RESO wprowadza do oferty kolejny produkt Balcia – ubezpieczenie podróży « RESO Europa Service

    RESO EUROPA SERVICE Sp. z o.o.

  • Phone: (+48) 87 565 4444
  • Mail: biuro@reso.com.pl
  • Website: www.reso.com.pl
  • Address: ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki
RESO wprowadza do oferty kolejny produkt Balcia – ubezpieczenie podróży

RESO Europa Service Sp. z o. o. zapowiada wprowadzenie do swojej oferty ubezpieczenia podróży. Nowy produkt Balcia Insurance SE będzie dostępny w sprzedaży od 1 października br. Operatorem usług assistance będzie EUROP ASSISTANCE POLSKA.

– Dziś obchodzimy Światowy Dzień Turystyki. To najlepszy moment, aby zapowiedzieć nasz nowy produkt, którego sprzedaż rozpoczniemy 1 października. Ubezpieczenie podróży jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów oraz rynku. Produkt będzie dostępny w bardzo ciekawym zakresie m. in. z moto assistance oraz wysokimi limitami – powiedział Artur Stępień, dyrektor Balcia Insurance SE Oddział w Polsce.

Zakres ubezpieczenia

Ubezpieczenie podróży umożliwi zawarcie umowy ubezpieczenia kosztów leczenia i assistance, NNW, OC w życiu prywatnym, bagażu, sprzętu sportowego, moto assistance czy kosztów odstąpienia od umowy podróży albo przerwania podróży.

W przypadku NNW i kosztów leczenia ubezpieczenie obejmie zdarzenia powstałe po spożyciu alkoholu, a w ubezpieczeniu OC w życiu prywatnym odpowiedzialność objęta zostanie limitem. Ponadto ubezpieczenie NNW w zakresie zawiera dodatkowo koszty leczenia i rehabilitacji na terenie Polski, jako kontynuacja leczenia wypadku, który miał miejsce w podróży.

W zakresie podstawowym, bez konieczności opłacania dodatkowej składki, Balcia zapewni klientom zwrot kosztów leczenia zaostrzenia choroby przewlekłej do 10% sumy ubezpieczenia, z możliwością zwiększenia tego limitu do 100% sumy ubezpieczenia kosztów leczenia.

Ochrona ubezpieczeniowa obejmie terytorium Europy lub całego świata.

Zakres ubezpieczenia będzie mógł zostać rozszerzony o wypadki ubezpieczeniowe związane z wykonywaniem pracy fizycznej, zaostrzeniem choroby przewlekłej, amatorskim uprawianiem narciarstwa albo snowboardingu, uprawianiem sportów niebezpiecznych czy wyczynowym uprawianiem sportów.

Polacy coraz bardziej świadomi

Jak pokazują wyniki badań, Polacy coraz więcej podróżują, a 70% z nich nabywa przed wyjazdem ubezpieczenie turystyczne.

– Coraz więcej osób podróżuje, w dodatku robią to coraz częściej. Chętniej decydują się na wyjazdy indywidualne. Ten trend jest widoczny na całym świecie. W ciągu ostatnich 10 lat liczba osób wyjeżdżających podczas urlopu za granicę wzrosła dwukrotnie, a szacunki wskazują, że nadal będzie rosła. Zdecydowana większość podróżujących nabywa polisę turystyczną. To duża grupa świadomych oraz wymagających klientów. I właśnie do nich kierujemy nasze ubezpieczenie podróży – powiedział Bronisław Woźnialis, prezes zarządu RESO Europa Service Sp. z o. o.

Posiadacze ubezpieczenia podróży Balcia mogą liczyć na zwrot kosztów poszukiwania i ratownictwa do limitu 100.000 zł, który jest jednym z wyższych na polskim rynku. Ponadto mają możliwość przedłużyć okres ubezpieczenia w nagłych przypadkach do 72 godzin bez dodatkowej składki.

Ubezpieczenie podróży może zawrzeć osoba fizyczna, przedsiębiorca lub inna jednostka organizacyjna. Umowa może dotyczyć jednej osoby lub większej ilości osób jako ubezpieczenie grupowe. Balcia umożliwia również ubezpieczenie wielokrotnych podróży na jednej polisie.

Współpraca z operatorem

W celu zapewnienia profesjonalnych usług assistance swoim klientom, Balcia zawarła umowę z nowym partnerem. Operatorem usług assistance będzie EUROP ASSISTANCE POLSKA, posiadający duże doświadczenie w obsłudze ubezpieczeń turystycznych.

– Cieszymy się, że możemy wspierać klientów w zakresie assistance podróżnego. Z roku na rok obserwujemy coraz większe zainteresowanie polisami ubezpieczenia turystycznego. Przybywa też osób, które korzystają ze świadczeń assistance. Ubezpieczenie podróżne jest szczególnie przydatne w okresie urlopowym lub dla osób, które dużo podróżują na co dzień. Pakiet usług assistance został przygotowany w taki sposób, aby zagwarantować  klientom pomoc w wielu nieprzewidzianych sytuacjach, które mogą mieć miejsce podczas podróży – mówi Urszula Szwarc, zastępca dyrektora Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.

Kontakt z operatorem będzie możliwy poprzez infolinię RESO Europa Service.