Sprawdzony partner - w ubezpieczeniach

Sprawdzony partner

w ubezpieczeniach

« Powrót
Autocasco coraz bliżej RESO 14 maja 2015

Prawdopodobnie już w lipcu tego roku RESO Europa Service wraz z BTA będą dysponować pełną ofertą w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych. Łotewski ubezpieczyciel oraz jego Partner Generalny zamierzają wprowadzić do swojej oferty ubezpieczenie autocasco.

Gdy BTA debiutowała na polskim rynku ubezpieczeniowym, obrała drogę opartą na trzech fundamentach: po pierwsze konkurencyjna cena, po drugie atrakcyjność i innowacyjność produktów połączona z indywidualnym podejściem do potrzeb klienta, i po trzecie – elastyczność, tak potrzebna przy budowie sieci pośredników oraz dobrych, długotrwałych relacji z nimi. Po kilku latach działalności w Polsce można stwierdzić, że plan rozwoju BTA jest sukcesywnie realizowany, a rezultaty satysfakcjonujące. Nie zmieniają tego nawet kiepskie wyniki samego rynku ubezpieczeniowego w naszym kraju. Wojna cenowa, z którą mamy do czynienia od końca 2012, okazała się bodźcem dla BTA do nowych inwestycji związanych z opracowaniem i wdrożeniem nowych produktów oraz systemów informatycznych. Wszystko po to, aby stać się bardziej atrakcyjnymi dla klientów, aby stworzyć więcej nietypowych produktów oraz po to, by ułatwić pracę pośrednikom. Należy szczególnie podkreślić ich rolę, która w całej tej układance jest niebagatelna. BTA, chcąc długoterminowo działać na rynku ubezpieczeniowym w Polsce, musi skrupulatnie budować pozytywne relacje z agentami oraz brokerami, na co kierownictwo firmy kładzie największy nacisk.

Efekty pracy BTA są widoczne gołym okiem. Na przełomie 2014 i 2015 roku ofertę wzbogacił nowy produkt ubezpieczeń nieruchomości Dom Pakiet, następnie pojawiła się kompleksowa oferta ubezpieczeń szpitali – zarówno obowiązkowego OC, jak i ubezpieczeń dobrowolnych. Teraz zaś przyszła kolej na autocasco, które wzbogaci ofertę BTA i RESO prawdopodobnie na początku III kwartału 2015 roku.

Dzięki pracy naszych underwriterów, którzy przeanalizowali i ulepszyli portfel ubezpieczeniowy, a także dzięki profesjonalnej likwidacji szkód mamy lepsze wskaźniki szkodowości niż średnia na rynku polskim. W tym aspekcie zdecydowanie wyróżniamy się na tle całego rynku ubezpieczeń komunikacyjnych OC, odnotowując dodatni wynik techniczny. Dlatego też z optymizmem wyczekujemy, gdy naszą ofertę uzupełni autocasco – mówi Artur Stępień, Zastępca Dyrektora BTA w Polsce.

Niebawem rozpocznie się proces prezentacji naszej oferty Agentom, uwypuklenie jej zalet i walorów, a także przekazanie konkretnych argumentów sprzedażowych, po to, by pokazać dlaczego to nasz produkt jest lepszy od konkurencyjnych.

Ustawienia plików cookies

Drodzy Użytkownicy,

Wykorzystujemy pliki cookie niezbędne, analityczne i marketingowe do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, spersonalizowania treści i reklam, analizowania ruchu w naszej witrynie oraz w celach statystycznych. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Jeśli zgadzasz się abyśmy wykorzystywali wszystkie wskazane powyżej pliki cookie do celów powyżej wymienionych prosimy o kliknięcie „Zgadzam się”. Jeżeli chciałbyś/chciałabyś zdecydować, które z plików cookie będą mogły być wykorzystywane prosimy o wejście w Ustawienia szczegółowe i dokonanie wyboru. Szczegółowe informacje możesz znaleźć w naszej polityce. Pamiętaj, że w  każdej chwili możesz zmienić zdanie odnośnie ustawień plików cookie.

Zgadzam się Ustawienia

Niezbędne

Zarówno te pliki cookie, jak i podobne rozwiązania są nam potrzebne, aby zapewnić działanie podstawowych funkcji naszej strony internetowej. Powyższe obejmuje na przykład zapisywanie tych ustawień.

(zawsze aktywne)

Analityczne

Ponadto chcielibyśmy lepiej poznać, w jaki sposób korzystasz z naszej strony internetowej, aby zoptymalizować ją dla Ciebie i innych użytkowników. W tym celu
wykorzystujemy pliki cookie i podobne rozwiązania, które umożliwiają mapowanie zachowań użytkowników, a tym samym pozwolą nam udoskonalić przedstawianą Tobie ofertę.

Marketingowe, remarketingowe, udostępnianie danych stronom trzecim

Aby zapewnić nam możliwość dostosowania naszych kampanii marketingowych do Twoich potrzeb, zbieramy informacje o tym, w jaki sposób trafiasz na naszą witrynę internetową i w jaki sposób korzystasz reagujesz na nasze reklamy. Dzięki temu możemy jeszcze bardziej ulepszyć nie tylko nasze reklamy, ale także treści na naszej stronie. Nasi partnerzy marketingowi także wykorzystują te informacje do własnych celów, np. do personalizacji kont użytkowników lub profili na swojej platformie.

Zamknij ustawienia