RESO EUROPA SERVICE Sp. z o.o.

  • Phone: (+48) 87 565 4444
  • Mail: biuro@reso.com.pl
  • Website: www.reso.com.pl
  • Address: ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki
Rekordowe półrocze

Pierwsza połowa 2017 roku okazała się najlepszym półroczem w historii działalności RESO Europa Service. Spółka zebrała przypis netto w wysokości ponad 149,3 mln zł, a dynamika sprzedaży wyniosła 184% w porównaniu r/r. RESO odnotowała wzrost sprzedaży wszystkich najważniejszych produktów ze swojej oferty.

RESO Europa Service podsumowała sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w ostatnich sześciu miesiącach. Jak pokazują dane, utrzymany został trend wzrostowy, którym spółka może chwalić się już od dłuższego czasu. RESO zebrała ponad 149,3 mln zł przypisu netto, a wszystkie produkty z jej oferty zanotowały lepsze wyniki sprzedażowe w porównaniu do analogicznego okresu z 2016 roku.

Od kilkunastu miesięcy zauważamy znaczący wzrost sprzedaży naszych produktów. W ciągu ostatnich dwóch lat wynik sprzedażowy po każdym miesiącu był lepszy w porównaniu rok do roku. Oznacza to, że nasze produkty cieszą się coraz większą popularnością, a firma stała się wiarygodnym partnerem zarówno dla agentów, jak i dla samych klientów – powiedział Bronisław Woźnialis, Prezes Zarządu RESO Europa Service, Partnera Generalnego w Polsce łotewskiego zakładu ubezpieczeń Balcia Insurance SE.

Ubezpieczenia komunikacyjne

Ubezpieczenia komunikacyjne pozostają najważniejszą częścią portfela RESO. Auto Pakiet, w skład którego wchodzi m. in. OC komunikacyjne, Auto Casco, Assistance czy Auto Szyby, zanotował bardzo dobre wyniki sprzedażowe.

Przypis za sprzedaż OC wyniósł niemal 128 mln zł (dynamika 185% r/r). Jednak udział tego ubezpieczenia w portfelu RESO sukcesywnie maleje – obecnie stanowi 85%. Dodatkowo w pierwszej połowie 2017 roku RESO sprzedała polisy ubezpieczenia OC granicznego o łącznej wartości 5,7 mln zł (4,4 mln zł w 2016 r. – 130% dynamika sprzedaży r/r).

Znaczący wzrost sprzedaży RESO zanotowała przy produkcie Auto Casco. W I połowie 2016 r. przypis za sprzedaż tego produktu wyniósł 1,9 mln zł, natomiast w analogicznym okresie tego roku było to już ponad 4,9 mln zł (dynamika na poziomie 258% r/r).

Z kolei największą dynamiką sprzedaży, wynoszącą 307%, może pochwalić się assistance komunikacyjne. Od poprzedniego roku produkt jest dostępny w trzech wariantach, a jego szeroki zakres sprawia, że nawet najbardziej wymagający klient będzie usatysfakcjonowany w przypadku konieczności skorzystania z usługi assistance w ramach ubezpieczenia.

W pierwszych sześciu miesiącach zeszłego roku RESO sprzedała polisy assistance za łączną kwotę 0,69 mln zł, natomiast w tym roku przypis wyniósł ponad 2,1 mln zł.

Otrzymywaliśmy wiele sygnałów, że nasz assistance jest najlepszy na rynku. Ten wzrost i te liczby to potwierdzają – dodał Prezes RESO.

Produkty biznesowe

Wzrost sprzedaży w sieci RESO został odnotowany również przy produktach skierowanych do sektora biznesowego. Dotyczy to zarówno produktu Biznes Pakiet, jak i gwarancji finansowych.

Biznes Pakiet to produkt stworzony z myślą o osobach fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, przedsiębiorstwach, wspólnotach i spółdzielniach mieszkaniowych, jednostkach samorządowych czy stowarzyszeniach. Największą zaletą Biznes Pakietu jest elastyczność produktu, co powoduje, że może być dowolnie modyfikowany poprzez wprowadzanie rozwiązań ponadstandardowych pod konkretny rodzaj działalności.

Na etapie tworzenia Biznes Pakietu ściśle współpracowaliśmy z pośrednikami ubezpieczeniowymi, korzystając z proponowanych przez nich rozwiązań. Dzięki temu sprzedaż produktu rozwija się w bardzo dobrym tempie - powiedział Bronisław Woźnialis. W pierwszym półroczu tego roku podwoiliśmy przypis ze sprzedaży Biznes Pakietu w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Dynamika sprzedaży wyniosła dokładnie 200% - dodał Prezes RESO.

Jeszcze większy wzrost sprzedaży odnotowano przy produktach z grupy 15. Ubezpieczenie gwarancji spełnienia zobowiązań finansowych przewoźników drogowych oraz gwarancje ubezpieczeniowe uzyskały dynamikę sprzedaży przekraczającą 655%.

Wyniki sprzedażowe wskazują, że produkty skierowane do klientów biznesowych stanowią coraz większą część portfela RESO Europa Service.