Sprawdzony partner - w ubezpieczeniach

Sprawdzony partner

w ubezpieczeniach

« Powrót
Bardzo dobre wyniki sprzedażowe w I półroczu 2016 roku 19 września 2016

RESO Europa Service Sp. z o. o. oraz „BTA Insurance Company” SE zanotowały bardzo dobre wyniki sprzedażowe w pierwszych sześciu miesiącach 2016 roku. W porównaniu do I połowy 2015 r., odnotowano dużą dynamikę wzrostu. Zmieniła się również struktura portfela, gdzie znacząco zwiększył się udział ubezpieczeń dobrowolnych – głównie Biznes Pakiet oraz Auto Pakiet.

OC komunikacyjne: dynamika wzrostu i udział w rynku

W ostatnim czasie Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny przedstawił sprawozdanie za I półrocze 2016 roku. Na podstawie przychodów UFG ze składek wnoszonych przez ubezpieczycieli, Dziennik Ubezpieczeniowy dokonał wyliczeń dotyczących przypisu, jaki uzyskały poszczególne zakłady ubezpieczeniowe ze sprzedaży ubezpieczenia OC komunikacyjnego. Z wyliczeń tych wynika, że „BTA Insurance Company” SE jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się firm ubezpieczeniowych.

Zgodnie z danymi za I półrocze br. przypis ze sprzedaży ubezpieczenia OC komunikacyjnego zebrany przez BTA wzrósł o 86% i wyniósł 66,51 mln zł (przy 35,79 mln zł w I półroczu 2015 r.).

Jeszcze większa dynamikę wzrostu odnotowano w II kwartale br., gdy BTA zebrała ponad 40 mln zł, czyli o 127% więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej – wówczas zebrany przypis wyniósł 17,71 mln zł.

Wraz z lepszą sprzedażą BTA zwiększyła swój udział w rynku ubezpieczenia OC komunikacyjnego, który po pierwszych sześciu miesiącach 2016 roku wynosi 1,2%, co oznacza wzrost aż o połowę w porównaniu z analogicznym okresem w 2015 roku, gdy wyniósł on 0,8%. Z kolei w drugim kwartale br. udział BTA w rynku wyniósł 1,4% (+0,6% r/r).

Powyższe wyniki skomentował Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO Europa Service Sp. z o. o., która jest odpowiedzialna za sprzedaż produktów ubezpieczeniowych „BTA Insurance Company” SE w Polsce: W poprzednich latach udział BTA w rynku ubezpieczeń OC komunikacyjnych oscylował w granicach 1%, a dynamika wzrostu sprzedaży była na poziomie +4%. Ostatnie miesiące pokazują, że sprzedaż naszego produktu wzrosła bardzo dynamicznie, przy jednoczesnych podwyżkach cen. Mamy nadzieję, że ten trend utrzyma się jak najdłużej – powiedział Woźnialis.

Pozostałe produkty również ze zwiększoną sprzedażą

Spośród wszystkich dostępnych w ofercie RESO i BTA produktów, największą dynamiką sprzedaży może pochwalić się Biznes Pakiet. Biznesowe ubezpieczenia majątkowe stanowią coraz większy udział w portfelu spółek. Duży wzrost sprzedaży zanotował również produkt Auto Pakiet, z którego największą dynamikę uzyskały Assistance oraz Auto Casco. Ten pierwszy produkt od stycznia br. jest dostępny z szerokim zakresem w trzech wariantach: podstawowym, rozszerzonym i maksymalnym. Auto Casco zaś opiera się o konstrukcję all risks, co czyni go szczególnie atrakcyjnym produktem na rynku. Wzrost sprzedaży odnotowano także w przypadku pozostałych produktów, takich jak NNW czy Auto Szyby.

Ustawienia plików cookies

Drodzy Użytkownicy,

Wykorzystujemy pliki cookie niezbędne, analityczne i marketingowe do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, spersonalizowania treści i reklam, analizowania ruchu w naszej witrynie oraz w celach statystycznych. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Jeśli zgadzasz się abyśmy wykorzystywali wszystkie wskazane powyżej pliki cookie do celów powyżej wymienionych prosimy o kliknięcie „Zgadzam się”. Jeżeli chciałbyś/chciałabyś zdecydować, które z plików cookie będą mogły być wykorzystywane prosimy o wejście w Ustawienia szczegółowe i dokonanie wyboru. Szczegółowe informacje możesz znaleźć w naszej polityce. Pamiętaj, że w  każdej chwili możesz zmienić zdanie odnośnie ustawień plików cookie.

Zgadzam się Ustawienia

Niezbędne

Zarówno te pliki cookie, jak i podobne rozwiązania są nam potrzebne, aby zapewnić działanie podstawowych funkcji naszej strony internetowej. Powyższe obejmuje na przykład zapisywanie tych ustawień.

(zawsze aktywne)

Analityczne

Ponadto chcielibyśmy lepiej poznać, w jaki sposób korzystasz z naszej strony internetowej, aby zoptymalizować ją dla Ciebie i innych użytkowników. W tym celu
wykorzystujemy pliki cookie i podobne rozwiązania, które umożliwiają mapowanie zachowań użytkowników, a tym samym pozwolą nam udoskonalić przedstawianą Tobie ofertę.

Marketingowe, remarketingowe, udostępnianie danych stronom trzecim

Aby zapewnić nam możliwość dostosowania naszych kampanii marketingowych do Twoich potrzeb, zbieramy informacje o tym, w jaki sposób trafiasz na naszą witrynę internetową i w jaki sposób korzystasz reagujesz na nasze reklamy. Dzięki temu możemy jeszcze bardziej ulepszyć nie tylko nasze reklamy, ale także treści na naszej stronie. Nasi partnerzy marketingowi także wykorzystują te informacje do własnych celów, np. do personalizacji kont użytkowników lub profili na swojej platformie.

Zamknij ustawienia