RESO EUROPA SERVICE Sp. z o.o.

  • Phone: (+48) 87 565 4444
  • Mail: biuro@reso.com.pl
  • Website: www.reso.com.pl
  • Address: ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki
RESO Personal Scanner – nowa jakość  sprzedaży w Panelu Agenta

RESO Europa Service Sp. z o. o. oraz IP Cars Sp. z o. o. podpisały dziś umowę o współpracy, dzięki której agenci RESO będą mogli korzystać z najbardziej zaawansowanej technologii na polskim rynku ubezpieczeniowym. Panel Agenta wzbogaci aplikacja RESO Personal Scanner, czyli innowacyjny i unikalny system mobilny, za pomocą którego sprzedaż polisy komunikacyjnej zajmie niespełna jedną minutę. Proces wdrożenia systemu rozpocznie się 15 czerwca u najlepszych agentów RESO.  

IP Cars Sp. z o. o. to suwalska firma, która rozpoczęła działalność jako start-up w Parku Naukowo-Technologicznym przy ulicy Innowacyjnej 1 w Suwałkach. Spółka istnieje od grudnia 2015 r., a RESO Personal Scanner to jeden z jej nowatorskich projektów, który realizuje we współpracy z RESO Europa Service.

RESO Personal Scanner to innowacja Panelu Agenta – systemu sprzedaży RESO Europa Service, która czyni go obecnie najbardziej rozwiniętym technologicznie narzędziem sprzedaży na polskim rynku ubezpieczeniowym. Nowatorska aplikacja na smartfony i tablety umożliwia zeskanowanie kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu, a następnie przetwarza i eksportuje dane do Panelu Agenta. Agenci po jednym kliknięciu mają dostęp do danych i nie muszą ich każdorazowo ręcznie wprowadzać. Czas niezbędny do przeprowadzenia tej operacji to około 30 sekund. Aplikacja daje pewność, że dane będą wygenerowane prawidłowo, bez pomyłek czy literówek, co może się zdarzyć, gdy są one wprowadzane ręcznie. Szybkość pracy nowej aplikacji niewątpliwie uszczęśliwi zarówno klientów, którzy nabywają polisę ubezpieczeniową, jak również agentów RESO.

Nowy system mobilny RESO jest wielofunkcyjny – oprócz skanowania kodu Aztec i generowania danych z dowodu rejestracyjnego, aplikacja umożliwia również wykonanie wszystkich wymaganych dla ubezpieczenia Auto Casco i Auto Szyby zdjęć, automatycznie przesyła je do Panelu Agenta i przyporządkowuje do danego pojazdu. Aplikacja jest intuicyjna i prosta w obsłudze, na każdym kroku podpowiada agentowi, co powinien w danej chwili zrobić.

RESO Personal Scanner jest oparta na trzech głównych systemach operacyjnych: Android, Windows Phone oraz iOS. 90% smartfonów i tabletów użytkowanych w Polsce pracuje na tych systemach. Dzięki temu mamy możliwość dotarcia do jak najszerszej grupy agentów.

Do największych zalet RESO Personal Scanner należą szybkość pracy, oszczędność czasu i mobilność – praca na telefonie komórkowym lub tablecie o każdej porze i w każdym możliwym miejscu, gdzie znajduje się dostęp do internetu, a także prosta obsługa i funkcjonalność, co powinno przyczynić się do wzrostu sprzedaży produktów ubezpieczeń komunikacyjnych BTA.

Proces wdrożenia nowoczesnego mobilnego asystenta sprzedaży RESO Personal Scanner rozpocznie się 15 czerwca. Od tego dnia możliwość korzystania z aplikacji będą mieli najlepsi agenci RESO Europa Service.