RESO EUROPA SERVICE Sp. z o.o.

  • Phone: (+48) 87 565 4444
  • Mail: biuro@reso.com.pl
  • Website: www.reso.com.pl
  • Address: ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki
RESO Personal Scanner ponownie dostępna dla Agentów

Od 3 października br. RESO Europa Service ponownie uruchomiła aplikację RESO Personal Scanner. Dzięki niej sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych jest prostsza, a przede wszystkim znacznie szybsza. Wystawienie nowej polisy z pomocą aplikacji zajmuje Agentom około jednej minuty.

RESO Personal Scanner to aplikacja mobilna na smartfony i tablety, która w pełni współpracuje z Panelem Agenta. Aplikacja umożliwia zeskanowanie kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu, a następnie przetwarza i eksportuje dane do Kalkulatora ubezpieczeń komunikacyjnych w systemie sprzedaży RESO Europa Service.

Skaner zdecydowanie ułatwia pracę naszym Agentom, ponieważ dzięki niemu nie trzeba ręcznie wprowadzać do Kalkulatora danych pojazdu i jego właścicieli. Oprócz tego RESO Personal Scanner daje pewność i bezpieczeństwo, że dane są uzupełnione prawidłowo, bez pomyłek i błędów. A więc w dużej mierze wpływa na jakość i komfort pracy Agenta – powiedziała Inga Powichrowska, dyrektor departamentu sprzedaży RESO Europa Service.

Aplikacja umożliwia wykonanie wszystkich wymaganych dla ubezpieczenia Auto Casco i Auto Szyby zdjęć, które następnie są automatycznie przesyłane do Panelu Agenta i przyporządkowane do danego pojazdu. Narzędzie podpowiada Agentowi krok po kroku, jak w prawidłowy sposób przeprowadzić oględziny pojazdu i sporządzić dokumentację zdjęciową.

Darmowa aplikacja dla wszystkich Agentów RESO

RESO Personal Scanner zadebiutowała w 2016 r., będąc wówczas jednym z najbardziej rozwiniętych technologicznie narzędzi sprzedaży na polskim rynku ubezpieczeniowym. W ostatnim czasie dostępność do aplikacji była ograniczona. Po przeprowadzeniu kilku zmian na początku października mobilny asystent Panelu Agenta wrócił do użytku.

Z pewnością najistotniejszą zmianą aplikacji z punktu widzenia Agentów jest jej nieodpłatność. Wcześniej możliwość korzystania z udogodnień skanera wymagała dokonania płatności z uwagi na fakt, że należał on do zewnętrznej firmy.

Długo pracowaliśmy nad ponownym uruchomieniem aplikacji. Od jakiegoś czasu RESO Personal Scanner w pełni należy do RESO, dzięki czemu mogliśmy udostępnić aplikację naszym Agentom całkowicie bezpłatnie – dodała dyrektor departamentu sprzedaży. Na tym etapie nie kończymy jednak projektu. To nowy początek. Historia naszych Agentów z mobilnym asystentem Panelu Agenta dopiero się rozpoczyna i jesteśmy przekonani, że będzie trwać długo oraz wpłynie pozytywnie na naszą współpracę – zakończyła Inga Powichrowska.

RESO Personal Scanner jest obecnie dostępna w najpopularniejszym systemie android. Jednak w niedługim czasie zostanie dostosowana także do systemu iOS na iPhone oraz iPad.

Do największych zalet RESO Personal Scanner należą szybkość pracy, oszczędność czasu i mobilność – praca na telefonie komórkowym lub tablecie o każdej porze i w każdym możliwym miejscu, gdzie znajduje się dostęp do internetu, a także prosta obsługa i funkcjonalność.