W ostatnim czasie RESO Europa Service zmodyfikowała kanały komunikacji. Zmiany zaszły na przełomie lipca i sierpnia. Dzięki nim zarówno sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, jak i proces likwidacji szkód, powinny przebiegać jeszcze sprawniej niż dotychczas.
W związku z wprowadzeniem do oferty nowego produktu BTA – Auto Casco, na stronie internetowej RESO pojawiły się nowe formularze do zgłoszenia szkody. Dotychczasowy Formularz Zgłoszenia Szkody w Pojeździe dawał możliwość zgłoszenia szkody tylko w ramach produktu OC. Obecnie, po jego modyfikacji i uzupełnieniu o dodatkowe pytania, umożliwia on również zgłoszenie szkody w ramach produktu AC. Dzięki temu mamy jeden uniwersalny dokument zgłoszenia szkody w pojeździe. Z kolei z uwagi na specyfikację zdarzenia, jakim jest kradzież pojazdu, jego części lub wyposażenia, został sporządzony odrębny formularz, który umożliwia zgłoszenie szkody w pojeździe w przypadku kradzieży.
Ponadto na stronie internetowej jest już dostępny Elektroniczny Formularz Zgłoszenia Szkody w ramach ubezpieczeń komunikacyjnych. Dzięki niemu poszkodowany będzie mógł samodzielnie podać wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przeprowadzenia procesu likwidacji szkody. W znaczący sposób ułatwi to pracę Departamentowi Obsługi Klienta oraz Departamentowi Likwidacji Szkód, a Klientom umożliwi zgłaszanie szkody bezpośrednio z naszej strony internetowej przez 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia. Zaimplementowane w formularzu rozwiązania pomogą Klientowi wypełnić dokument poprawnie, bez pominięcia żadnych, istotnych dla procesu likwidacji szkód, informacji.
– Jesteśmy przekonani, że udostępnienie internetowego formularza, jako alternatywnego sposobu zgłaszania szkody, wpłynie korzystnie na wzrost satysfakcji Klientów z procesu obsługi szkody – mówi Anna Szukiłowicz, Dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód RESO Europa Service.
Po wysłaniu zgłoszenia, Klient otrzyma automatycznie informację potwierdzającą przekazanie szkody do rejestracji. Po zarejestrowaniu szkody w systemie, Dep. Obsługi Klienta poinformuje Zgłaszającego wiadomością SMS o przyjęciu zgłoszenia szkody oraz przekaże informacje o numerze rejestracji szkody. W przypadku nieścisłości informacji w formularzu, pracownik Dep. Obsługi Klienta skontaktuje się ze Zgłaszającym szkodę, w celu skorygowania danych.
W ślad za elektronicznym formularzem zgłoszenia szkody w pojeździe z tytułu OC i AC, w planach mamy również stworzenie kolejnych tego typu formularzy, służących do zgłoszenia szkód majątkowych i osobowych – dodała Anna Szukiłowicz.
Zmiany zaszły również w centrali telefonicznej RESO Europa Service. W dniach 5-6 sierpnia br. nastąpiła modernizacja systemu całej centrali.
– W tych dniach kontakt z naszą infolinią był ograniczony. Przepraszamy wszystkich za utrudnienia – powiedziała Ewa Ulikowska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta RESO Europa Service.
Dzięki zmianom systemu centrali telefonicznej RESO oraz nowym formularzom zgłoszenia szkody, proces likwidacji szkód, a także kontakt z konsultantami naszej firmy, będą przebiegać jeszcze lepiej i sprawniej.