RESO EUROPA SERVICE Sp. z o.o.

  • Phone: (+48) 87 565 4444
  • Mail: biuro@reso.com.pl
  • Website: www.reso.com.pl
  • Address: ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki
Infolinia RESO wydłuża godziny pracy

Od 1 sierpnia 2017 r. infolinia RESO Europa Service zmienia godziny pracy. Od teraz Departament Obsługi Klienta będzie pracować każdego dnia tygodnia dłużej o 4 godziny. Infolinia będzie czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 22:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.

Departament Obsługi Klienta RESO, który jest odpowiedzialny za obsługę infolinii, zajmuje się przyjmowaniem szkód i reklamacji, przekazywaniem informacji na temat przebiegu procesu likwidacji szkody, prezentowaniem oferty sprzedażowej, jak również wyjaśnianiem wszelkich wątpliwości związanych z produktami czy usługami w zakresie ubezpieczeń. Z pomocy infolinii mogą skorzystać zarówno klienci, jak i agenci.

- Od sierpnia Departament Obsługi Klienta będzie pracował w systemie zmianowym, dzięki czemu nasi klienci będą mogli zadzwonić do nas w dogodnym dla siebie czasie. Poza tym po raz kolejny zwiększyliśmy zatrudnienie w naszej komórce – w ciągu ostatnich dwóch lat ilość konsultantów wzrosła dwuipółkrotnie – powiedziała Ewa Ulikowska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta RESO Europa Service. Jestem przekonana, że dzięki wprowadzonym zmianom poprawimy skuteczność obsługi dzwoniących do nas klientów – dodała Ulikowska.

Zmiana godzin pracy infolinii spowodowana jest przede wszystkim znaczącym wzrostem sprzedaży produktów ubezpieczeniowych (czytaj więcej tutaj), a co za tym idzie – większą ilością telefonów związanych z obsługą posprzedażową czy likwidacją szkód. Z infolinii chętnie korzystają również agenci, którym konsultanci RESO zawsze pomogą rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące produktów Balcia Insurance SE.

Kontakt do obsługi klienta RESO:

e-mail: dok@reso.com.pl

tel. 87 565 4444

kom. 57 595 4444