RESO Europa Service Sp. z o. o. - Sprawdzony partner w ubezpieczeniach

RESO Europa Service Sp. z o. o.

Sprawdzony partner w ubezpieczeniach

Aktualności

  • Rada Agentów RESO 25 maja 2018

    W maju swoją działalność rozpoczęła Rada Agentów RESO. Jest to organ składający się z kilkunastu najskuteczniejszych agentów ubezpieczeniowych RESO Europa Service, którego główną działalnością jest doradztwo spółce i reprezentowanie sieci sprzedaży w regularnych spotkaniach pomiędzy agentami a pracownikami RESO. Pierwsze spotkanie odbyło się 18 maja w Suwałkach. Kadencja członków Rady Agentów trwać będzie przez najbliższe 3 lata.

    Dialog z agentami

    Rada Agentów RESO powstała w celu zwiększenia komunikacji oraz umocnienia relacji pomiędzy najskuteczniejszymi agentami ubezpieczeniowymi RESO a pracownikami spółki. Do Rady zostali zaproszeni agenci, którzy mogą pochwalić się największym udziałem sprzedaży w reprezentowanym przez siebie regionie sieci sprzedaży RESO. Skład Rady został powołany przez prezesa zarządu RESO, po uprzednim pozytywnym zaopiniowaniu przez kierownika sprzedaży regionu. Kadencja Członka Rady Agentów trwa 3 lata począwszy od dnia pierwszego spotkania Rady.

    Władze RESO liczą na to, że regularne spotkania z członkami Rady umożliwią częstszą wymianę spostrzeżeń na temat przebiegu współpracy i spraw organizacyjnych, a także konsultacji w zakresie implementacji nowych przepisów prawa w procesie sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, zmian obowiązujących procedur czy modyfikacji dotyczących elektronicznych narzędzi sprzedaży w Panelu Agenta.

    Zależy nam na umocnieniu dialogu z naszymi strategicznymi partnerami, których głos dotyczący funkcjonowania RESO jest bardzo istotny – powiedział Bronisław Woźnialis, prezes zarządu RESO Europa Service Sp. z o. o. Do Rady zaprosiliśmy najskuteczniejszych i najaktywniejszych agentów, którzy dobrze znają nasze produkty, procedury i systemy sprzedaży. Liczymy na to, że ich wiedza i doświadczenie, a także chęć konstruktywnej dyskusji przyczynią się do umocnienia pozycji RESO na polskim rynku ubezpieczeniowym – dodał.

    Regularne spotkania

    Rada Agentów składa się z kilkunastu agentów, którzy będą cyklicznie i regularnie spotykać się z pracownikami RESO. Każde spotkanie odbywać się będzie na terenie innego regionu sprzedaży RESO.

    Inauguracja Rady odbyła się w dniu 18 maja br. w Suwałkach. Podczas spotkania agenci omówili wiele interesujących tematów, a także odwiedzili siedzibę RESO Europa Service w Parku Naukowo-Technologicznym przy ul. Innowacyjnej 1.

    Najbliższe spotkanie przewidziano w połowie czerwca w województwie warmińsko-mazurskim.

  • Rozpoczynamy „Moje Małe Mistrzostwa” 2018 18 kwietnia 2018

    Już za kilka dni rozpocznie się piąta edycja „Moich Małych Mistrzostw”. Inauguracja cyklu pikników o charakterze sportowo-rekreacyjnym odbędzie się w najbliższą niedzielę w Ełku. W tym roku zasięg imprezy jest znacznie większy – w zawodach weźmie udział ok. 1350 osób. Akademia 2012 zorganizuje turnieje w ośmiu miastach, w tym m. in. w Warszawie i Olsztynie. RESO Europa Service została sponsorem głównym wydarzenia.

    „Moje Małe Mistrzostwa” są sztandarowym projektem Stowarzyszenia na Rzecz Promocji i Rekreacji „Akademia 2012”. Główną atrakcją każdej imprezy jest turniej piłki nożnej skierowany do ośmiolatków – dziewczynek i chłopców. Wydarzenie zyskało uznanie Ministra Sportu i Turystyki oraz Prezesa Polskiego Związku Piłki Nożnej, który objął cykl turniejów patronatem sportowym.

    W dotychczasowych czterech edycjach „Moich Małych Mistrzostw” podczas 19 turniejów wzięło udział niemal 2000 młodych piłkarzy. Rozegrano 540 spotkań, w których łącznie zdobyto ponad 6600 bramek.

    Większy zasięg wydarzenia

    Podczas poniedziałkowej konferencji prasowej przedstawiciele Akademii 2012 zaprezentowali szczegóły dotyczące tegorocznej edycji „Moich Małych Mistrzostw”.

    „Moje Małe Mistrzostwa” na dobre wpisały się w kalendarz imprez sportowych w północno-wschodniej Polsce. W tym roku zorganizujemy aż 8 turniejów, a do grona naszych miast partnerskich dołączyły Olsztyn i Warszawa. Dzięki temu w tegorocznym cyklu weźmie udział ok. 1350 osób – powiedział Wojciech Kowalewski, prezes zarządu Stowarzyszenia na Rzecz Promocji i Rekreacji „Akademia 2012”.

    Wsparcie podmiotów zewnętrznych

    Cykl turniejów „Moje Małe Mistrzostwa” cieszy się uznaniem nie tylko Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiego Związku Piłki Nożnej, ale także prywatnych firm. Wiele przedsiębiorstw wspiera organizację wydarzenia od kilku lat, a wśród nich prym wiedzie RESO Europa Service. Suwalska spółka z branży ubezpieczeniowej po raz czwarty została głównym sponsorem cyklu „Moich Małych Mistrzostw”.

    Moje Małe Mistrzostwa idealnie wpisują się w strategię społecznej odpowiedzialności biznesu RESO Europa Service. Turnieje mają bardzo pozytywny wydźwięk. W dotychczasowych edycjach padło niemal 7000 bramek, a każdy gol to radość na twarzach młodych adeptów piłki nożnej – powiedział Tomasz Szyszko, rzecznik prasowy RESO Europa Service.

    Terminarz turniejów

    Pierwszy turniej w ramach „Moich Małych Mistrzostw” odbędzie się w najbliższą niedzielę, 22 kwietnia w Ełku. W maju zostaną rozegrane dwa turnieje: 5 maja w Olecku oraz 27 maja w Warszawie. Czerwiec to najintensywniejszy okres, ponieważ w tym miesiącu odbędą się aż cztery turnieje: 3 czerwca w Wydminach, 9 czerwca w Suwałkach, 16 czerwca w Bakałarzewie oraz 23 czerwca w Olsztynie. Ostatnim przystankiem będzie Grajewo, gdzie spotkamy się 8 września.

    Foto: radio5.com.pl

  • Szkoła „Bajka” partnerem RESO Suwałki 10,5! 06 kwietnia 2018

    Zawody „RESO Suwałki 10,5 – Miejskie Święto Biegania” pozyskały nowego partnera! W piątek, 6 kwietnia, zostało podpisane trójstronne porozumienie pomiędzy Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w Suwałkach, RESO Europa Service a Niepubliczną Terapeutyczną Szkołą Podstawową „Bajka”. Na mocy dokumentu „Bajka” zaangażuje się w organizację wydarzenia i zostanie beneficjentem akcji charytatywnej przeprowadzonej podczas zawodów.

    „RESO Suwałki 10,5 – Miejskie Święto Biegania” to cykliczna impreza sportowa, która od 2016 r. odbywa się dwa dni po Bożym Ciele. Pomysłodawcą i organizatorem wydarzenia jest Ośrodek Sportu i Rekreacji w Suwałkach, który w tegorocznej edycji zawodów postanowił wprowadzić kilka zmian:

    – Suwalski festiwal biegów to z założenia projekt sportowy i jednocześnie społeczny, bowiem głównym celem, który przyświecał nam przy tworzeniu Miejskiego Święta Biegania było zachęcenie mieszkańców naszego miasta do biegania, czyli do naturalnej i najbardziej popularnej aktywności ruchowej. W tym roku poszerzamy nasz projekt o cel charytatywny, którego beneficjentami będą uczniowie Niepublicznej Terapeutycznej Szkoły Podstawowej „Bajka” – powiedział Waldemar Borysewicz, dyrektor suwalskiego OSiR-u.

    Podczas zawodów zostanie przeprowadzona zbiórka pieniędzy na rzecz „Bajki”, które zostaną przeznaczone na adaptację pomieszczeń pod nową szkołę.

    Biegacze mają nie tylko „mocne” serca, ale przede wszystkim wrażliwe, co wielokrotnie udowadniali podczas akcji charytatywnych organizowanych w ramach zawodów biegowych w innych miastach – dodał dyrektor OSiR.

    Drugą ze zmian jest wydłużenie RESO Suwałki 10,5 – Miejskiego Święta Biegania do dwóch dni. W niedzielę 3 czerwca o godz. 9:00 odbędzie się bieg śniadaniowy pn. „Bieg na wyspę”.

    W tym roku chcielibyśmy także zaprosić wszystkich biegaczy nad Zalew Arkadia, a konkretnie na znajdującą się tam wyspę. Miejsce niezwykle urokliwe, które dzięki wybudowanej kładce od ubiegłego roku jest dostępne dla suwalczan i odwiedzających nasze miasto turystów. W niedzielę uczestnicy RESO Suwałki 10,5 pokonają spokojnym tempem trasę ok. 3,5 km z Pl. Marii Konopnickiej nad Zalew Arkadia by zakończyć tegoroczne Miejskie Święto Biegania wspólnym śniadaniem w tym „Bajkowym” miejscu. To będzie z pewnością biegowy „Bajkowy” weekend – podsumował Borysewicz.

    RESO integruje środowisko

    Duży wpływ na rozmowy dotyczące porozumienia z „Bajką” miała firma RESO Europa Service, sponsor generalny zawodów. W styczniu br. Bronisław Woźnialis, prezes spółki, podpisał umowę sponsoringową z Urszulą Dudą, dyrektor NTSP „Bajka”. Kolejnym krokiem umocnienia partnerstwa było zaproszenie szkoły do udziału w „RESO Suwałki 10,5”.

    Cieszę się, że „Bajka” przyjęła nasze zaproszenie do udziału w Miejskim Święcie Biegania. To cenne, gdy nasi partnerzy nie zamykają się na dalszą współpracę i chętnie angażują się w kolejne, proponowane przez nas projekty. Podpisane porozumienie jest korzystne dla każdej ze stron, choć mamy nadzieję, że najbardziej skorzysta na tym „Bajka”. Liczymy, że dzięki akcji przeprowadzonej podczas zawodów, ułatwimy stworzenie szkoły branżowej – powiedział Bronisław Woźnialis, prezes RESO.

    Szkoła branżowa „Bajki”

    W lipcu ubiegłego roku Podlaskie Stowarzyszenie Terapeutów, organ prowadzący NTSP „Bajka”, wynajęło budynek przy ul. Paca 4 w Suwałkach. W tym miejscu ma powstać szkoła branżowa dla młodzieży z autyzmem i Zespołem Aspergera. Będzie ona kolejnym etapem edukacyjnym dla podopiecznych „Bajki”.

    Generalny remont pomieszczeń, wymiana okien i instalacji, wykonanie projektu klap oddymiających, ich montaż oraz wydzielenie powierzchni bezpiecznej niezbędnej w przypadku dostosowania budynku do potrzeb osób z niepełnosprawnościami jest ogromnym wyzwaniem i udział w takiej akcji przyspieszy ukończenie remontu. Bardzo nas cieszy, że możemy być partnerem w przedsięwzięciu na tak duża skalę, jakim jest „RESO 10,5 – Miejskie Święto Biegania”. To ogromne wyróżnienie – mówi Urszula Duda, dyrektor Niepublicznej Terapeutycznej Szkoły Podstawowej „Bajka” w Suwałkach. – Wierzymy, że nasze zaangażowanie oraz współpraca z RESO Europa Service, Miastem Suwałki, rodzicami i darczyńcami umożliwi stworzenie szkoły, w której nasi uczniowie będą czuli się bezpiecznie i będą mogli się w niej uczyć „samodzielności” – dodaje.

    Foto: M. Paruch

  • Wesołych Świąt Wielkanocnych! 30 marca 2018

    Zdrowych, spokojnych i wesołych Świąt Wielkanocnych

    życzą

    zarząd i pracownicy RESO Europa Service.

  • Balcia z drugą największą dynamiką sprzedaży na rynku OC ppm 29 marca 2018

    Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny opublikował wyniki za IV kwartały 2017 roku. Na ich podstawie możemy porównać udział poszczególnych ubezpieczycieli na rynku OC ppm oraz dynamikę sprzedaży w ciągu całego roku. Balcia jest obecnie jedenastą siłą na rynku z drugą największą dynamiką sprzedaży.

    Co trzy miesiące polski rynek ubezpieczeniowy ekscytuje się wynikami UFG. Dzięki nim możemy obliczyć przypis poszczególnych zakładów ubezpieczeń ze sprzedaży ubezpieczenia OC ppm.

    Długofalowy wzrost Balcia

    Balcia Insurance SE od kilku lat zdobywa coraz większą część polskiego rynku OC ppm. W perspektywie ostatnich dwóch lat łotewski ubezpieczyciel był najdynamiczniej rozwijającym się zakładem w Polsce. W 2015 roku spółka oraz jej Partner generalny RESO Europa Service zebrały 76,17 mln zł. Rok później przypis za sprzedaż ubezpieczenia OC ppm wyniósł niemal 200 mln zł, natomiast w 2017 r. było to 284,9 mln zł (wyliczenie na podstawie danych UFG). Dynamika sprzedaży w tym okresie wyniosła 374%.

    Obecnie Balcia posiada ok. 2% udziału w rynku OC ppm, co czyni ją jedenastą siłą w Polsce. Oznacza to awans o 3 pozycje w porównaniu do 2016 r.

  • Dobre miejsca RESO w rankingach Gazety Finansowej 29 marca 2018

    RESO Europa Service po raz pierwszy znalazła się w rankingu 100 największych instytucji finansowych w Polsce. Raport przygotowała Gazeta Finansowa. Suwalska spółka zajmuje 55 pozycję. W drugim rankingu Gazety, wskazującym 50 najbardziej dynamicznych instytucji finansowych, RESO plasuje się na wysokim 5 miejscu.

    Złota Setka to sztandarowy projekt Gazety Finansowej. Co kwartał prezentowane są dane finansowe największych banków, ubezpieczycieli, firm leasingowych, domów maklerskich, PTE i innych przedsiębiorstw świadczących usługi z zakresu finansów. Analizując trzy kwartały 2017 r. i porównując je do analogicznego okresu 2016 r., Gazeta zwróciła się z zapytaniem do RESO o dane sprzedażowe.

    W 2016 r. w ciągu pierwszych 9 miesięcy RESO sprzedała produkty ubezpieczeniowe o wartości 145,48 mln zł, natomiast rok później w analogicznym okresie przypis wyniósł 272,7 mln zł.

    Efekt pracy analityków Gazety Finansowej poznaliśmy na początku marca. W projekcie Złota Setka – 100 największych instytucji finansowych w Polsce, RESO Europa Service zajęła 55 miejsce. Pierwsze miejsce zajął bank PKO BP, następne miejsca należały do PZU, PZU Życie, Banku Zachodniego WBK i Banku Pekao.

    W rankingu 50 najbardziej dynamicznych instytucji finansowych RESO uplasowała się na wysokim 5 miejscu. Przed suwalską spółką były TUW Medicum, Axa Ubezpieczenia TUiR, Uniqa TUNŻ i TUW Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych. W tym rankingu o kolejności decydowała dynamika sprzedaży w porównaniu r/r.

    Ranking Gazety Finansowej dostępny jest tutaj.

  • Zakończyły się rozgrywki RESO Suwałki Football League 01 marca 2018

    W miniony piątek zakończyły się rozgrywki amatorskiej ligi piłkarskiej RESO Suwałki Football League. Od połowy listopada przez trzy miesiące towarzyszyły nam ogromne emocje, które mogliśmy przeżywać w piątkowe wieczory w hali OSiR w Suwałkach. Zwycięzcą ligi został 14 Dywizjon, a podium uzupełniły zespoły Commerce oraz Szkarnulis Team. Gala Mistrzów, podczas której odbyło się nagrodzenie zespołów, odbyła się dzień później.

    RESO Suwałki Football League to amatorskie rozgrywki piłki nożnej halowej. W ostatniej edycji o końcowy triumf rywalizowało 12 drużyn, rozegrano 66 spotkań i strzelono 293 goli, co daje średnią 4,44 na mecz. We wszystkich spotkaniach wzięło udział 143 zawodników. RESO Europa Service po raz trzeci była sponsorem generalnym ligi.

    W miniony piątek odbyła się ostatnia kolejka rozgrywek, która wyłoniła zwycięzcę. Najlepszą drużyną okazał się 14 Dywizjon, który z przewagą 4 punktów wyprzedził Commerce oraz Szkarnulis Team. Tegoroczna edycja była bardzo wyrównana, czego potwierdzeniem jest fakt, że aż 5 drużyn zdobyło 22 punkty i do ostatnich sekund walczyło o podium. Ogromne emocje towarzyszyły do samego końca rozgrywek, a gol mający wpływ na ostateczny kształt tabeli padł na 30 sekund przed końcem ostatniego meczu. Publiczność zgromadzona na trybunach z wypiekami na twarzy obserwowała poczynania swoich kolegów na hali.

    Uroczysta Gala Mistrzów, podczas której zostały wręczone nagrody indywidualne oraz puchary i medale dla drużyn biorących udział w rozgrywkach, odbyła się dzień później w sobotę.

    Od 2015 roku śledzimy rozgrywki RESO Suwałki Football League i z satysfakcją mogę stwierdzić, że z roku na rok widoczny jest wzrost poziomu zarówno sportowego, jak i organizacyjnego. Ostatnia kolejka minionego sezonu jest wizytówką całych rozgrywek. Dziękuję wszystkim zawodnikom za fantastyczne emocje. Gratuluję drużynom udziału w rozgrywkach, a Ośrodkowi Sportu i Rekreacji świetnej organizacji ligi. Do zobaczenia w listopadzie na otwarciu kolejnej edycji RESO Suwałki Football League – powiedział podczas Gali Tomasz Szyszko, rzecznik prasowy RESO Europa Service.

    Tabelę, końcowe wyniki oraz nagrody indywidualne znajdują się na stronie www.footballsuwalki.pl.

  • Assistance odpowiedzią na mrozy 28 lutego 2018

    Od kilku dni w całej Polsce mamy do czynienia z dużymi mrozami. Niskie temperatury są często przyczyną zdarzeń drogowych czy awarii pojazdów, które uniemożliwiają podróż. W takiej sytuacji pomocna będzie polisa ubezpieczenia assistance.

    Siarczysty mróz daje się we znaki niemal w całej Polsce – w niektórych miejscach przekraczając temperaturę poniżej -20 stopni Celsjusza. Nie wszystkie auta są w stanie poradzić sobie z taką pogodą. Oprócz najczęściej spotykanego problemu, jakim jest rozładowany akumulator, kierowcy napotykają na takie utrudnienia jak zamarznięte paliwo, zamki, drzwi, wycieraczki czy uszczelki. Co zrobić, aby samochód był gotowy do jazdy w każdych warunkach pogodowych?

    Niezbędny serwis

    Powinnością każdego kierowcy jest wykonanie serwisu przedzimowego, podczas którego należy wymienić opony na zimowe, sprawdzić układ odpowiedzialny za rozruch silnika i ładowanie akumulatora. Każda bateria wymaga przeprowadzenia konserwacji, a późna jesień jest ostatnim gwizdkiem, aby tego dokonać. Poza tym warto sprawdzić układ hamulcowy i kierowniczy, zawieszenie oraz wszystkie światła. Proste zabiegi konserwacyjne, takie jak pokrycie uszczelek środkiem zapobiegającym zamarzaniu czy uzupełnienie zbiornika zimowym płynem do szyb, możemy wykonać samodzielnie.

    Assistance

    Jednak nawet jeśli wykonamy wszystkie serwisowe czynności, nie mamy pewności, że nasz pojazd pozostanie bezawaryjny przez całą zimę. Niska temperatura potrafi spłatać figle i doprowadzić do wypadku, kolizji, awarii czy unieruchomienia auta. Ubezpieczenie assistance z dobrym zakresem pomoże w każdej tego typu sytuacji.

    Pozyskując polisę jest ważne, aby zakres produktu ubezpieczeniowego był dostosowany do ewentualnych zdarzeń stricte zimowych. Nasz produkt w wariancie maksymalnym zawiera wiele rozwiązań, które w sposób kompleksowy pomogą ubezpieczonemu – powiedział Andrzej Ruszewski, manager produktu Auto Pakiet RESO Europa Service.

    RESO oferuje ubezpieczenie Assistance w trzech wariantach: podstawowym, rozszerzonym oraz maksymalnym, który zawiera najszerszy zakres z sumą ubezpieczenia w wysokości 40 tys. zł.

    Wariant rozszerzony i maksymalny zapewniają m. in. pomoc w przypadku rozładowanego akumulatora, niewłaściwego działania urządzeń przeciwkradzieżowych czy pęknięcia lub stłuczenia szyby. Ponadto dostępny w Polsce i niemal całej Europie wariant maksymalny działa, gdy uszkodzeniu uległy stacyjka lub zamek drzwi, nie ma możliwości zamknięcia pojazdu, uszkodzona została opona, zamarzło paliwo czy nastąpiła awaria świateł i przednich wycieraczek, a więc wszystkie pozostałe zdarzenia, których prawdopodobieństwo wystąpienia w okresie zimy jest znacznie większe.

    Więcej informacji o produkcie Assistance znajduje się tutaj.

  • Ponad 340 mln zł przypisu w 2017 roku 31 stycznia 2018

    Ponad 340 mln zł przypisu zebrała RESO Europa Service w 2017 roku. Jest to najlepszy wynik sprzedażowy w dotychczasowej działalności firmy. Ponadto utrzymana została wysoka dynamika sprzedaży, która w porównaniu do 2016 r. wyniosła 144%.

    Rekordowy przypis, wysoka dynamika

    Rok 2017 jest drugim z kolei, gdy RESO Europa Service i Balcia Insurance odnotowują wyraźne wzrosty sprzedaży produktów ubezpieczeniowych. W poprzednich latach zebrany przypis oscylował pomiędzy 84 mln zł a 96 mln zł rocznie. 2016 rok przyniósł ożywienie na polskim rynku ubezpieczeniowym i 236 mln zł przypisu RESO z dynamiką sprzedaży wynoszącą ponad 270%. W 2017 roku padł kolejny rekord – ponad 340 mln zł z dynamiką 144%.

    Za nami niezwykle pracowity rok, w którym RESO i Balcia zanotowały rekordowe wyniki. Wzrost jest widoczny zarówno przy sprzedaży produktów obowiązkowych, jak i dobrowolnych – powiedział Bronisław Woźnialis, prezes zarządu RESO Europa Service.

    Zdecydowanie największą część portfela nadal stanowi ubezpieczenie OC ppm., na sprzedaży którego RESO uzyskała 291,5 mln zł w 2017 roku (dynamika 141% r/r). Duży wzrost z dynamiką wynoszącą niemal 170% zanotowano przy ubezpieczeniu granicznym: w zeszłym roku RESO zebrała 16,37 mln zł składki na sprzedaży tego produktu, podczas gdy rok wcześniej było to 9,63 mln zł.

    Wartość składki z ubezpieczeń dobrowolnych wyniosła 32,1 mln zł w 2017 roku przy 20,9 mln zł w roku poprzednim (dynamika 153%).

    W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy Balcia wystawiła ponad 615 tys. polis dla blisko 850 tys. ryzyk.

    Agenci i brokerzy RESO

    Niebagatelne znaczenie przy sprzedaży produktów Balcia mieli agenci RESO, których z miesiąca na miesiąc jest coraz więcej. W ostatnim dniu 2017 roku sieć sprzedaży RESO tworzyło 7,6 tys. agentów i OFWCA, podczas gdy rok wcześniej było to 5,2 tys. pośredników.

    Bardzo nas cieszy, że nasza oferta jest coraz popularniejsza wśród pośredników ubezpieczeniowych – widać to zarówno po wzroście naszej sieci sprzedaży, jak i wzroście sprzedaży produktów Balcia u pośredników, z którymi współpracujemy od wielu lat – zakończył Bronisław Woźnialis.

    Od dwóch lat RESO stawia na rozwój współpracy z brokerami, czego efektem jest wyraźny wzrost sprzedaży głównie dwóch produktów: Biznes Pakiet i gwarancji ubezpieczeniowych. Na początku 2017 r. spółka powołała w swoich strukturach trzy sekcje: gwarancji ubezpieczeniowych, mienia oraz ubezpieczeń komunikacyjnych (flotowych), których celem jest udoskonalenie jakości obsługi sprzedaży kluczowych produktów zarówno przez kanał brokerski, jak i agencyjny.

    RESO i Balcia zamierzają w dalszym ciągu rozwijać oba kanały dystrybucji i zwiększać swój udział na polskim rynku ubezpieczeniowym. W planach obu spółek na 2018 rok jest m. in. wprowadzenie nowych produktów ubezpieczeniowych oraz kolejnych projektów i usprawnień w Panelu Agenta, czyli elektronicznym systemie sprzedaży RESO.

  • RESO Mecenasem „Bajki” 24 stycznia 2018

    Niepubliczna Terapeutyczna Szkoła Podstawowa „Bajka” z oddziałami przedszkolnymi w Suwałkach dołączyła do grona partnerów RESO Europa Service. W dniu 23 stycznia 2018 r. suwalska spółka zawarła porozumienie ze Szkołą, stając się jej Mecenasem. Dokument podpisali Urszula Duda, dyrektor Szkoły oraz Bronisław Woźnialis, prezes zarządu RESO.

    Niepubliczna Terapeutyczna Szkoła Podstawowa „Bajka” z oddziałami przedszkolnymi funkcjonuje w Suwałkach od 8 lat, a jej organem prowadzącym jest Podlaskie Stowarzyszenie Terapeutów w Suwałkach. W 2013 r. Stowarzyszenie otworzyło Niepubliczne Terapeutyczne Gimnazjum „Prolog”. Nauka w obu placówkach jest bezpłatna i przeznaczona dla dzieci z autyzmem oraz Zespołem Aspergera. Rozpoczynając działalność, „Bajka” miała 4 uczniów. Obecnie regularnie na zajęcia uczęszcza ponad 60 uczniów, a wśród nich są osoby dowożone z sąsiednich miast oddalonych od Suwałk nawet o 40 km.

    Działalność szkoły opiera się na edukacji oraz terapii dzieci i młodzieży, a także ich rodzin. Oprócz standardowych zajęć edukacyjnych realizowane są również indywidualne terapie, takie jak logopedia, logorytmika, integracja sensoryczna, gimnastyka korekcyjna, muzykoterapia, nauka pływania czy trening umiejętności społecznych, które mają na celu usamodzielnianie młodych ludzi oraz grupa wsparcia dla rodziców podopiecznych.

    Zależy nam, aby nasi uczniowie odnaleźli się w społeczeństwie, mogli pracować oraz czuli się ważni i potrzebni – powiedziała Urszula Duda, dyrektor Szkoły.

    Stowarzyszenie oraz prowadzone przez nie szkoły mają kolejny ambitny cel, którym jest stworzenie szkoły branżowej dla osób z autyzmem i Zespołem Aspergera.

    Ze względu na trudności w funkcjonowaniu społecznym i porozumiewaniu się z innymi ludźmi, udział osób z autyzmem w życiu społecznym kończy się często z chwilą ukończenia szkoły. Zdani na siebie, nie radzą sobie na rynku pracy. Należy podkreślić, że dorosłe osoby z autyzmem mogą i chcą pracować. A jeśli otrzymają odpowiednią pomoc, mają szansę dobrze i samodzielnie żyć – tłumaczy Duda.

    „Bajka” już wynajęła w Suwałkach budynek, w którym będzie tworzyć taką placówkę. Nieruchomość wymaga jednak kapitalnego remontu i przystosowania dla osób niepełnosprawnych.

    Wspieramy pomysł utworzenia szkoły branżowej i chcemy dołożyć swoją cegiełkę do remontu budynku, doceniamy również dotychczasową działalność „Bajki”. Szkoła próbuje stworzyć jak najlepsze warunki do startu w dorosłe życie dla osób z autyzmem i Zespołem Aspergera, co jest godne najwyższej pochwały – powiedział Bronisław Woźnialis, prezes zarządu RESO Europa Service.

    Suwalska spółka we wtorek zawarła porozumienie ze Szkołą, stając się jej Mecenasem.

    Jest to najważniejsza umowa, jaką kiedykolwiek podpisałam, ponieważ jest docenieniem tego, co robimy dla osób z niepełnosprawnościami – powiedziała po podpisaniu dokumentu Urszula Duda.

    Na zakończenie prezes RESO namawiał pozostałe osoby, przedsiębiorstwa i podmioty do wspierania działalności „Bajki” i Podlaskiego Stowarzyszenia Terapeutów w Suwałkach: Zachęcamy wszystkich do wspierania działalności „Bajki” i jej projektów, ponieważ widzimy w tym bardzo cenny gest społeczny.

  • Wesołych Świąt oraz szczęśliwego nowego 2018 roku! 22 grudnia 2017

    Wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia
    oraz szczęśliwego nowego 2018 roku

    życzą Zarząd i pracownicy RESO Europa Service

  • RESO wydaje świąteczną płytę suwalskich artystek 19 grudnia 2017

    „Witaj Gwiazdko…!” to nowa świąteczna płyta, którą nagrali utalentowani muzycy pochodzący z Suwalszczyzny. Natalia Ołów, Wiktoria Krużyk oraz Klaudia Korycka w towarzystwie Mariusza Dubrawskiego i Tomasza Bielskiego skorzystali z propozycji firmy RESO Europa Service i stworzyli piękny projekt, którego efektem jest płyta z dwunastoma kolędami.

    RESO Europa Service postanowiła wesprzeć młode muzyczne talenty z Suwalszczyzny i zaproponowała trzem artystkom nagranie profesjonalnej płyty z kolędami. Mezzosopranistka Natalia Ołów, klarnecistka Wiktoria Krużyk oraz skrzypaczka Klaudia Korycka z entuzjazmem przyjęły propozycję i zabrały się do pracy nad tworzeniem unikalnego projektu. W nagraniu suwalszczankom towarzyszyło dwóch muzyków: Mariusz Dubrawski (fortepian) oraz Tomasz Bielski (saksofon). Efektem wysiłku artystów oraz sztabu ludzi jest płyta „Witaj Gwiazdko…!” z dwunastoma kolędami.

    RESO Europa Service Sp. z o. o. jest wydawcą płyty, natomiast współwydawcą zostali Park Naukowo-Technologiczny Polska-Wschód Sp. z o. o. oraz Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Suwałkach.

    Inicjatorem i pomysłodawcą projektu jest Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO Europa Service. – Zdecydowaliśmy się na wydanie płyty, ponieważ zależało nam na promocji trzech utalentowanych artystek z Suwalszczyzny. Natalia, Wiktoria i Klaudia koncertują po całej Polsce, a także Europie, a w Suwałkach nadal nie wszystkim są znane – powiedział Bronisław Woźnialis. Ponadto co roku przed świętami wręczamy naszym pracownikom oraz partnerom coś unikalnego, a zarazem związanego z regionem. Uznaliśmy, że płyta „Witaj Gwiazdko…!” będzie doskonałym prezentem na tegoroczne święta – dodał Prezes RESO.

    Muzycy, którzy brali udział w nagraniu wspominają, że dzięki wzajemnemu zrozumieniu udało się stworzyć ciekawą płytę.

    Projekt był bardzo dynamiczny. Moim zadaniem było dobranie odpowiedniego składu instrumentalistów. Dwóch fenomenalnych warszawskich muzyków zdecydowało się podjąć z nami współpracę w tworzeniu wspólnego projektu. Powstała niesamowicie zgrana i rozumiejąca się grupa – powiedziała Natalia Ołów, mezzosopranistka i kierownik artystyczny projektu. Pracowało nam się wspaniale, mimo że mieliśmy na to tylko miesiąc. Płyta jest dedykowana nie tylko miłośnikom muzyki operowej – została stworzona w nieco lżejszym stylu, więc myślę, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie – podsumowała śpiewaczka.

    Płyta nie trafi do otwartej sprzedaży, jednak będzie ją można zdobyć pozyskując bilety na koncert, który odbędzie się 20 stycznia 2018 r. w Suwalskim Ośrodku Kultury. W tym dniu o godz. 19:00 w Sali im. A. Wajdy rozpocznie się Koncert Noworoczny WITAJ GWIAZDKO ZŁOTA…! w wykonaniu Suwalskiej Orkiestry Kameralnej pod dyrekcją Krzysztofa Jakuba Kozakiewicza oraz zespołu solistów, którzy nagrali płytę wydaną przez RESO. Krążek będzie stanowić miły upominek dla gości koncertu.

  • RESO, Balcia i Bacca podsumowują 3 lata współpracy 30 listopada 2017

    30 mln zł przypisu ze sprzedanych polis i ponad 28,5 tys. sprzedanych ubezpieczeń od października 2016 r. do września 2017 r. Tak przedstawiają się rekordowe wyniki w trzecim roku współpracy między RESO Europa Service i Balcia Insurance SE z firmą Bacca. Zintegrowanie usług trzech partnerów pozwoliło ponadto na zwiększenie sieci aktywnych sprzedawców i wzrost liczby klientów.

    Z systemu sprzedaży ratalnej Bacca mogą skorzystać klienci RESO, którzy nabywają produkty Balcia. Od trzech lat kwitnie sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych, które stanowią największą część sprzedanych na raty polis, natomiast od kwietnia 2017 r. z płatności ratalnej mogą korzystać również osoby, które nabyły ubezpieczenie domów i mieszkań – Dom Pakiet.

    System sprzedaży ratalnej opracowany we współpracy przez RESO, Balcia i Bacca jest dostępny w kalkulatorach sprzedaży online w Panelu Agenta i daje możliwość rozłożenia płatności składki w dwóch, czterech lub jedenastu ratach. Decydując się na uruchomienie polecenia zapłaty, klienci nie muszą martwić się o dokonywanie wpłat, ponieważ są one pobierane automatycznie z rachunku bankowego.

    Oferta RESO, Balcia i Bacca polega na zintegrowaniu rat z produktem ubezpieczeniowym. Aby zdecydować się na system ratalny Bacca przy nabyciu ubezpieczenia Balcia wystarczy, że klient podpisze dwa dokumenty: oświadczenie o poinformowaniu o cesji praw z wierzytelności Balcia na rzecz Bacca oraz zgody na uruchomienie automatycznego polecenia zapłaty.

    Co to oznacza w praktyce?

    W ofercie RESO, Balcia i Bacca obowiązują wszystkie zasady dotyczące zawarcia i obsługi ubezpieczeń obowiązkowych i dobrowolnych. W momencie, w którym klient zdecyduje się na sprzedaż pojazdu i w odpowiednim terminie poinformuje o tym Balcia, polecenie zapłaty zostanie anulowane i zakończone. Co niezwykle istotne – w takiej sytuacji klient nie jest zobligowany do regulowania pozostałych rat, bowiem pozostałe prawa i obowiązki z tytułu ubezpieczenia pojazdu przechodzą na nowego właściciela. Należy jednak pamiętać, że zakończenie umowy ratalnej w Bacca następuje z chwilą skutecznego poinformowania o sprzedaży pojazdu, a nie samego dnia przeniesienia prawa własności.

    Najlepsza oferta dla osób planujących sprzedaż auta

    Korzystając z systemu sprzedaży ratalnej Bacca nasi klienci płacą składkę ubezpieczeniową za okres, w którym są posiadaczami pojazdu. W momencie sprzedaży auta umowa sprzedaży ratalnej z Bacca wygasa, a w związku z tym polecenie zapłaty za polisę zostaje wyłączone. Co więcej – klient może otrzymać zwrot składki za okres, który z góry został opłacony, a podczas którego auto nie było już w jego posiadaniu – twierdzi Bronisław Woźnialis, prezes zarządu RESO Europa Service.

    W takiej sytuacji nadal jednak obowiązuje polisa OC, która w dniu sprzedaży pojazdu przechodzi na nowego właściciela. Z kolei w przypadku umów ubezpieczeń dobrowolnych – umowa zostaje rozwiązana w dniu sprzedaży ubezpieczonego mienia.

    *3 lata imponujących wyników sprzedażowych

    Zeszłoroczne podsumowanie sprzedaży produktów Balcia w systemie ratalnym Bacca zakończyliśmy na wrześniu 2016 r. Wtedy przypis osiągnął rekordową wartość 1,78 mln zł. W kolejnych miesiącach wartość sprzedanych przez RESO polis komunikacyjnych na raty przekraczała 2 mln zł, dobijając maksymalnie do 2,9 mln zł w grudniu 2016 r.

    W październiku 2016 r. przypis z polis sprzedanych w systemie ratalnym wyniósł ponad 2,4 mln zł, co było wynikiem ponad dziesięciokrotnie lepszym od października 2015 r. Listopad 2016 r. zamknęliśmy z przypisem ponad 2,7 mln zł (dynamika 1180% r/r), natomiast grudzień – niemal 2,9 mln zł (dynamika 919% r/r).

    Zarejestrowane wzrosty były możliwe dzięki ogólnym wynikom sprzedażowym ubezpieczeń komunikacyjnych RESO. Tylko w ostatnim kwartale poprzedniego roku w segmencie OC, Balcia i RESO odnotowały najwyższą dynamikę sprzedaży na rynku, która wyniosła 384% w porównaniu r/r.

    Z kolei w styczniu 2017 r., miesięczny przypis z polis komunikacyjnych sprzedanych w systemie ratalnym Bacca wyniósł 2 mln zł, a już 9 miesięcy później odnotował kolejny wzrost i osiągnął poziom 2,7 mln zł.

    W trzecim roku współpracy RESO, Balcia i Bacca, obejmującym okres od października 2016 r. do września 2017 r., przypis ze sprzedaży polis wyniósł 30 mln zł i był niemal 3-krotnie wyższy niż w analogicznym okresie w poprzednim roku. Jednocześnie, warto zauważyć, iż w ostatnich dwunastu miesiącach agenci RESO wystawili ponad 28,5 tys. polis komunikacyjnych w systemie ratalnym (ponad dwukrotny wzrost r/r). W trzecim roku współpracy trzech firm wzrosła również średnia składka (+33% r/r), a także liczba pośredników, którzy zdecydowali się na oferowanie ratalnej formy opłacenia składki polisy komunikacyjnej.

    Cieszymy się, że wspólny projekt RESO, Balcia oraz Bacca wciąż się rozwija i jest postrzegany zarówno przez klientów, jak i agentów za zaletę produktów ubezpieczeniowych Balcia – powiedziała Inga Powichrowska, dyrektor Departamentu Sprzedaży RESO Europa Service. System ratalny Grupy Bacca, będący ważnym ogniwem spajającym oferowane produkty, opiera się na wygodnych, automatycznych poleceniach zapłaty. To bezpieczne i szybkie rozwiązanie cieszy się rosnącym zaufaniem naszych klientów – dodała Powichrowska.

    Coraz większa sprzedaż produktów dobrowolnych na raty

    Początkowo uruchomiliśmy system sprzedaży ratalnej Bacca tylko przy polisach OC ppm, natomiast od jakiegoś czasu sukcesywnie zwiększamy także dostępność nabycia na raty produktów dobrowolnych, np. Auto Casco i Dom Pakiet – komentuje Artur Stępień, dyrektor Balcia Insurance SE Oddział w Polsce. Dzięki temu konsekwentnie realizujemy główny cel systemu płatności ratalnej, jakim jest wzrost sprzedaży ubezpieczeń w tym segmencie – podsumowuje dyrektor Balcia.

    System ratalny Bacca jest ważnym elementem, integrującym proces sprzedażowy Balcia i RESO. Jesteśmy czołowym podmiotem w Polsce, dzięki któremu klienci mają możliwość zawarcia umowy ubezpieczenia na bardzo preferencyjnych warunkach. Co ważne, nie muszą kontrolować harmonogramu płatności kolejnych rat, dzięki opcji polecenia zapłaty. Cieszymy się, że nasz mechanizm działania jest realnym wsparciem działań sprzedażowych naszych partnerów. Potwierdzają to chociażby wyniki. Tylko w ciągu pierwszych 2 lat od momentu rozpoczęcia współpracy, odnotowaliśmy bardzo wysoką dynamikę sprzedaży – komentuje Cezary Świerszcz, prezes zarządu Bacca.

    __________________________________________________________________________

    *Dane dotyczą polis rozliczonych.

  • Inauguracja kolejnej edycji RESO Suwałki Football League 21 listopada 2017

    9 miesięcy i jeden dzień czekali piłkarscy kibice w Suwałkach na wznowienie kolejnej edycji RESO Suwałki Football League. Inauguracja nowego sezonu amatorskich rozgrywek piłki halowej odbyła się 17 listopada w hali Ośrodka Sportu i Rekreacji. RESO Europa Service już po raz trzeci została sponsorem tytularnym zawodów.

    Rozgrywki piłki nożnej halowej na poziomie amatorskim to już w Suwałkach tradycja. Zawody – z krótką przerwą – odbywają się od wielu lat i cieszą się coraz większym zainteresowaniem zarówno piłkarzy-amatorów, jak i kibiców, którzy odwiedzają halę w piątkowe wieczory, aby dopingować swoje ulubione drużyny.

    W tym roku do walki o Mistrzostwo RESO Suwałki Football League przystąpiło 12 drużyn, w składzie których znajduje się wielu zawodników z drugo- i trzecioligową przeszłością. Wysoki poziom sportowy przejawia się w widowiskowej grze oraz dużej ilości pięknych goli.

    Nowy sezon RSFL rozpoczął się w miniony piątek. Zanim jednak przystąpiono do rywalizacji sportowej, odbyła się krótka inauguracja ligi z udziałem Waldemara Borysewicza, Dyrektora Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach – organizatora rozgrywek oraz Tomasza Szyszko, przedstawiciela RESO Europa Service – sponsora tytularnego ligi.

    RESO Europa Service już po raz trzeci wspiera amatorskie rozgrywki piłkarskie w Suwałkach, które moim zdaniem nie ustępują zaangażowaniem i determinacją zawodników oraz pięknymi golami ligom profesjonalnym. To, co z pewnością powinno odróżniać naszą ligę od zawodów profesjonalnych to dobra zabawa, rozgrywanie meczów w przyjaznej atmosferze oraz gra w duchu fair play – powiedział Tomasz Szyszko, starszy specjalista ds. marketingu RESO Europa Service. – Jak głosi hasło Polskiego Związku Piłki Nożnej – Łączy nas piłka, zatem bawmy się nią! Życzę Państwu jak najwięcej ciekawych pojedynków, wielu pięknych bramek oraz dużo pozytywnych piłkarskich emocji! – zakończył swoje przemówienie Szyszko.

    Mecze w ramach RESO Suwałki Football League odbywać się będą w systemie każdy z każdym, bez rewanżu, co oznacza, że rozegranych zostanie 66 meczów w 11 kolejkach. Spotkanie trwa łącznie 24 minuty – dwie połowy po 12 minut. Rywalizacja odbywa się w hali OSiR w Suwałkach w piątkowe wieczory.

    Po rozegraniu pierwszej kolejki liderem rozgrywek została drużyna Rodziców i Trenerów AP Wigry Suwałki. Poniżej przedstawiamy komplet wyników:

    Wyniki I kolejki RESO Suwałki Football League:

    AUTO LAND & ALP – VIZO OCIEPLANIE PIANĄ UKS RUTKA TARTAK 4:1 (3:0)

    AGRODEALER – RODZICE i TRENERZY AP WIGRY SUWAŁKI 0:5 (0:2)

    SZKARNULIS TEAM – AUTO WIGRY 1:1 (1:0)

    ALBATROS RACZKI – FABRYKA MEBLI FORTE 2:3 (0:0)

    COMMERCE – 14 DYWIZJON 0:3 (0:2)

    AZS PWSZ SUWAŁKI – PEC SUWAŁKI 3:2 (2:2)

    Więcej informacji na temat RESO Suwałki Football League można znaleźć na stronie www.footballsuwalki.pl.

  • RESO Europa Service ma już 12 lat! 20 października 2017

    Dziś mija kolejny rok działalności RESO Europa Service. Suwalska spółka ma już 12 lat i w dalszym ciągu wiele planów do zrealizowania. Jak minęło ostatnich dwanaście miesięcy? Co przyniosą kolejne?

    RESO Europa Service Sp. z o. o. została zarejestrowana w dniu 20 października 2005 r. w Suwałkach. Od początku spółka zajmowała się ubezpieczeniami: sprzedażą oraz likwidacją szkód. Od 2009 r. RESO rozpoczęła ścisłą współpracę z łotewskim zakładem ubezpieczeń Balcia Insurance SE, na początku jako przedstawiciel zakładu, a następnie jako Partner Generalny w Polsce.

    Współpraca z Łotyszami okazała się być strzałem w dziesiątkę – zapoczątkowała ona intensywny rozwój RESO. W 2009 roku w suwalskiej spółce pracowało 27 osób, a dziś liczba zatrudnionych wynosi dokładnie 150 osób. W ciągu ostatnich 8 lat rozwinęła się również Balcia, o czym najlepiej świadczy fakt, że wartość sprzedanych polis w 2009 r. wynosi równowartość przypisu z 11 dni pierwszego półrocza 2017 r.

    Wraz z rozwojem RESO rozwija się Balcia i odwrotnie – rozwój Balcia oznacza wzrost RESO. Obie spółki są ze sobą ściśle związane, a ich współpraca przebiega wzorowo – powiedział Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO Europa Service.

    RESO odpowiada za sprzedaż wszystkich produktów Balcia oraz zajmuje się likwidacją szkód krajowych i zagranicznych. Poza tym suwalska spółka opracowuje strategie wdrożenia nowych produktów na polski rynek, przygotowuje akcje promocyjne produktów istniejących, a także prowadzi infolinię, dzięki której klienci mogą zgłosić szkodę, uzyskać informacje na temat przebiegu procesu likwidacji szkody, poznać ofertę sprzedażową czy też wyjaśnić wszelkie wątpliwości związane z ubezpieczeniem.

    Najintensywniejszy rok

    Dwunasty rok działalności RESO Europa Service na polskim rynku ubezpieczeń był najbardziej intensywnym okresem w historii spółki. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy RESO zanotowała największą dynamikę sprzedaży, a zebrany przypis był rekordowo wysoki. Znacząco wzrosła również liczba agentów współpracujących z suwalską spółką – z 5 tys. pod koniec 2016 r. do niemal 7 tys. pośredników ubezpieczeniowych obecnie.

    Wzrost sprzedaży pociągnął za sobą wzrost likwidowanych szkód. Od października 2016 r. do września br. RESO zlikwidowała niemal 20 tys. szkód krajowych i międzynarodowych.

    W ostatnim roku dokonano również wielu zmian, które wpłynęły na wzmocnienie sprzedaży poszczególnych produktów – m. in. wprowadzono nowe warunki Dom Pakiet, które od kwietnia br. są dostępne z ubezpieczeniem mienia od wszystkich ryzyk, a także Biznes Pakiet, gdzie wprowadzono łącznie ok. 40 modyfikacji.

    Spółka dokonała również zmian w obsłudze klienta – Departament Obsługi Klienta RESO został wzmocniony kadrowo, a od sierpnia dodatkowo wydłużył godziny swojej pracy. Od tego czasu klienci RESO mogą kontaktować się z konsultantami firmy od poniedziałku do piątku w godz. 6:00-22:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Dzięki temu czas oczekiwania na rozmowę został znacząco skrócony.

    RESO była bardzo aktywna w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu i sponsoringu, co odczuli zwłaszcza mieszkańcy Suwalszczyzny. Dzięki suwalskiej spółce odbyły się duże imprezy masowe, takie jak RESO Suwałki 10,5 – Miejskie Święto Biegania czy RESO Gala Karate. Ponadto wsparcie firmy przyczyniło się do powołania żeńskiej drużyny piłkarskiej w Suwałkach – RESO Akademia 2012, która już po pierwszym ligowym sezonie awansowała z III do II ligi. Oprócz tego RESO stale wspiera trzy suwalskie stowarzyszenia: Akademia 2012, Salos Suwałki oraz Suwalski Klub Karate Kyokushin, których jednym z głównych celów statutowych jest wychowywanie dzieci i młodzieży poprzez sport. Kolejnym podmiotem, który uzyskał pomoc RESO, był Suwalski Ośrodek Kultury. Spółka doceniła jego działalność przy organizacji festiwali teatralnych dla dzieci i młodzieży oraz Suwałki Blues Festival 2017.

    Z kolei firmę RESO docenili Prezydent Miasta Suwałk oraz złożona z laureatów poprzednich edycji Kapituła Włóczni Jaćwinga. Podczas uroczystej Gali nasza firma otrzymała Włócznię Jaćwinga, czyli prestiżową nagrodę za działalność usługową i sponsorską wydarzeń o charakterze kulturalnym i sportowym.

    Jeżeli firma odnosi sukcesy i osiąga dobre wyniki, to naturalnym jest, że chcemy dzielić się z najbliższym otoczeniem – podsumował Prezes RESO.

    Plany na kolejny rok

    Podczas najbliższych miesięcy spółka zamierza systematycznie rozwijać swoją działalność.

    Zawsze trudniej jest utrzymać dobry wynik, niż zdobyć go po raz pierwszy. Mamy jednak nadzieję, że uda nam się zachować wzrost na wszystkich płaszczyznach i wprowadzić zaplanowane technologiczne innowacje w naszej działalności – zakończył Bronisław Woźnialis.

  • RESO uruchamia kalkulator Biznes Pakiet 17 października 2017

    Intuicyjny, prosty w obsłudze i dający dużą elastyczność w tworzeniu oferty – taki jest kalkulator Biznes Pakiet, który został dziś uruchomiony w Panelu Agenta. Głównym celem nowego narzędzia systemu sprzedaży RESO Europa Service będzie wygenerowanie kalkulacji i wniosku do polisy Biznes Pakiet oraz – w końcowym etapie wdrożenia – wystawienie polisy. Na początku dostęp do kalkulatora będzie miała pilotażowa grupa wybranych agentów.

    Czym jest nowe narzędzie Panelu Agenta?

    Kalkulator Biznes Pakiet jest narzędziem pomagającym w ustaleniu składki polisy ubezpieczenia biznesowego. Dzięki niemu agenci będą mogli wygenerować kalkulację oraz wniosek do polisy. Następnie przygotowany wniosek trafi do RESO Europa Service, która po spełnieniu pozostałych warunków wystawi gotową polisę potwierdzającą zawarcie umowy ubezpieczenia.

    Uruchomienie kalkulatora Biznes Pakiet jest kolejnym potwierdzeniem, że produkty ubezpieczenia biznesowego odgrywają coraz większą rolę w działalności RESO Europa Service oraz Balcia Insurance SE. Przypomnijmy, że na początku września w życie weszły odświeżone warunki tego ubezpieczenia.

    Kalkulator Biznes Pakiet to kolejny krok naszej spółki do otwarcia się w stronę ubezpieczeń majątkowych – powiedział Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO Europa Service. Nowe narzędzie jest szybkie, intuicyjne, a przede wszystkim bardzo proste w użyciu. Zostało skonstruowane w taki sposób, aby nasi agenci mieli ułatwioną komunikację bezpośrednio z pracownikami RESO lub underwriterami Balcia – dodał Prezes RESO.

    Udział agentów w przygotowaniu oferty Biznes Pakiet

    Dotychczas przygotowanie oferty czy polisy Biznes Pakiet było możliwe tylko poprzez bezpośredni kontakt z centralą RESO Europa Service. Dzięki uruchomieniu kalkulatora w znaczący sposób wzrośnie rola agentów ubezpieczeniowych, którzy będą mieli kluczowy wpływ na ostateczny kształt umowy ubezpieczenia.

    Kalkulator Biznes Pakiet daje dużą elastyczność agentom w tworzeniu oferty. Będą oni samodzielnie wpisywać dane do systemu, co pozwoli na szybkie obliczenie składki ubezpieczeniowej lub na bezpośrednie wysłanie wniosku do underwriterów Balcia w celu weryfikacji i indywidualnej oceny ryzyka. Od tego momentu rozpocznie się komunikacja na linii agent-underwriter, której głównym celem będzie skuteczne przygotowanie polisy Biznes Pakiet.

    Kolejnym novum w Panelu Agenta, które powinno ułatwić pracę agentom RESO, jest umieszczona w prawym górnym rogu ikonka „Powiadomienia”, która pełni funkcję komunikatora. To właśnie dzięki temu mechanizmowi agent będzie mógł swobodnie komunikować się z pracownikami RESO lub underwriterami Balcia w sprawie przygotowywanej oferty. Dotyczy to zarówno ubezpieczenia Biznes Pakiet, jak i wszystkich pozostałych produktów dostępnych w Panelu Agenta. Każda zmiana statusu zgłoszenia będzie wyświetlana jako „Powiadomienie” – może to być akceptacja danych wpisanych przez agenta, dokumentacji zdjęciowej do Auto Casco lub Auto Szyb, jak również pytania lub komentarze ze strony underwritera. Agent będzie mógł oczywiście odpowiadać na wszelkie nadsyłane komunikaty.

    Biznes Pakiet – przyjazny produkt

    Ubezpieczenie Biznes Pakiet od momentu wprowadzenia warunków w lutym 2016 roku charakteryzuje się dużą elastycznością, dzięki której mamy możliwość dopasowania ochrony ubezpieczeniowej do potrzeb klientów. W zeszłym miesiącu wprowadzono modyfikację, dokonując ok. 40 zmian w warunkach produktu, które bardziej dostosowały go do oczekiwań klientów.

    Po kilkunastu miesiącach funkcjonowania Biznes Pakietu wiedzieliśmy, co należy poprawić. I tak też zrobiliśmy – powiedział Ireneusz Drzewiecki, Manager ubezpieczeń majątkowych RESO Europa Service. Biznes Pakiet ze względu na swoją elastyczność jest bardzo ciekawym ubezpieczeniem dla klientów. Dzięki uruchomieniu kalkulatora stał się on również przyjazny dla naszych agentów. Nowe narzędzie jest szybkie i proste w obsłudze. Znajduje się w nim wiele wskazówek i podpowiedzi przeniesionych z OWU, co ułatwi pracę także tym agentom, którzy jeszcze nie zapoznali się z naszymi warunkami. System pomaga w zrozumieniu Biznes Pakietu – dodał.

    Kalkulator Biznes Pakiet w swojej prostocie jest podobny do narzędzi, które już zyskały uznanie wśród agentów, a więc systemów, za pomocą których przygotowywane są oferty Auto Pakiet oraz Dom Pakiet.

    Na razie wersja testowa

    Na początku przewidziano uruchomienie kalkulatora na kontach wybranych agentów, którzy przez kilkanaście dni będą testować nowe narzędzie Panelu Agenta. Jeśli wszystko będzie przebiegać zgodnie z planem, w listopadzie kalkulator zostanie uruchomiony u pozostałych agentów i OFWCA, czym zakończy się I etap wdrożenia kalkulatora Biznes Pakiet. Docelowo agenci RESO będą mogli samodzielnie wystawiać polisę ubezpieczenia biznesowego.

  • OC krótkoterminowe dostępne wyłącznie w Panelu Agenta 03 października 2017

    Od dnia 3.10.2017 r. ubezpieczenie OC krótkoterminowe jest dostępne wyłącznie w elektronicznym systemie sprzedaży RESO – Panelu Agenta. Dotychczas polisa była wystawiana na drukach, natomiast teraz będzie to możliwe tylko przez system sprzedaży online. Jednocześnie wprowadza się całkowity zakaz sprzedaży produktu OCK na drukach ręcznych serii PL-OCK.

    Zasady zawierania i wykonania umów obowiązkowego ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych określa Ustawa z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych.

    Ubezpieczenie krótkoterminowe OC posiadaczy pojazdów mechanicznych jest dostępne m. in. dla właścicieli aut, którzy prowadzą działalność gospodarczą polegającą na pośredniczeniu w kupnie i sprzedaży pojazdów mechanicznych, dla właścicieli aut zarejestrowanych czasowo lub zagranicą, które docelowo mają być zarejestrowane w Polsce, dla właścicieli aut wolnobieżnych (z wyłączeniem ciągników rolniczych) oraz właścicieli pojazdów historycznych.

    RESO Europa Service dotychczas oferowało OC krótkoterminowe w tradycyjnej formie sprzedaży na drukach ręcznych. Od dziś spółka uruchomiła elektroniczną sprzedaż ubezpieczeń krótkoterminowych OC ppm. (OCK). Oznacza to, że od teraz umowy ubezpieczenia OCK będzie można zawrzeć jedynie za pośrednictwem Kalkulatora OCK dostępnego w Panelu Agenta, w zakładce Sprzedaż online → OCK.

    W związku z tym, od dnia 3.10.2017 r. wprowadza się zakaz sprzedaży produktu OCK na drukach ręcznych serii PL-OCK. Uprzejmie prosimy o jak najszybszy zwrot druków ręcznych (papierowych) serii PL-OCK. We wszystkich sprawach dotyczących zwrotu druków ręcznych prosimy o kontakt z p. Anną Przybycień, tel.: 87 565 45 50, email: anna.przybycien@reso.com.pl.

  • Nowe warunki Biznes Pakietu 01 września 2017

    Od 4 września br. w naszej ofercie będą obowiązywać nowe warunki ubezpieczenia Biznes Pakiet. Produkt został udoskonalony i bardziej dostosowany do oczekiwań klientów. Istotne znaczenie w procesie modyfikacji Biznes Pakietu miał głos brokerów i agentów współpracujących z RESO Europa Service.

    Biznes Pakiet to ubezpieczenia skierowane do sektora biznesowego oraz instytucjonalnego. W zakresie produktu znajduje się m. in. ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń, od kradzieży z włamaniem i rozboju, ubezpieczenie mienia w transporcie, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej czy ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, w tym specjalistycznego sprzętu medycznego. Produkt zawiera również ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, a także rozbudowaną ofertę w zakresie następstw nieszczęśliwych wypadków dla przedsiębiorcy i jego pracowników. Umowa ubezpieczenia może zostać dodatkowo rozszerzona o pakiet usług assistance.

    Wpływ pośredników ubezpieczeniowych

    Modyfikacja dotychczasowych warunków ubezpieczenia Biznes Pakiet była spowodowana przede wszystkim zgłaszanymi sugestiami i propozycjami ze strony pośredników ubezpieczeniowych współpracujących z RESO. Brokerzy oraz agenci ubezpieczeniowi, podczas spotkań z przedstawicielami suwalskiej spółki, sygnalizowali potrzebę zmian niektórych zapisów, aby jak najbardziej uatrakcyjnić produkt i przystosować go do aktualnych potrzeb na rynku.

    RESO zawsze wsłuchiwała się w głos swoich partnerów i nie inaczej było tym razem – powiedział Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO Europa Service. Brokerzy i agenci mają bardzo dobre rozeznanie rynkowe. Doceniamy ich wiedzę, dlatego chętnie korzystamy z różnego typu rozwiązań sugerowanych przez naszych partnerów. Modyfikacja Biznes Pakietu jest tego najlepszym potwierdzeniem – dodał.

    Jakie zmiany?

    W nowych warunkach Biznes Pakietu dokonano ok. 40 zmian. Do najważniejszych z nich należy m. in. rozszerzenie zakresu ubezpieczenia mienia w transporcie krajowym, dzięki któremu przedmiotem ubezpieczenia może być również mienie osób trzecich w sytuacji, gdy przewóz dotyczy mienia stanowiącego przedmiot usługi lub mienia zakupionego w placówce handlowej i przewożonego jako ładunek w transporcie drogowym. Ponadto treść OWU wzbogaciły klauzule dodatkowe do ubezpieczenia mienia: klauzula M23 Ubezpieczenia dodatkowych kosztów działalności, klauzula M24 Ubezpieczenia kosztów rzeczoznawców, klauzula M25 Ubezpieczenia zewnętrznych elementów budynku i budowli oraz klauzula M26 Ubezpieczenia kosztów usunięcia pozostałości po szkodzie.

    Underwriterzy dokonali również zmian redakcyjnych. Doprecyzowali niektóre zagadnienia, ujednolicając pojęcia z produktem majątkowym Dom Pakiet.

    Istotną zmianą w nowych warunkach jest z pewnością zniesienie limitów ograniczających możliwość zawarcia umowy ubezpieczenia. Dotychczas z produktu Biznes Pakiet mogli skorzystać przedsiębiorcy, osoby fizyczne oraz klienci instytucjonalni, którzy posiadali mienie o łącznej wartości nieprzekraczającej 20 mln zł oraz w ostatnim roku obrotowym ich przychód netto nie przekroczył 20 mln zł. Po zmianie, która zacznie obowiązywać 4 września 2017 r., nie będzie już tych ograniczeń uniemożliwiających zawarcie umowy ubezpieczenia Biznes Pakiet.

  • RESO z Włócznią Jaćwingów 07 sierpnia 2017

    Włócznię Jaćwingów – Nagrodę Prezydenta Miasta Suwałk za działalność usługową i sponsorską wydarzeń o charakterze kulturalnym i sportowym, w szczególności „RESO Suwałki 10,5 – Miejskie Święto Biegania”, otrzymała firma RESO Europa Service Sp. z o.o. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się w piątek, 4 sierpnia 2017 r., w Sali im. Andrzeja Wajdy w Suwalskim Ośrodku Kultury, a Włócznię z rąk Czesława Renkiewicza odebrał Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO.

    Włócznia Jaćwingów to nagroda Prezydenta Miasta Suwałk, która od 15 lat jest przyznawana osobom i podmiotom szczególnie zasłużonym dla miasta. Uroczyste wręczenie nagród odbywa się podczas Jarmarku Kamedulskiego (dawniej „Dni Suwałk”), w tym roku przypadającego w dniach 4-6 sierpnia.

    – Po raz kolejny spotykamy się, aby wyróżnić osoby, które w szczególny sposób zasłużyły się dla miasta w minionym roku czy to w dziedzinie gospodarczej, społecznej czy kulturalnej – powiedział podczas gali wręczenia nagród Czesław Renkiewicz, Prezydent Suwałk. – Kandydatów do nagrody zgłaszają sami mieszkańcy, a ostatecznego wyboru, przy mojej akceptacji, dokonuje kapituła złożona z laureatów ubiegłorocznej Nagrody – dodał.

    W tym roku suwalczanie nominowali do nagrody aż 38 kandydatów, natomiast prestiżowe wyróżnienie trafiło do sześciu osób, firm i instytucji, które w sposób szczególny wyróżniły się swoją działalnością w 2016 roku.

    Pierwsza nagroda za działalność usługową i sponsorską wydarzeń o charakterze kulturalnym i sportowym, w szczególności „RESO Suwałki 10,5 – Miejskie Święta Biegania”, trafiła do RESO Europa Service.

    Jestem dumny, że zostaliśmy wyróżnieni. Największą sztuką jest sztuka dzielenia się, więc dzielimy się ze wszystkimi i staramy się to robić jak najlepiej – powiedział Bronisław Woźnialis odbierając nagrodę.

    Oprócz RESO Włócznię Jaćwingów otrzymali: Urszula Rutkowska, Dyrektor Przedszkola nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach, Bogdan Dojnikowski, właściciel Zakładu Wyrobów Metalowych Dojnikowscy Spółka Jawna z siedzibą w Suwałkach, ksiądz Dawid Banach, proboszcz Parafii Ewangelicko-Augsburskiej Świętej Trójcy w Suwałkach, Stowarzyszenie Aktywności Społeczno-Kulturalnej „Nie Po Drodze”.

    Specjalną Włócznię Jaćwingów z diamentem za całokształt twórczości otrzymał Profesor Andrzej Strumiłło. Autor statuetki w tym roku obchodzi 90. urodziny i z tego powodu Sejmik Województwa Podlaskiego ustanowił rok 2017 Rokiem Profesora Andrzeja Strumiłły w Województwie Podlaskim.

    Gdybym wiedział, że ja to otrzymam kiedyś, to bym zaproponował ze złota bądź platyny – żartował Strumiłło, który przed laty zaprojektował nagrodę. – Prawie 50 lat żyję i pracuję na ziemi suwalskiej. I dostaję Włócznię, a bardziej by się przydał kijek z diamentem – dodał wywołując gromkie oklaski. – Dziękuję wszystkim, którzy dobrze mi życzą – zakończył swoją wypowiedź.

    Foto: um.suwalki.pl

  • Infolinia RESO wydłuża godziny pracy 01 sierpnia 2017

    Od 1 sierpnia 2017 r. infolinia RESO Europa Service zmienia godziny pracy. Od teraz Departament Obsługi Klienta będzie pracować każdego dnia tygodnia dłużej o 4 godziny. Infolinia będzie czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 22:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.

    Departament Obsługi Klienta RESO, który jest odpowiedzialny za obsługę infolinii, zajmuje się przyjmowaniem szkód i reklamacji, przekazywaniem informacji na temat przebiegu procesu likwidacji szkody, prezentowaniem oferty sprzedażowej, jak również wyjaśnianiem wszelkich wątpliwości związanych z produktami czy usługami w zakresie ubezpieczeń. Z pomocy infolinii mogą skorzystać zarówno klienci, jak i agenci.

    Od sierpnia Departament Obsługi Klienta będzie pracował w systemie zmianowym, dzięki czemu nasi klienci będą mogli zadzwonić do nas w dogodnym dla siebie czasie. Poza tym po raz kolejny zwiększyliśmy zatrudnienie w naszej komórce – w ciągu ostatnich dwóch lat ilość konsultantów wzrosła dwuipółkrotnie – powiedziała Ewa Ulikowska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta RESO Europa Service. Jestem przekonana, że dzięki wprowadzonym zmianom poprawimy skuteczność obsługi dzwoniących do nas klientów – dodała Ulikowska.

    Zmiana godzin pracy infolinii spowodowana jest przede wszystkim znaczącym wzrostem sprzedaży produktów ubezpieczeniowych (czytaj więcej tutaj), a co za tym idzie – większą ilością telefonów związanych z obsługą posprzedażową czy likwidacją szkód. Z infolinii chętnie korzystają również agenci, którym konsultanci RESO zawsze pomogą rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące produktów Balcia Insurance SE.

    Kontakt do obsługi klienta RESO:

    e-mail: dok@reso.com.pl

    tel. 87 565 4444

    kom. 57 595 4444