Sprawdzony partner - w ubezpieczeniach

Sprawdzony partner

w ubezpieczeniach

« Powrót
Ponad 340 mln zł przypisu w 2017 roku 31 stycznia 2018

Ponad 340 mln zł przypisu zebrała RESO Europa Service w 2017 roku. Jest to najlepszy wynik sprzedażowy w dotychczasowej działalności firmy. Ponadto utrzymana została wysoka dynamika sprzedaży, która w porównaniu do 2016 r. wyniosła 144%.

Rekordowy przypis, wysoka dynamika

Rok 2017 jest drugim z kolei, gdy RESO Europa Service i Balcia Insurance odnotowują wyraźne wzrosty sprzedaży produktów ubezpieczeniowych. W poprzednich latach zebrany przypis oscylował pomiędzy 84 mln zł a 96 mln zł rocznie. 2016 rok przyniósł ożywienie na polskim rynku ubezpieczeniowym i 236 mln zł przypisu RESO z dynamiką sprzedaży wynoszącą ponad 270%. W 2017 roku padł kolejny rekord – ponad 340 mln zł z dynamiką 144%.

Za nami niezwykle pracowity rok, w którym RESO i Balcia zanotowały rekordowe wyniki. Wzrost jest widoczny zarówno przy sprzedaży produktów obowiązkowych, jak i dobrowolnych – powiedział Bronisław Woźnialis, prezes zarządu RESO Europa Service.

Zdecydowanie największą część portfela nadal stanowi ubezpieczenie OC ppm., na sprzedaży którego RESO uzyskała 291,5 mln zł w 2017 roku (dynamika 141% r/r). Duży wzrost z dynamiką wynoszącą niemal 170% zanotowano przy ubezpieczeniu granicznym: w zeszłym roku RESO zebrała 16,37 mln zł składki na sprzedaży tego produktu, podczas gdy rok wcześniej było to 9,63 mln zł.

Wartość składki z ubezpieczeń dobrowolnych wyniosła 32,1 mln zł w 2017 roku przy 20,9 mln zł w roku poprzednim (dynamika 153%).

W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy Balcia wystawiła ponad 615 tys. polis dla blisko 850 tys. ryzyk.

Agenci i brokerzy RESO

Niebagatelne znaczenie przy sprzedaży produktów Balcia mieli agenci RESO, których z miesiąca na miesiąc jest coraz więcej. W ostatnim dniu 2017 roku sieć sprzedaży RESO tworzyło 7,6 tys. agentów i OFWCA, podczas gdy rok wcześniej było to 5,2 tys. pośredników.

Bardzo nas cieszy, że nasza oferta jest coraz popularniejsza wśród pośredników ubezpieczeniowych – widać to zarówno po wzroście naszej sieci sprzedaży, jak i wzroście sprzedaży produktów Balcia u pośredników, z którymi współpracujemy od wielu lat – zakończył Bronisław Woźnialis.

Od dwóch lat RESO stawia na rozwój współpracy z brokerami, czego efektem jest wyraźny wzrost sprzedaży głównie dwóch produktów: Biznes Pakiet i gwarancji ubezpieczeniowych. Na początku 2017 r. spółka powołała w swoich strukturach trzy sekcje: gwarancji ubezpieczeniowych, mienia oraz ubezpieczeń komunikacyjnych (flotowych), których celem jest udoskonalenie jakości obsługi sprzedaży kluczowych produktów zarówno przez kanał brokerski, jak i agencyjny.

RESO i Balcia zamierzają w dalszym ciągu rozwijać oba kanały dystrybucji i zwiększać swój udział na polskim rynku ubezpieczeniowym. W planach obu spółek na 2018 rok jest m. in. wprowadzenie nowych produktów ubezpieczeniowych oraz kolejnych projektów i usprawnień w Panelu Agenta, czyli elektronicznym systemie sprzedaży RESO.

Ustawienia plików cookies

Drodzy Użytkownicy,

Wykorzystujemy pliki cookie niezbędne, analityczne i marketingowe do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, spersonalizowania treści i reklam, analizowania ruchu w naszej witrynie oraz w celach statystycznych. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Jeśli zgadzasz się abyśmy wykorzystywali wszystkie wskazane powyżej pliki cookie do celów powyżej wymienionych prosimy o kliknięcie „Zgadzam się”. Jeżeli chciałbyś/chciałabyś zdecydować, które z plików cookie będą mogły być wykorzystywane prosimy o wejście w Ustawienia szczegółowe i dokonanie wyboru. Szczegółowe informacje możesz znaleźć w naszej polityce. Pamiętaj, że w  każdej chwili możesz zmienić zdanie odnośnie ustawień plików cookie.

Zgadzam się Ustawienia

Niezbędne

Zarówno te pliki cookie, jak i podobne rozwiązania są nam potrzebne, aby zapewnić działanie podstawowych funkcji naszej strony internetowej. Powyższe obejmuje na przykład zapisywanie tych ustawień.

(zawsze aktywne)

Analityczne

Ponadto chcielibyśmy lepiej poznać, w jaki sposób korzystasz z naszej strony internetowej, aby zoptymalizować ją dla Ciebie i innych użytkowników. W tym celu
wykorzystujemy pliki cookie i podobne rozwiązania, które umożliwiają mapowanie zachowań użytkowników, a tym samym pozwolą nam udoskonalić przedstawianą Tobie ofertę.

Marketingowe, remarketingowe, udostępnianie danych stronom trzecim

Aby zapewnić nam możliwość dostosowania naszych kampanii marketingowych do Twoich potrzeb, zbieramy informacje o tym, w jaki sposób trafiasz na naszą witrynę internetową i w jaki sposób korzystasz reagujesz na nasze reklamy. Dzięki temu możemy jeszcze bardziej ulepszyć nie tylko nasze reklamy, ale także treści na naszej stronie. Nasi partnerzy marketingowi także wykorzystują te informacje do własnych celów, np. do personalizacji kont użytkowników lub profili na swojej platformie.

Zamknij ustawienia