentowności możemy dojść jeszcze w tym roku – o ile nie nastąpi jakiś nieoczekiwany zwrot.
Zdaniem Polskiej Izby Ubezpieczeń głównym problemem dla rynku jest nieprzewidywalność poziomu wypłat za szkody osobowe. Obecnie trwają prace nad stworzeniem kryteriów, które ujednoliciłyby wysokość świadczeń. PIU zakłada, że dzięki temu uda się zmniejszyć liczbę procesów sądowych oraz przyspieszyć wypłatę odszkodowań. Jak Pan ocenia ten pomysł? Czy utworzenie takich kryteriów rzeczywiście pozwoli na realizację wspomnianych celów? Nie obawia się Pan, że przyjęcie kryteriów może faworyzować jedną ze stron procesu likwidacji szkód?
To temat bardzo złożony. Liczę na to, że wprowadzenie pewnych kryteriów będzie służyło większej przewidywalności roszczeń i zmniejszeniu liczby procesów. Z drugiej jednak strony może ograniczyć zasadę indywidualnej oceny, która z założenia powinna być stosowana w szkodach osobowych. Nie jestem prawnikiem, więc wolałbym nie wchodzić w szczegóły w tej kwestii.
27 maja został Pan Członkiem Zarządu RESO Europa Service. Czy z tego powodu możemy się Pana częściej spodziewać w siedzibie firmy w Suwałkach?
Zdecydowanie tak. Założenie jest takie, abym był w siedzibie RESO przynajmniej 1-2 dni co 2 tygodnie. W tej chwili nie jest to możliwe ze względu na liczne wyjazdy na spotkania z pośrednikami, jednak już wkrótce będę starał się to nadrobić.
Bardzo dziękuję za rozmowę!
-
„Moje Małe Mistrzostwa” 2016 za nami 31 maja 2016 Trzecia edycja „Moich Małych Mistrzostw” za nami. W tym roku Stowarzyszenie na Rzecz Promocji Sportu i Rekreacji „Akademia 2012” w Suwałkach zorganizowało turnieje w trzech miastach: Ełku, Olecku i Suwałkach, w których wzięło udział niemal 500 dzieci z 12 drużyn z województwa podlaskiego i warmińsko-mazurskiego. W tegorocznej edycji został pobity rekord strzelonych goli w całej historii „Moich Małych Mistrzostw”!
„Moje Małe Mistrzostwa” to cykl imprez organizowanych od 2014 roku w formie pikniku rodzinnego na terenie województw podlaskiego i warmińsko-mazurskiego. Pomysłodawcą projektu jest były bramkarz reprezentacji Polski, Wojciech Kowalewski, obecnie Prezes Zarządu Stowarzyszenia na Rzecz Promocji Sportu i Rekreacji „Akademia 2012” w Suwałkach.
Głównym wydarzeniem każdej z imprez jest turniej dla 8-letnich piłkarzy i piłkarek, w którym uczestniczy 12 dwunastoosobowych drużyn. Turniej przeprowadzany jest w systemie FUNino, stworzonym przez Horsta Weina, który polega na grze dwóch 3-osobowych drużyn na boisku o wymiarach 25x25m, na cztery bramki 1,8×1,2m, ze zmianami w systemie hokejowym. Celem gier w tym systemie jest przede wszystkim rozwijanie inteligencji piłkarskiej u dzieci. Dzięki uproszczonym zasadom oraz małej ilości graczy na boisku oraz stosunkowo małej przestrzeni gry, gracze uczą się dużo łatwiej, szybciej, a przede wszystkim odbywa się to bez zbytniej ingerencji trenera. W grze Funino to gracz jest najważniejszy, a istotą są jego osobiste decyzje oraz sposób rozumienia gry na boisku.
W tym roku „MMM” odbyły się w Ełku (14 maja), Olecku (21 maja) oraz w Suwałkach (28 maja). We wszystkich trzech miastach pojawili się przedstawiciele RESO. Miło się patrzy na młodych zawodników, którym gra w piłkę daje tyle radości i satysfakcji – powiedział Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO Europa Service Sp. z o. o. Powodów do zadowolenia było wiele, ponieważ w tegorocznej edycji „Moich Małych Mistrzostw” padło ponad 1000 goli, co jest rekordem w całej historii turnieju!
„Moje Małe Mistrzostwa – 2016” były współfinansowane ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach programu dofinansowania zadań z zakresu promocji aktywności fizycznej i sportu dla wszystkich, w tym dzieci i młodzieży. Patronat sportowy nad projektem objął Zbigniew Boniek, Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej. Projekt był również współfinansowany z budżetów miasta Ełku i Suwałk. Ponadto swoje wsparcie zapewniły lokalne firmy. RESO Europa Service Sp. z o. o. była sponsorem głównym całego wydarzenia.
-
„RESO Suwałki 10,5” prawdziwym świętem biegania 30 maja 2016 Festiwal biegowy „RESO Suwałki 10,5 – Miejskie Święto Biegania” okazał się wielkim sukcesem sportowym. W sobotniej imprezie wzięło udział kilkaset osób, wśród których znaleźli się m. in. zawodnicy z Kenii, Etiopii, Litwy, Łotwy, Białorusi, Ukrainy, Węgier czy Niemiec. Nie zawiedli również kibice, którzy licznie zebrali się na Placu im. M. Konopnickiej w Suwałkach. Wszyscy byli zgodni, że „RESO Suwałki 10,5” było prawdziwym świętem biegania.
Festiwal „RESO Suwałki 10,5” rozpoczął się już o godz. 15:30 w sobotnie popołudnie, a jako pierwsze wystartowały dzieci. W biegach „Od krasnoludka do gimludka” wzięli udział uczniowie przedszkoli (na dystansie 200 m), szkół podstawowych (klasy I-III na dystansie ok. 450 m, klasy IV-VI dziewczęta na dystansie ok. 450 m oraz klasy IV-VI chłopcy na dystansie ok. 900 m), a także gimnazjów (dziewczęta na dystansie ok. 900 m oraz chłopcy na dystansie ok. 1350 m). We wszystkich biegach dla dzieci i młodzieży wzięło udział łącznie ok. 300 osób.
Następnie odbyły się trzy biegi dla dorosłych: „Suwalskie debiuty” na dystansie 3,5 km, bieg sztafetowy na dystansie 3×3,5 km oraz bieg główny – „Suwalska ćwiartka” na dystansie 10,5 km. Przyjęta forma zawodów dała możliwość wybrania najlepszego dla siebie dystansu, co było niewątpliwym atutem. Początkujący biegacze decydowali się na dystans 3,5 km, natomiast bardziej doświadczeni wybrali bieg główny. Wiele osób uczestniczyło w dwóch konkurencjach – biegach indywidualnym oraz sztafetowym.
Zwycięzcą „Suwalskich debiutów” okazał się Rafał Wronowski (czas 00:11:22), który na ostatnich metrach wyprzedził Kristiansa Potasovsa z Litwy (czas 00:11:43). Na podium znalazł się również suwalczanin Piotr Wasilewski, który dystans 3,5 km pokonał w czasie 00:12:08. W kategorii kobiet najlepsza okazała się 13-letnia Anita Cichocka, która wbiegła na metę z czasem 00:14:57. Tuż za nią uplasowały się Weronika Sienkiewicz (czas 00:15:05) oraz Anna Dąbkowska (czas 00:15:21).
W biegu sztafetowym zaciętą rywalizację stoczyły między sobą drużyny BENEDEK TEAM z Węgier oraz GRODNOOBLSPORT z Białorusi. Ostatecznie prowadzący w biegu przez ponad 20 minut nasi wschodni sąsiedzi ulegli drużynie węgierskiej, w której składzie znajdowali się biegacze z Afryki. Zwycięzcy pokonali dystans 10,5 km w czasie 00:31:03, Białorusini byli na mecie 3 sekundy później. Trzecie miejsce podium zdobyła drużyna PODLASIE Team z czasem 00:33:13.
Najwięcej emocji wzbudziła „Suwalska ćwiartka” z dystansem 10,5 km, w której wzięło udział 269 osób. Niepowtarzalny klimat nadał rywalizacji fakt, że rozpoczęła się ona wieczorem o godz. 21:00. W biegu głównym faworyci nie zawiedli. Pierwszy na metę wbiegł Wycliffe Biwot z Kenii (czas 00:33:35), natomiast kolejne dwa miejsca zdobyli jego koledzy z teamu BENEDEK: Henry Kemboi (czas 00:33:39) i Samson Mungai Kagia (czas 00:33:45). W kategorii kobiet trasę najszybciej pokonała Kenijka Hellen Kimutai (czas 00:39:16). Drugie miejsce zdobyła Białorusinka Olga Krautsova (czas 00:40:03), a trzecia była Węgierka Zita Kacser (czas 00:42:27).
W biegu głównym nie zabrakło przedstawicieli RESO oraz BTA. 53. miejsce zajął Jerzy Kowalczyk, underwriter „BTA Insurance Company” SE, który dystans 10,5 km pokonał w czasie 00:48:26, a 223. z czasem 1:03:28 była Anna Kurzyna, specjalista ds. gwarancji ubezpieczeniowych RESO Europa Service.
Gratuluję wszystkim biegaczom, którzy wzięli udział w zawodach. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu festiwalu biegowego. „RESO Suwałki 10,5” było wspaniałym wydarzeniem sportowym. Impreza przyciągnęła kilkuset zawodników oraz wielu kibiców – powiedział Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO Europa Service Sp. z o. o. Zawody były idealną formą promocji sportu i zdrowego trybu życia. Na organizacji „RESO Suwałki 10,5” skorzysta na pewno również nasze miasto, które może na stałe pojawić się na mapie imprez biegowych w Polsce – dodał.
Wyniki „RESO Suwałki 10,5” są dostępne tutaj.
RESO Europa Service Sp. z o. o. była Sponsorem Generalnym całego wydarzenia. Następna edycja Festiwalu „RESO Suwałki 10,5 – Miejskie Święto Biegania” odbędzie się 17 czerwca 2017 roku.
-
„RESO Suwałki 10,5” już jutro! 27 maja 2016 Już jutro odbędzie się Festiwal Biegów „RESO Suwałki 10,5 – Miejskie Święto Biegania”. Przygotowania do imprezy są na ostatniej prostej. W biurze zawodów jest jeszcze możliwość zapisania się do biegów.
„RESO Suwałki 10,5 – Miejskie Święto Biegania” to największa tegoroczna impreza biegowa, która odbędzie się w północno-wschodniej Polsce. Do 22 maja drogą elektroniczną do biegu zapisało się ponad 400 osób: 295 osób do głównego biegu „Suwalska Ćwiartka – 10,5 km”, 42 osoby do biegu sztafetowego „Pogodne Suwałki Team – 3×3,5 km” oraz 70 osób do biegu „Suwalskie Debiuty – 3,5 km”. Od poniedziałku zapisy do biegu odbywają się w Biurze Zawodów, które w dniach 23-27 maja znajduje się w siedzibie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach przy ulicy Wojska Polskiego 2. W sobotę Biuro Zawodów zostanie przeniesione do budynku przy ul. Noniewicza 71A, w pobliżu Placu M. Konopnickiej, gdzie rozpoczną i zakończą się wszystkie biegi.
Ważne informacje dla zawodników
Biuro Zawodów będzie otwarte w następujących terminach:
Piątek (27 maja) – godz. 8:00 – 15:00, siedziba Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach przy ul. Wojska Polskiego 2.
Sobota (28 maja) – godz. 13:00 – 20:00, Urząd Miejski w Suwałkach, ul. Teofila Noniewicza 71A (przy Placu im. Marii Konopnickiej – 100 m od startu).
Weryfikacja i odbiór pakietów startowych odbędzie się 28 maja 2016 r. w Biurze Zawodów w godz. 15:00 – 20:00. Podczas weryfikacji, osoba zgłoszona do udziału w biegach zobowiązana jest okazać ważny dokument tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport, legitymacja szkolna/studencka). Osoby, który nie ukończyły 18. roku życia mogą wziąć udział w biegu jedynie za zgodą opiekuna, złożoną w formie pisemnej w Biurze Zawodów.
Weryfikacja będzie zamykana na godzinę przed każdym z zaplanowanych biegów: „Suwalskie Debiuty” – zamknięcia zapisów/weryfikacji o godz. 17:30, „Pogodne Suwałki Team” – zamknięcie zapisów/weryfikacji o godz. 18:30, „Suwalska Ćwiartka” – zamknięcie zapisów/weryfikacji o godz. 20:00.
Zanim rozpoczną się biegi dla dorosłych, odbędzie się rywalizacja „Od krasnoludka do gimludka – biegi dla dzieci i młodzieży”. Weryfikacja zgłoszeń dokonanych przez poszczególne przedszkola/szkoły odbędzie się w Biurze Zawodów w godzinach 13:00 – 15:00. W tych samych godzinach będą przejmowane dodatkowe zapisy do biegów dla dzieci i młodzieży (osoby nie zgłoszone przez szkoły).
Program zawodów
Od krasnoludka do gimludka – biegi dla dzieci i młodzieży szkolnej:
15:30 – przedszkola (dziewczęta) – dystans 200 m
15:40 – przedszkola (chłopcy) – dystans 200 m
15:50 – szkoły podstawowe klasy I-III (dziewczęta) – dystans ok. 450 m (klasy I – III)
16:00 – szkoły podstawowe klasy I – III (chłopcy) – dystans ok. 450 m
16:10 – szkoły podstawowe klasy IV – VI (dziewczęta) – dystans ok. 450 m
16:20 – szkoły podstawowych klasy IV – VI (chłopcy) – dystans ok. 900 m
16:30 – gimnazja (dziewczęta) – dystans ok. 900 m
17:00 – gimnazja (chłopcy) – dystans ok. 1350 m
17:30 – 18:30 – Uroczystość wręczenia stypendiów sportowych, nagród i wyróżnień Miasta Suwałki za osiągnięcia i działalność sportową w 2015 r.
Biegi dla dorosłych:
18:30 – Suwalskie Debiuty – bieg indywidualny na dystansie 3.516,25 m
19:30 – Pogodne Suwałki Team – sztafetowy bieg uliczny na dystansie ćwierć maratonu (3 x 3.516,25 m)
21:00 – Suwalska ćwiartka – dystans 10.548,75m (bieg główny)
22:30 – 22:45 – dekoracje w biegu Suwalska ćwiartka
Bezpośrednio po każdym biegu odbędzie się ceremonia wręczenia nagród (scena Plac Marii Konopnickiej).
Trasa biegu dla dorosłych jest dostępna tutaj.
-
Biegnij w “RESO Suwałki 10,5”! 27 kwietnia 2016 Trwają zapisy do „RESO Suwałki 10,5 – Miejskie Święto Biegania”. Na liście zgłoszeniowej widnieje już niemal 150 nazwisk. Do wydarzenia pozostało jeszcze 31 dni, ale już teraz warto zapewnić sobie start w zawodach.
„RESO Suwałki 10,5 – Miejskie Święto Biegania” to największa tegoroczna impreza biegowa, która odbędzie się w północno-wschodniej Polsce. Ośrodek Sportu i Rekreacji w Suwałkach zadeklarował, że suwalski bieg będzie wydarzeniem cyklicznym i będzie się zawsze odbywać w pierwszą sobotę po Bożym Ciele. W tym roku przypadnie w dniu 28 maja. W 2017 roku będzie to 17 czerwca, zaś w 2018 – 2 czerwca. Do tego czasu zawody będą się nazywać „RESO Suwałki 10,5”. Podpisując stosowne porozumienie z OSiR Suwałki, RESO zapewniła sobie miano sponsora generalnego na najbliższe trzy lata.
Suwalski event wyróżnia bez wątpienia wyjątkowa sceneria wydarzenia, bowiem rywalizacja będzie odbywać się od późnych godzin popołudniowych do nocy. Atestowana przez Polski Związek Lekkiej Atletyki trasa będzie wiodła historycznym traktem Petersburg-Warszawa, wzdłuż którego rozwinął się zabytkowy układ przestrzenno-urbanistyczny miasta.
Podczas „RESO Suwałki 10,5″ odbędzie się rywalizacja przedszkolaków, uczniów szkół podstawowych i gimnazjów, a także biegi dla debiutantów (Suwalskie debiuty – 3,5 km), biegi drużynowe i bieg główny na dystansie 10,5 km. W tej ostatniej dyscyplinie ujrzymy Jana Huruka, olimpijczyka z Barcelony, jednego z najlepszych zawodników w historii polskiego męskiego maratonu.
Przewidywana pula nagród w tegorocznej edycji „RESO Suwałki 10,5″ wynosi 10.000 PLN.
Całe wydarzenie zakończy koncert, podczas którego nie zabraknie przeboju „We are the champions” dedykowanego dla wszystkich uczestników „RESO Suwałki 10,5″.
Na stronie zawodów – www.resosuwalkibieg.pl można dokonywać zapisów. Tutaj jest dostępny formularz zgłoszeniowy. Mamy możliwość wyboru trzech konkurencji: Suwalska Ćwiartka 10.5 (bieg główny), Pogodne Suwałki Team (sztafeta biznesowa, trzy osoby po 3,5 km) oraz Suwalskie Debiuty (dystans 3,5 km).
Serdecznie zapraszamy!
-
Relacja ze spotkania z partnerami 26 kwietnia 2016 RESO Europa Service oraz „BTA Insurance Company” SE kontynuują cykl prezentacji nowych produktów ubezpieczeniowych dla brokerów i agentów ubezpieczeniowych. W kwietniu odbyły się kolejne spotkania. Tym razem przedstawiciele obu firm odwiedzili swoich partnerów z województw kujawsko-pomorskiego, warmińsko-mazurskiego oraz pomorskiego.
Spotkania przyjęły zbliżoną formę do tych sprzed miesiąca, które odbyły się w Białymstoku. Na wstępie w formie prezentacji przedstawiono ogólne informacje dotyczące „BTA Insurance Company” SE oraz jej Partnera Generalnego – RESO Europa Service. Następnie szczegółowo omówiono nowe produkty – Gwarancje ubezpieczeniowe, o których mówił Artur Stępień, Dyrektor „BTA Insurance Company” SE, oraz Biznes Pakiet, który prezentował Ireneusz Drzewiecki, Manager Ubezpieczeń Majątkowych RESO Europa Service.
Po prezentacji produktów rozpoczęła się dyskusja na temat zakresu ubezpieczenia, kluczowych definicji, zalet, a także wyłączeń obu produktów.
Spotkania mają na celu przede wszystkim zaprezentowanie agentom i brokerom ubezpieczeniowym nowych produktów BTA oraz upewnienie ich w przekonaniu, że jesteśmy stabilnym partnerem również dla klientów z obszaru biznesowego. Zdobyliśmy doświadczenie w obsłudze indywidualnych klientów, jesteśmy merytorycznie i technicznie przygotowani do tego, aby ubezpieczać również firmy, szpitale, stowarzyszenia, itd. – powiedziała Inga Powichrowska, p. o. Dyrektora Departamentu Sprzedaży RESO Europa Service – Cieszymy się, że zainteresowanie uczestników nie gaśnie po zakończeniu spotkań, a wręcz przeciwnie. Śmiało możemy pochwalić się nawiązaniem nowych relacji z brokerami ubezpieczeniowymi oraz aktywną współpracą w zakresie sprzedaży produktów Biznes Pakiet i Gwarancji ubezpieczeniowych nie tylko przez naszych agentów, ale również za pośrednictwem brokerów ubezpieczeniowych – dodała Inga Powichrowska.
W obu spotkaniach uczestniczyło łącznie ponad stu agentów i brokerów ubezpieczeniowych. W ostatnich dniach kwietnia odbędzie się wyjazd do agentów i brokerów z województw zachodnio-pomorskiego i wielkopolskiego.
-
Bronisław Woźnialis Członkiem Rady Nadzorczej Balcia Insurance SE 20 kwietnia 2016 Bronisław Woźnialis został wybrany na Członka Rady Nadzorczej Balcia Insurance SE. Prezes RESO Europa Service dołączył tym samym do najważniejszych struktur łotewskiego zakładu ubezpieczeniowego.
Walne Zgromadzenie Balcia uchwałą z dnia 11 kwietnia 2016 roku powołało Bronisława Woźnialisa na Członka Rady Nadzorczej Balcia Insurance SE. Komisja Finansów i Rynków Kapitałowych (FKTK) na Łotwie – odpowiednik polskiej Komisji Nadzoru Finansowego – zatwierdziła tę decyzję w dniu 19 kwietnia br. Od tego dnia Bronisław Woźnialis należy do najważniejszych struktur spółki, która funkcjonuje w 6 krajach: Polsce, Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Włoszech i Hiszpanii.
Bronisław Woźnialis jest założycielem oraz wieloletnim Prezesem RESO Europa Service Sp. z o. o. Spółka zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, a także likwidacją szkód. Od 2009 roku RESO współpracuje z łotewskim zakładem ubezpieczeniowym Balcia, pełniąc rolę Partnera Generalnego na terenie Polski. W ciągu swojej działalności suwalska Spółka pozyskała i obsłużyła ponad 1,9 mln Klientów, a zebrany przypis wyniósł ponad 0,5 mld złotych. W tym czasie rozwinęła również swoją sieć sprzedaży do ponad 3,5 tys. pośredników ubezpieczeniowych. Obecnie w RESO zatrudnionych jest ponad 100 wykwalifikowanych pracowników, co czyni ją jednym z największych nieprodukcyjnych pracodawców z sektora prywatnego w północno-wschodniej Polsce.
Powołanie Bronisława Woźnialisa do Rady Nadzorczej Balcia jest kolejną zmianą, która pokazuje jak bardzo akcjonariusze łotewskiego ubezpieczyciela doceniają pracę swoich przedstawicieli w Polsce. Przypomnijmy, że wcześniej na stanowisko Prezesa Zarządu Balcia Insurance SE został powołany Lauris Boss, dotychczasowy Dyrektor Oddziału Balcia w Polsce, zaś jego miejsce w polskim Oddziale zajął Artur Stępień – dotychczasowy Zastępca Dyrektora.
Tak decyzję Walnego Zgromadzenia Balcia skomentował nowo powołany Członek Rady Nadzorczej:
Ostatnie zmiany w zarządzie Balcia Insurance SE, jej Oddziale w Polsce, a także zaproszenie mojej osoby do Rady Nadzorczej oznaczają, że właściciele Balcia spostrzegli i docenili pracę polskiego tandemu, ludzi pracujących dla rozwoju biznesu spółki w Polsce – powiedział Bronisław Woźnialis. Doceniono przyjętą przez nas strategię rozwoju, jej realizację oraz to, jak przeprowadziliśmy firmę przez okres szaleńczej wojny cenowej. Wychodzimy z niej z twardym kręgosłupem, z nowymi produktami ubezpieczeniowymi oraz innowacyjnymi systemami informatycznymi, a także z bogatym doświadczeniem, które będziemy mogli wykorzystać nie tylko w Polsce, ale także w całej Europie – dodał Prezes RESO.
-
BTA i Europ Assistance wspólnie dla przedsiębiorców 06 kwietnia 2016 „BTA Insurance Company” SE wspólnie z Europ Assistance przygotowały pakiet pomocy dla przedsiębiorców. W ramach programu ubezpieczeni otrzymują kompleksową pomoc w sytuacji awarii instalacji w siedzibie firmy lub awarii sprzętu biurowego, a także dostęp do całodobowej infolinii prawnej, gospodarczej lub infolinii dotyczącej sieci usługodawców. Ponadto pakiet przewiduje pomoc medyczną w razie nieszczęśliwego wypadku w firmie lub w czasie podróży służbowej dla przedsiębiorcy i jego pracowników.
Szeroki zakres świadczeń, zarówno technicznych, jak i medycznych czy nawet ubezpieczenia na czas podróży służbowej, chroni przedsiębiorców w nieprzewidzianych sytuacjach, ale także wspiera w codziennym prowadzeniu działalności.
Problemy techniczne w biurze
W ramach office assistance klienci mają do dyspozycji pakiet świadczeń zawierający pomoc w przypadku awarii instalacji wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej, alarmowej lub centralnego ogrzewania/pieca grzewczego, których naprawa wykracza poza odpowiedzialność zarządcy, administracji budynku lub służb miejskich. Ubezpieczony może w takim przypadku skorzystać trzy razy z pomocy specjalisty w trakcie trwania umowy ubezpieczenia. Natomiast w sytuacji uszkodzenia sprzętu biurowego i IT tj. kserokopiarki, drukarki, skanera, faxu, niszczarki dokumentów, jednostki centralnej komputera i monitora czy laptopa, ubezpieczony może liczyć na pomoc specjalisty dwa razy w trakcie trwania ubezpieczenia. Dodatkowo, jeżeli w ramach awarii lub wypadku siedziba firmy została zniszczona w stopniu uniemożliwiającym prowadzenie w niej dotychczasowej działalności, klienci mogą skorzystać z przechowania, transportu lub dozoru mienia (świadczenia wymienne).
Pomoc medyczna dla przedsiębiorcy i jego pracowników
Pakiet świadczeń assistance został wzbogacony o pomoc medyczną w razie nieszczęśliwego wypadku w firmie lub w czasie podróży służbowej dla przedsiębiorcy i jego pracowników. W ramach tej oferty mogą oni w trakcie trwania umowy ubezpieczenia trzy razy skorzystać z wizyty lekarza pierwszego kontaktu, wizyty pielęgniarki i transportu medycznego. W sytuacji, gdy wypadek podczas podróży służbowej miał miejsce powyżej 50 km od stałego miejsca pracy i konieczne jest zorganizowanie zastępstwa służbowego, przedsiębiorca może liczyć na organizację i pokrycie kosztów podróży pracownika wyznaczonego na zastępstwo. Z kolei w przypadku trwającej dłużej niż 7 dni hospitalizacji ubezpieczonego może on skorzystać z organizacji i pokrycia kosztów opieki domowej po hospitalizacji przez maksymalnie 5 dni.
Z naszych doświadczeń w obsłudze podmiotów z sektora MSP wynika, że największą popularnością cieszą się świadczenia związane z interwencją informatyka, pomocą hydraulika, ślusarza, czy serwisem RTV i AGD. Posiadanie pakietu office assistance daje przedsiębiorcom realne oszczędności. Koszty poszczególnych interwencji mogą wynosić nawet kilkaset złotych w zależności od rodzaju szkody. Dodatkowo szukanie specjalisty na własną rękę odrywa przedsiębiorców od ich głównej działalności biznesowej – mówi Urszula Szwarc, Zastępca Dyrektora Handlowego w Europ Assistance Polska.
Od czasu nawiązania współpracy z Europ Assistance odnotowaliśmy znaczne zwiększenie sprzedaży produktów Assistance, co świadczy o wysokim zainteresowaniu i pozytywnej ocenie klientów – mówi Artur Stępień, Zastępca Dyrektora Oddziału „BTA Insurance Company” SE w Polsce.
Programy office assistance zawierają ponadto całodobowy, nielimitowany dostęp do infolinii o sieci usługodawców, eko-infolinii i infolinii gospodarczej. Ta ostatnia usługa jest szczególnie przydatna dla przedsiębiorców, którzy poszukują informacji przydatnych do prowadzenia działalności gospodarczej. Ponadto ubezpieczony w trakcie trwania umowy ubezpieczenia będzie mógł sześć razy skorzystać z infolinii prawnej, gdzie uzyska informacje obejmujące prawo cywilne, administracyjne, pracy, podatkowe, gospodarcze, a także będzie mógł otrzymać drogą elektroniczną aktualne akty czy wzory umów cywilno-prawnych.
-
Wesołych Świąt! 25 marca 2016 Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
przepełnionych wiarą, nadzieją i miłością.
Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań
w gronie rodziny i wśród przyjaciół
oraz wesołego “Alleluja”życzą Zarząd oraz Pracownicy RESO Europa Service
-
Relacja ze spotkania z brokerami i agentami 25 marca 2016 RESO Europa Service oraz „BTA Insurance Company” SE rozpoczęły cykl prezentacji dla brokerów i szkoleń dla agentów. Pierwsze spotkania odbyły się 17 i 18 marca w Białymstoku. Ich celem było omówienie dwóch nowych produktów – Biznes Pakiet oraz Gwarancji Ubezpieczeniowych oraz podtrzymanie dobrych relacji obu firm z pośrednikami ubezpieczeniowymi.
Pierwsze spotkanie z brokerami rozpoczęło się w czwartkowe popołudnie, 17 marca br. Na wstępie w formie prezentacji przedstawiono ogólne informacje dotyczące „BTA Insurance Company” SE oraz jej Partnera Generalnego – RESO Europa Service, która zajmuje się sprzedażą produktów ubezpieczeniowych oraz procesem likwidacji szkód.
Ta część miała na celu przede wszystkim przypomnienie najważniejszych informacji o RESO i BTA oraz utwierdzeniu naszych Gości w przekonaniu, że jesteśmy stabilnym partnerem do współpracy – powiedział Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO Europa Service.
Następnie szczegółowo omówiono nowe produkty – udoskonalony w ostatnim czasie Biznes Pakiet, który zaprezentował Ireneusz Drzewiecki, Manager Ubezpieczeń Majątkowych RESO Europa Service oraz całkowicie nowe gwarancje ubezpieczeniowe, o których mówił Artur Stępień, Zastępca Dyrektora „BTA Insurance Company” SE.
Wprowadzenie dwóch nowych produktów tj. Biznes Pakietu i Gwarancji Ubezpieczeniowych, to zakończenie kolejnego etapu prac nad poszerzaniem oferty produktowej BTA i RESO. Aktualnie posiadamy szeroki wachlarz produktów nie tylko dla klientów indywidualnych, ale również dla biznesu i podmiotów instytucjonalnych. Cieszy mnie fakt, że nowa oferta spotkała się z dużym zainteresowaniem pośredników ubezpieczeniowych – zarówno agentów, jak i brokerów, co w efekcie spowoduje umocnienie naszej pozycji na rynku – powiedział Dyrektor Stępień.
O ile gwarancje ubezpieczeniowe są zupełnie nowym produktem w ofercie BTA i RESO, to Biznes Pakiet był już dostępny od roku. W ramach pierwotnej wersji BTA ubezpieczała szpitale i inne jednostki prowadzące działalność leczniczą. Kilka tygodni temu produkt został jednak znacznie rozszerzony, co powoduje, że jego ponowna prezentacja oraz omówienie pełnej charakterystyki z pewnością okazały się pomocne dla zaproszonych pośredników ubezpieczeniowych.
Po prezentacji produktów rozpoczęła się żywa dyskusja na temat zakresu, kluczowych definicji, zalet, a także wyłączeń obu produktów.
Podobny schemat spotkania miał miejsce dzień później, gdy przeprowadzono szkolenie dla agentów RESO z Regionu 1.
W obu spotkaniach uczestniczyło po kilkunastu agentów oraz brokerów. „BTA Insurance Company” SE reprezentował Artur Stępień, zaś ze strony RESO Europa Service pojawili się Bronisław Woźnialis, Ireneusz Drzewiecki, Inga Powichrowska, p. o. Dyrektora Departamentu Sprzedaży RESO oraz Jolanta Kardel, specjalista ds. obsługi brokerskiej i zamówień publicznych. Ponadto na spotkaniu z agentami uczestniczył Grzegorz Powichrowski, Kierownik Sprzedaży Regionu 1, obejmującego województwo podlaskie oraz część mazowieckiego.
Opinie uczestników dotyczące spotkań były bardzo pozytywne. Następne spotkania z brokerami i agentami odbędą się po świętach wielkanocnych.
-
Gwarancje ubezpieczeniowe dostępne w ofercie BTA i RESO 17 marca 2016 Gwarancje ubezpieczeniowe to kolejny nowy produkt „BTA Insurance Company” SE, który jest dostępny w ofercie RESO Europa Service. Gwarancje zostały przygotowane w dwóch wariantach: na bazie umowy generalnej oraz na bazie umowy pojedynczej. Produkt powstał z myślą o przedsiębiorstwach oraz osobach fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.
Gwarancja ubezpieczeniowa to pisemne zobowiązanie zakładu ubezpieczeniowego do wypłaty określonej w umowie sumy pieniężnej na rzecz beneficjenta w sytuacji, gdy dłużnik (wnioskodawca gwarancji) nie wykonuje swoich zobowiązań wobec beneficjenta. Posiadając gwarancje firma nie musi zamrażać własnych środków finansowych – na przykład na wpłatę wadium przetargowego, a jej kontrahenci mają pewność, że współpracują z wiarygodnym partnerem.
W ramach przyjętych założeń dotyczących dywersyfikacji portfela oraz wejścia BTA na rynek z nowym produktem ubezpieczeń majątkowych – Biznes Pakiet, łotewski zakład ubezpieczeniowy wprowadził również gwarancje ubezpieczeniowe, które są kolejnym produktem dedykowanym dla przedsiębiorstw (spółki, spółdzielnie, przedsiębiorstwa państwowe) oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.
Wdrożenie gwarancji jest odpowiedzią na aktualną sytuację na rynku: Biorąc pod uwagę uruchomienie kolejnego pakietu dotacji unijnych oraz analizując otoczenie rynkowe uznaliśmy, że to odpowiedni czas na wprowadzenie gwarancji ubezpieczeniowych do oferty BTA i RESO – powiedział Artur Stępień, Zastępca Dyrektora „BTA Insurance Company” SE.
Gwarancje mogą być udzielane na bazie umowy generalnej (na podstawie której wydawane są indywidualne gwarancje, tj. zapłaty wadium, należytego wykonania kontraktu oraz usunięcia wad lub usterek), a także na bazie umowy pojedynczej (w tym przypadku gwarancje są wydawane jednostkowo). Okres obowiązywania trzech typów gwarancji wynosi 120 dni dla gwarancji zapłaty wadium, 24 miesiące dla gwarancji należytego wykonania kontraktu oraz 61 miesięcy dla gwarancji usunięcia wad lub usterek.
Nowy produkt jest skierowany przede wszystkim do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, które wykonują przetargi oraz kontrakty na rzecz innych podmiotów. Gwarancja ubezpieczeniowa jest jedną z wymaganych form zabezpieczenia wykonania kontraktu, a ponadto pozwala wnioskodawcy na niezamrażanie własnych środków finansowych na dłuższy okres czasu, co relatywnie zwiększa płynność finansową.
Dzięki wyspecjalizowanej kadrze BTA zapewnia szybką odpowiedź w zakresie przedstawionego wniosku (przy skompletowaniu całej wymaganej dokumentacji do oceny, termin na uzyskanie odpowiedzi nie powinien przekroczyć jednego – dwóch dni roboczych), elastyczność w zakresie dostosowania treści gwarancji do potrzeb inwestorów oraz możliwość uzyskania większych limitów na gwarancje.
Wierzymy, że nasz produkt po niedługim czasie zostanie dostrzeżony przez rynek – brokerów i agentów – i stanie się istotną i bezpieczną częścią naszego portfela – dodał Artur Stępień.
„BTA Insurance Company” SE oraz RESO Europa Service nawiązują już kontakty z agentami oraz brokerami zajmującymi się tym produktem. W planach jest zorganizowanie szkoleń sprzedażowych dla partnerów obu firm.
-
Auto Land Mistrzem RESO Suwałki Football League! Relacja z Gali 17 marca 2016 Drużyna Auto Land została mistrzem RESO Suwałki Football League! Po 12 wygranych meczach i tylko jednej porażce, biało-czerwoni bezsprzecznie zostali najlepszym zespołem amatorskiej ligi piłkarskiej w Suwałkach. Ich lider, Damian Sobolewski, został uznany za najlepszego zawodnika RESO Suwałki Football League. Wręczenie nagród nastąpiło podczas oficjalnej Gali.
RESO Suwałki Football League to amatorska liga piłkarska, w której wzięło udział 14 drużyn. Rozgrywki rozpoczęły się na początku grudnia 2015 roku i trwały do 11 marca. Losy mistrzostwa ligi ważyły się do ostatnich chwil. Broniący tytułu Auto Land ostatecznie nie pozwolił sobie odebrać pierwszego miejsca i zasłużenie został Mistrzem RESO Suwałki Football League 2015/2016. Obok biało-czerwonych na podium znalazł się jeszcze naszpikowany zawodnikami Sparty Augustów Alp Matrix oraz UKS Rutka-Tartak Suwalking. Tuż za nimi uplasowała się drużyna Rodziców Akademii Piłkarskiej Wigry Suwałki oraz Bio-Profil SPA. Tabelę zamknęły drużyny AZS PWSZ Suwałki, Euro Okno oraz Euromaster Gniedziejko.
Rozdanie nagród nastąpiło podczas oficjalnej Gali, która odbyła się minionej soboty w Pink Bowlink & Club. Za prowadzenie Gali odpowiedzialny był najlepszy spiker piłkarski w Polsce – Andrzej Łukowski. Uroczyste spotkanie organizatorzy z Ośrodka Sportu i Rekreacji rozpoczęli tradycyjnie od podziękowań i wręczenia pamiątek dla sponsorów i partnerów.
RESO Europa Service była sponsorem generalnym rozgrywek, w znaczący sposób przyczyniając się do sprawnego zorganizowania ligi. Pod nieobecność Bronisława Woźnialisa, Prezesa RESO, naszą firmę reprezentował na Gali Tomasz Szyszko.
W imieniu Pana Prezesa oraz wszystkich pracowników RESO Europa Service chciałbym podziękować i pogratulować organizatorom ligi – Ośrodkowi Sportu i Rekreacji w Suwałkach, którzy zadbali o to, aby zawody stały na bardzo wysokim poziomie. Gratuluję również wszystkim drużynom, które zapewniły nam 13 ekscytujących kolejek – powiedział Tomasz Szyszko, specjalista ds. marketingu RESO Europa Service. RESO Suwałki Football League to 14 drużyn, 13 kolejek oraz 91 meczów, w których padły 404 gole, co daje średnio 4,5 bramki na mecz. To wszystko pokazuje, że emocji nie zabrakło. Liczę na to, że w następnych edycjach ligi uda się poprawić te statystyki – zakończył swoje wystąpienie Szyszko.
Po podziękowaniach dla sponsorów rozpoczęło się nagradzanie drużyn. Puchary trafiły najpierw do drużyn z dołu tabeli, od 14. AZS PWSZ Suwałki, aż do czwartego w tabeli zespołu Rodziców Akademii Piłkarskiej Wigry Suwałki.
Zanim Puchary odebrali przedstawiciele trzech najlepszych drużyn, poznaliśmy zdobywców nagród indywidualnych: najlepszego strzelca RESO SFL, najlepszego bramkarza RESO SFL oraz najlepszego zawodnika RESO SFL.
Statuetkę dla króla strzelców odebrał Wojciech Mickiewicz z Alp Matrix, który w 13 meczach zdobył aż 22 gole. W klasyfikacji najlepszych strzelców wyprzedził Damiana Sobolewskiego z Auto Landu, który zdobył dwie bramki mniej. Co ciekawe, podobną kolejność w rywalizacji strzeleckiej mieliśmy w poprzedniej edycji ligi.
Najlepszym bramkarzem RESO SFL został Kamil Szczecina z Salagu. Nominowanymi w tej kategorii byli niegdysiejsi zawodnicy suwalskich Wigier – Karol Piaścik z Rutki-Tartak oraz Patryk Sobolewski z Rodziców AP Wigry.
W najciekawszej rywalizacji indywidualnej – najlepszego zawodnika RESO SFL – ponownie konkurowali ze sobą Wojciech Mickiewicz (Alp Matrix) i Damian Sobolewski (Auto Land). Poza tym nominowany do nagrody był Adam Wyszyński z Bio-Profil SPA. Ostatecznie nagrodę z rąk przedstawiciela RESO Europa Service odebrał Damian Sobolewski.
Na zakończenie wróciliśmy do ceremonii wręczenia nagród zespołowych. Brązowe medale otrzymali zawodnicy UKS Rutka-Tartak, srebro trafiło do graczy Alp Matrix, zaś złoto zawisło na szyjach piłkarzy Auto Landu.
Tabela oraz więcej informacji na footballsuwalki.pl.
-
Nowy Biznes Pakiet 01 marca 2016 W ramach wdrażanej strategii produktowej i rozwoju obszarów biznesowych, RESO Europa Service wprowadziła do swojej oferty nowy produkt „BTA Insurance Company” SE – Biznes Pakiet. Produkt jest skierowany do klientów instytucjonalnych – przede wszystkim do segmentu małych i średnich przedsiębiorstw, jednak dzięki szerokiemu zakresowi i elastyczności może objąć ochroną ubezpieczeniową również Klientów wykraczających poza zwyczajowo przyjęte kryteria.
Przygotowania związane z wprowadzeniem nowego ubezpieczenia na rynek trwały dość długo, jednak efektem prac jest produkt, który zawiera wszystkie najlepsze rozwiązania dostępne dotychczas na polskim rynku dla podmiotów instytucjonalnych: osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, przedsiębiorstw, wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych, jednostek samorządowych czy stowarzyszeń.
Prace nad nowym produktem poprzedzone były wnikliwą analizą – z jednej strony potrzeb klienta docelowego i funkcjonujących na rynku rozwiązań produktowych, taryfowych, z drugiej zaś strony rozwiązań proponowanych przez pośredników ubezpieczeniowych, a zwłaszcza brokerów. Mam na myśli programy ubezpieczeniowe czy klauzule dedykowane ściśle określonemu klientowi czy branży, w której działa – mówi Artur Stępień, Zastępca Dyrektora Oddziału BTA w Polsce. Dzięki kompilacji wspomnianych elementów, doświadczeniu osób pracujących nad produktem oraz współpracy z obszarem sprzedaży powstał produkt, który oprócz standardowych, rynkowych rozwiązań, zawiera także liczne „wyróżniki”, wobec czego – jestem o tym głęboko przekonany – może z powodzeniem konkurować na rynku ubezpieczeń MSP – dodał Dyrektor Stępień.
Produkt Biznes Pakiet zawiera wszystkie podstawowe ubezpieczenia oferowane przedsiębiorcom, z możliwością elastycznego ich modyfikowania poprzez wprowadzanie rozwiązań ponadstandardowych w postaci klauzul czy postanowień dodatkowych, adekwatnych do określonego rodzaju działalności. W zakresie ubezpieczenia znajduje się między innymi ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń, od kradzieży z włamaniem i rozboju, ubezpieczenie mienia w transporcie, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej czy ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, w tym specjalistycznego sprzętu medycznego. Produkt zawiera również cieszące się coraz większą popularnością ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, a także rozbudowaną ofertę w zakresie następstw nieszczęśliwych wypadków dla przedsiębiorcy i jego pracowników. Umowa ubezpieczenia może zostać dodatkowo rozszerzona o bogaty pakiet usług assistance, które w ostatnim czasie stały się jednym z głównych tematów pytań Klientów.
Obecnie koncentrujemy się na promocji naszego nowego produktu, organizując liczne spotkania z agentami i brokerami – mówi Ireneusz Drzewiecki, Manager Ubezpieczeń Majątkowych RESO Europa Service Sp. z o. o., Partnera Generalnego “BTA Insurance Company” SE Spółka Europejska w Polsce. Już po pierwszych prezentacjach widać, że nasz produkt znajduje uznanie wśród pośredników ubezpieczeniowych, co mnie bardzo cieszy, bo to świetnie wróży naszej współpracy w zakresie jego sprzedaży – dodał Drzewiecki.
Więcej na temat Biznes Pakiet tutaj.
-
RESO Suwałki 10,5 – Miejskie Święto Biegania 18 lutego 2016 Na 100 dni przed zawodami „RESO Suwałki 10,5 – Miejskie Święto Biegania”, przy obecności Prezydenta Suwałk, nastąpiło podpisanie porozumienia pomiędzy Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w Suwałkach oraz RESO Europa Service Sp. z o. o. Suwalska spółka została Sponsorem Generalnym zawodów biegowych, które będą się odbywać co roku w pierwszą sobotę po święcie Bożego Ciała. RESO będzie wspierać trzy edycje zawodów – do 2018 roku włącznie.
Podpisanie porozumienia nastąpiło podczas konferencji prasowej, która miała miejsce dziś przed południem w suwalskim Aquaparku. Dokument dotyczący organizacji zawodów biegowych „RESO Suwałki 10,5” przy kontrasygnacie Czesława Renkiewicza, Prezydenta Miasta Suwałk, parafowali Waldemar Borysewicz, Dyrektor OSiR-u i Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO. Suwalska Spółka zapewniła finansowanie trzech najbliższych edycji Miejskiego Święta Biegania. Zadowolenia z podpisania porozumienia nie krył Prezydent Suwałk:
Cieszę się, że firma RESO wspiera inicjatywy Ośrodka Sportu i Rekreacji – powiedział Czesław Renkiewicz, Prezydent Miasta Suwałk.
RESO na każdym kroku zaznacza swoje przywiązanie do Suwałk i chętnie angażuje się w tego typu inicjatywy. Sponsoring wydarzeń sportowych jest jednym z głównych elementów strategii Społecznej odpowiedzialności biznesu RESO.
Bieg „RESO Suwałki 10,5” to ciekawa inicjatywa, której celem jest promocja sportu oraz zdrowego trybu życia. Wierzymy, że dzięki transgranicznemu położeniu naszego miasta, profesjonalizmowi Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach oraz wsparciu Urzędu Miasta i sponsorów, „RESO Suwałki 10,5” ma szansę stać się topową imprezą biegową w tej części Polski – powiedział Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO Europa Service.
Idea zawodów opiera się na organizacji biegu nocą, co pozwoli stworzyć unikalną atmosferę tego wydarzenia. Co roku zawody odbywać się będą w sobotę podczas długiego weekendu, tuż po święcie Bożego Ciała. Tegoroczna edycja nastąpi 28 maja, w 2017 roku będzie to 17 czerwca, natomiast w 2018 zawody „RESO Suwałki 10,5” odbędą się 2 czerwca.
Cała trasa biegu zostanie atestowana zgodnie z procedurami Polskiego Związku Lekkiej Atletyki. Podczas zawodów odbędzie się kilka biegów:
- Od Krasnoludka do Gimludka – biegi dla przedszkolaków oraz dzieci i młodzieży szkolnej (na dystansie: 60 m – 1500 m)
- Suwalskie Debiuty – bieg indywidualny na dystansie 3.516 km
- Pogodne Suwałki Team – sztafetowy bieg uliczny na dystansie 10.549 km (3 x 3.516 km)
- Suwalska Ćwiartka – bieg indywidualny na dystansie 10.549 km
Gościem Honorowym zawodów będzie Jan Huruk, utytułowany maratończyk, zdobywca 7. miejsca na Igrzyskach Olimpijskich w Barcelonie, 4. miejsca Mistrzostw Świata w Tokio czy 3. Miejsca w ADT London Maraton oraz wielokrotny mistrz Polski w biegach długodystansowych.
RESO Europa Service wyrasta na lidera finansowania suwalskiego sportu. W grudniu 2015 roku RESO została Sponsorem Generalnym amatorskiej ligi piłkarskiej – RESO Suwałki Football League, zaś w zeszłym miesiącu podpisała dwie umowy sponsoringowe ze Stowarzyszeniami „Akademia 2012” oraz „SALOS Suwałki”. Teraz przyszła kolej na „RESO Suwałki 10,5” – największą imprezę biegową w tej części Polski.
-
RESO wspiera SALOS 18 stycznia 2016 18 stycznia 2016 roku Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO Europa Service Sp. z o. o. oraz Dariusz Ułanowicz, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Lokalnego Salezjańskiej Organizacji Sportowej „SL SALOS” w Suwałkach podpisali umowę, na mocy której suwalska spółka będzie darczyńcą Stowarzyszenia przez najbliższy rok. Jest to druga umowa sponsoringowa, którą RESO podpisała w ciągu ostatnich kilku dni.
Porozumienie z SALOS-em jest efektem długotrwałego dialogu RESO ze Stowarzyszeniem oraz dotychczasowej satysfakcjonującej współpracy. W przeszłości RESO wielokrotnie wspierała działalność Stowarzyszenia prowadzonego przez Dariusza Ułanowicza. Dzięki podpisanej umowie „SALOS” może liczyć na stałą pomoc finansową, co z pewnością ułatwi planowanie zawodów sportowych, obozów czy treningów.
– „SALOS” to stowarzyszenie, które od 23 lat skutecznie realizuje swój główny cel, czyli wychowanie dzieci i młodzieży poprzez sport. Taka forma wychowywania oraz pomocy dzieciom jest nam bliska i dlatego zawsze z przyjemnością wspieraliśmy tę organizację – powiedział Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO Europa Service. Dodatkowym bodźcem do podpisania umowy z SALOS-em byli sami pracownicy RESO, którzy co roku chętnie przekazują 1% podatku dla Stowarzyszenia. To pokazuje, że całe środowisko naszej firmy wspiera młodych sportowców „SALOS-u” – dodał.
– Na początek pragnę w imieniu swoim jak również całego Stowarzyszenia podziękować Prezesowi i wszystkim pracownikom RESO Europa Service za okazane wsparcie i zaufanie – skomentował podpisanie umowy Dariusz Ułanowicz, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Lokalnego Salezjańskiej Organizacji Sportowej „SL SALOS” w Suwałkach. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, zadowoleni i wyróżnieni zaistniałą sytuacją. Od wielu lat Firma RESO współpracuje z nami w różnych przedsięwzięciach. Podpisana umowa pozwoli nam i młodzieży przynależącej do Stowarzyszenia jeszcze lepiej przygotowywać się do wszelkiego rodzaju wydarzeń, w których bierzemy udział reprezentując Suwałki na arenie ogólnopolskiej i światowej. Dzięki wsparciu nasza młodzież, często pochodząca z trudnych środowisk, dostanie szanse na uzyskanie wyższych umiejętności sportowych oraz wychowawczych, bo „SALOS” to więcej niż sport – powiedział Dariusz Ułanowicz.
Stowarzyszenie Lokalne Salezjańskiej Organizacji Sportowej SL SALOS w Suwałkach zostało zarejestrowane 13 stycznia 1993 roku. Głównym propagatorem założenia stowarzyszenia był ks. Andrzej Kurto SDB oraz Andrzej Turowski, którzy zafascynowani włoskim modelem wychowawczym dzieci i młodzieży wykorzystywanym w PGS, postanowili wykorzystać doświadczenia i założyć SALOS w Suwałkach. Na początku w Stowarzyszeniu działały trzy sekcje: piłka nożna, koszykówka oraz tenis stołowy. Już w pierwszym roku działalności SALOS Suwałki niespodziewanie zdobył pierwsze miejsce w piłce nożnej na Ogólnopolskich Igrzyskach Młodzieży Salezjańskiej w Lubinie, a następnie przyszła wygrana na Europejskich Igrzyskach Młodzieży Salezjańskiej w Ljubljanie (Słowenia). Obecnie w ramach suwalskiego SALOS-u funkcjonuje kilka drużyn młodzieżowych w takich dyscyplinach sportowych jak: piłka nożna, koszykówka, piłka siatkowa dziewcząt, lekkoatletyka, tenis stołowy oraz SALOS Kids. Kolejną sekcję, którą SALOS planuje otworzyć w tym roku jest piłka ręczna.
-
Nowy zakres ubezpieczenia Assistance 18 stycznia 2016 Od stycznia RESO Europa Service Sp. z o.o. oferuje swoim klientom rozszerzone ubezpieczenie Assistance, które jest dostępne w trzech wariantach: podstawowym, rozszerzonym i maksymalnym. Nowy zakres ubezpieczenia ma na celu przede wszystkim zapewnić kompleksową ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych „BTA Insurance Company” SE oraz umożliwić dopasowanie ochrony ubezpieczeniowej do wymagań i oczekiwań Klienta.
Dzięki rozszerzonemu zakresowi Assistance, BTA zapewnia nowe nieszablonowe rozwiązania, jak na przykład holowanie pojazdu z miejsca zdarzenia do dowolnego miejsca wskazanego przez Ubezpieczonego, holowanie przyczepy lekkiej lub kempingowej, jeżeli była ona ciągnięta przez uszkodzony pojazd, a także czynności przygotowujące pojazd do holowania w momencie, gdy ubezpieczony samochód wskutek zaistnienia kolizji drogowej znalazł się w rowie. W takiej sytuacji BTA organizuje i pokrywa koszty usług polegających na wyciągnięciu auta z rowu, umieszczeniu go na drodze, podniesieniu oraz odholowaniu na drogę. Jest to rzadko spotykana na polskim rynku ubezpieczeniowym usługa. Jej obecność w pakiecie usług oferowanych w ramach Assistance sprawia, że produkt jest bardziej atrakcyjny i wyróżnia się na tle rynku. Wszystkie powyższe opcje znajdują się w standardowym zakresie, dostępnym w każdym wariancie.
Ubezpieczenie Assistance jest przeznaczone dla samochodów osobowych i ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, zarejestrowanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Przedmiotem ubezpieczenia jest organizacja i pokrycie kosztów świadczenia usługi Assistance. Ochroną ubezpieczeniową, w zależności od wariantu ubezpieczenia, objęte są zdarzenia wynikające z wypadku, awarii czy unieruchomienia.
Odpowiednikiem dotychczasowego ubezpieczenia Pomocy Podczas Podróży jest obecny wariant podstawowy Assistance. Został on znacznie ulepszony poprzez zwiększenie sumy ubezpieczenia do 6000 zł oraz rozszerzenie opcji holowania do 100 km do dowolnego miejsca wskazanego przez Ubezpieczonego. W momencie wystąpienia wypadku w zakresie ubezpieczenia znajduje się również transport Kierowcy i Pasażerów, parking ubezpieczonego pojazdu do 3 dni oraz ponowne holowanie do warsztatu samochodowego w przypadku braku możliwości dokończenia holowania w dniu zdarzenia czy też usprawnienie pojazdu na miejscu zdarzenia.
Klientom nieco bardziej wymagającym oferujemy wariant rozszerzony Assistance, gdzie ochroną objęte są takie zdarzenia jak awaria, wypadek czy unieruchomienie wskutek niewłaściwego działania akumulatora, urządzeń przeciwkradzieżowych, pęknięcia lub stłuczenia szyby czołowej, zatrzaśnięcia kluczyków wewnątrz pojazdu bądź też ich uszkodzenia, zagubienia lub kradzieży. Suma ubezpieczenia wynosi 12000 zł, a w ramach ubezpieczenia Klienci mogą skorzystać z holowania pojazdu do 500 km, holowania przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej do 750 kg oraz przyczepy kempingowej, transportu Kierowcy i Pasażerów, parkingu do 3 dni czy ponownego holowania do warsztatu samochodowego. Ponadto w przypadku wystąpienia wypadku i braku możliwości zakończenia naprawy w dniu zdarzenia, Klienci mogą skorzystać z pojazdu zastępczego do 5 dni.
Zakres terytorialny dwóch pierwszych wariantów obejmuje całą Polskę.
Dla najbardziej wymagających został przygotowany wariant maksymalny, w którym BTA obejmuje ochroną zdarzenia powstałe na terytorium Europy, z wyłączeniem Rosji, Ukrainy, Białorusi, Albanii, Mołdawii oraz azjatyckiej części Turcji. Suma ubezpieczenia wynosi 40000 zł, a oprócz zakresu z wariantu rozszerzonego Klienci mogą również liczyć na pomoc w przypadku unieruchomienia pojazdu wskutek uszkodzenia stacyjki lub zamka drzwi, braku możliwości zamknięcia pojazdu, utraty powietrza w oponach lub uszkodzeń ogumienia, braku lub zamarznięcia paliwa, nalania zanieczyszczonego lub niewłaściwego paliwa czy awarii świateł pojazdu lub przednich wycieraczek. Granica holowania w wariancie maksymalnym to 800 km. Zapewnia to komfort i poczucie bezpieczeństwa nawet podczas podróży za granicę, gdy w razie potrzeby samochód zostanie dostarczony do Polski lub do innego wskazanego miejsca. Klienci posiadający ubezpieczenie Assistance w wariancie maksymalnym mają możliwość skorzystania z pojazdu zastępczego do 10 dni, zakwaterowania do 3 dób w hotelu trzygwiazdkowym, opcji podróży powrotnej oraz kontynuacji podróży.
– Nowy Assistance to zupełnie inna jakość w porównaniu z naszą dotychczasową ofertą. Od początku 2016 roku nasi Klienci mogą dokonać wyboru zakresu ubezpieczenia Assistance zgodnie ze swoimi oczekiwaniami. Każdy, nawet najbardziej wymagający Klient, znajdzie w naszej ofercie odpowiedni dla siebie Assistance – powiedział Andrzej Ruszewski, Manager produktu Auto Pakiet w RESO Europa Service.
Ubezpieczenie Assistance w nowym wydaniu jest dostępne od początku stycznia 2016 roku. Szczegółowy zakres ubezpieczenia określają Ogólne Warunki Ubezpieczenia (OWU) Assistance z dnia 22.12.2015 roku.
-
RESO sponsorem Akademii 2012 14 stycznia 2016 RESO Europa Service Sp. z o. o. została sponsorem Stowarzyszenia „Akademia 2012” w Suwałkach. 14 stycznia 2016 roku w siedzibie suwalskiej spółki umowę parafowali Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO oraz Wojciech Kowalewski, Prezes Stowarzyszenia Na Rzecz Promocji Sportu i Rekreacji „Akademia 2012”. Na mocy porozumienia RESO będzie wspierać szkółkę piłkarską przez najbliższy rok.
Zaangażowanie RESO we wsparcie Akademii jest efektem satysfakcjonującej współpracy w dotychczasowym wymiarze. W przeszłości suwalska spółka wspierała już „Akademię 2012” przy organizacji konkretnych projektów, takich jak „Moje Małe Mistrzostwa 2015”, w których wzięło udział niemal 600 dzieci, czy „Mikołajkowy Turniej o Puchar Wojciecha Kowalewskiego”, który na początku grudnia przyciągnął do Suwałk wiele drużyn z Polski i Litwy. Z początkiem 2016 roku RESO została stałym Partnerem „Akademii”, formalizując współpracę oraz zapewniając Stowarzyszeniu regularne wsparcie finansowe przez najbliższy rok.
– Jesteśmy dumni, że możemy zostać sponsorem „Akademii 2012” w Suwałkach. W swojej działalności RESO zawsze funkcjonowała wykorzystując niestandardowe i innowacyjne rozwiązania. Takie podejście jest również widoczne w działalności Stowarzyszenia Wojciecha Kowalewskiego, które skutecznie promuje sport wśród dzieci nie tylko w Suwałkach, ale w całym regionie północno-wschodniej Polski. „Akademia 2012” zawsze prezentowała wysoki poziom szkoleniowy oraz wychowawczy, zapewniając przy tym wiele atrakcji i dobrą zabawę swoim adeptom. Taki model nam odpowiada, dlatego wspieramy „Akademię” – powiedział Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO Europa Service.
Zadowolenia z podpisania umowy nie krył Wojciech Kowalewski, Prezes Stowarzyszenia „Akademia 2012”:
– Cieszymy się niezmiernie, że poprzez pracę i pasję zaangażowaną w realizację projektów Stowarzyszenia „Akademia 2012” zdobyliśmy zaufanie tak rozpoznawalnej i prężnej firmy, jaką jest RESO Europa Service. Dotychczasowa nasza współpraca zaowocowała już wieloma udanymi projektami, które przede wszystkim mają na celu stwarzanie warunków do rozwoju dzieci i młodzieży w kierunku piłki nożnej, jak również szeroko pojętą edukację i wychowanie. Firma RESO Europa Service dołączając do grona sponsorów i partnerów Stowarzyszenia Na Rzecz Promocji Sportu i Rekreacji „Akademia 2012” umacnia podstawy naszego działania zarówno w sferze organizacyjnej, jak i finansowej, co pozwala nam odważnie spoglądać w przyszłość i wkładać jeszcze więcej wysiłku i pracy w rozwój i realizację projektów naszego stowarzyszenia. Nie ukrywam, że z dużą satysfakcją wypowiadam słowa: RESO Europa Service gra z Akademią 2012!
Stowarzyszenie Na Rzecz Promocji Sportu i Rekreacji „Akademia 2012” to organizacja, której celem jest m. in. działanie na rzecz rozwoju sportu i rekreacji, wychowanie i edukacja dzieci i młodzieży poprzez sport, a także propagowanie zdrowego trybu życia. Oprócz regularnych treningów, Stowarzyszenie realizuje swoje cele poprzez organizację krajowych i międzynarodowych imprez sportowych i rekreacyjnych. Obecnie na treningi do szkółki piłkarskiej uczęszcza niemal 260 dzieci w różnych kategoriach wiekowych.
RESO Europa Service Sp. z o. o. to suwalska spółka, która zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, a także likwidacją szkód dla łotewskiego zakładu ubezpieczeniowego BTA Insurance Company SE, z którym współpracuje od 2009 roku pełniąc rolę Partnera Generalnego na terenie Polski.
-
Podsumowanie 2015 roku w RESO 08 stycznia 2016 Rok 2015 przejdzie do historii jako kolejny okres zawirowań na polskim rynku ubezpieczeniowym, ale będzie się także kojarzyć z Jubileuszem 10-lecia RESO oraz kolejnymi nowymi wyzwaniami podjętymi przez suwalską spółkę. Rozbudowa sieci sprzedaży, nowe produkty, wprowadzenie i rozwój innowacyjnej formy pozyskiwania ubezpieczeń na raty, nienaganna likwidacja szkód, poprawa kanałów komunikacji czy zaangażowanie w akcje społeczne – z tym wszystkim mieliśmy do czynienia w ciągu minionych 12 miesięcy.
W 2015 roku przedstawiciele RESO, na czele z Bronisławem Woźnialisem, zadbali o pozytywne relacje z Agentami, organizując kilka spotkań w Regionach oraz bezpośrednio odwiedzając swoich Partnerów. W ciągu ostatnich 12 miesięcy sieć sprzedaży RESO rozrosła się do 3458 osób, co oznacza 25-procentowy wzrost w porównaniu z 2014 rokiem. Powołano również nową komórkę wewnątrz struktur Departamentu Sprzedaży RESO – VIP Serwis, która odpowiada za obsługę Agentów VIP.
W minionym roku RESO wzbogaciła swoją ofertę. Nowe produkty to przede wszystkim wyczekiwane Auto Casco oraz ubezpieczenia skierowane do podmiotów z branży medycznej. Wprowadzenie AC uzupełniło naszą ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych, czyniąc ją kompletną. Ubezpieczenie szpitali to OC Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą oraz Biznes Pakiet, który stanowi kompleksową ochronę posiadanego majątku. Pomimo wojny cenowej trwającej na rynku ubezpieczeń, RESO dobrze poradziło sobie z przeciwnościami. Dotychczasowe analizy Departamentu Sprzedaży wskazują na wzrost w zebranym przypisie. Przy sprzedaży ubezpieczeń w systemie ratalnym RESO zanotowała 7-krotny wzrost na przestrzeni 12 miesięcy.
W 2015 roku RESO Europa Service rozpoczęła budowę sieci wypożyczalni samochodów oraz warsztatów naprawczych, w celu zapewnienia klientom możliwości skorzystania z usług najmu pojazdu zastępczego w przypadku likwidacji szkód zgłoszonych z OC sprawcy. Opublikowany w listopadzie raport Rzecznika Finansowego potwierdził, że BTA oraz RESO mają bardzo wysoką jakość obsługi likwidowanych szkód. Posiadając ok. 0,9% udziału w rynku ubezpieczeń komunikacyjnych, na działalność BTA wpłynęło jedynie 8 skarg, co stanowi 0,095% ogólnej liczby skarg z zakresu działu II.
Podczas ostatnich 12 miesięcy RESO ulepszyła kanały komunikacji. Przeprowadzono gruntowną modernizację centrali telefonicznej, uruchamiając przy tym dodatkowy numer telefonu komórkowego. W celu ułatwienia kontaktu Klientom z konsultantami RESO, na stronie internetowej pojawiły się również elektroniczne formularze zgłoszenia szkody oraz reklamacji.
RESO uczestniczyła również w wielu akcjach społecznych. Byliśmy zaangażowani w zorganizowany przez Stowarzyszenie „Akademia2012”projekt „Moje Małe Mistrzostwa 2015”, który odbywał się w sześciu miastach: Sejnach, Augustowie, Gołdapi, Olecku, Ełku oraz w Suwałkach. Podczas 6 dni meczowych w turnieju wzięło udział łącznie niemal 600 dzieci. Wspieraliśmy również ogólnopolskie zawody w wakeboardingu – RESO WAKE CUP, które odbyły się w lipcu w Szczecinie, oraz V Mikołajkowy Turniej o Puchar Wojciecha Kowalewskiego. W 2015 roku RESO została Sponsorem Generalnym suwalskich amatorskich rozgrywek w piłce nożnej halowej, które od sezonu 2015/2016 przyjęły nazwę RESO Suwałki Football League.
Rok 2015 zostanie również zapamiętany w związku z wyróżnieniami, które otrzymała RESO oraz Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu.
Na początku października Bronisław Woźnialis został wyróżniony przez Janusza Piechocińskiego, Wicepremiera RP oraz Ministra Gospodarki, odznaczeniem Srebrnego Krzyża Zasługi dla rozwoju gospodarki Rzeczypospolitej Polskiej. Wśród uhonorowanych osób znalazło się 10 osób prowadzących działalność gospodarczą na terenie Suwałk i okolic. Zaś pod koniec listopada RESO została nagrodzona podczas Wielkiej Gali „Polska Przedsiębiorczość 2015” dwoma wyróżnieniami: I Nagrodą w plebiscycie Orły Polskiej Przedsiębiorczości w kategorii Usługi Ubezpieczeniowe oraz Nagrodą Specjalną w plebiscycie Orły Polskiej Przedsiębiorczości w kategorii Firma. Nominację w tej kategorii otrzymały firmy, które działają na polskim rynku przynajmniej od 10 lat.